מצטרפת חדשה לרשימת חוזה חדש לבארשבעים



הכירו את מאי ג'ילקי בניסטי! המצטרפת חדשה לרשימת חוזה חדש לבארשבעים

קרדיט תמונה: מטה הרשימה

מאי ג'ילקי בניסטי, בת 30, נשואה ואמא לשתי בנות, מנהלת את תוכנית המנהיגות היוקרתית "שגרירי רוטשילד" בבאר שבע. מאי נולדה בבאר שבע, בצעירותה גדלה בשכונה י״א ולמדה בתיכון מקיף ז׳ בעיר. מאי היא בוגרת תוכנית ״קו הזינוק בנגב״ מבית ׳שותפויות אדמונד דה רוטשילד׳ לפיתוח מנהיגות צעירה ומשפיעה. שירתה כתצפיתנית בחיל האיסוף הקרבי, ולמדה תואר ראשון בעבודה סוציאלית באוניברסיטת בן גוריון בנגב. בסיום התואר החלה לעבוד כעובדת סוציאלית בתחום בריאות הנפש ולאחר מכן עם נוער בסיכון.

מזה כשלוש שנים, מאי מנהלת את יחידת באר שבע של תוכנית המנהיגות היוקרתית ״שגרירי רוטשילד״ מבית ׳שותפויות אדמונד דה רוטשילד׳, במסגרתה היא מובילה את הכשרת הדור הבא של המנהיגות הישראלית, בדגש על עשייה משמעותית לצמצום פערים בחברה, תוך ליווי והנחיית קבוצות של סטודנטים מבאר שבע. השנה מאי צפויה להתחיל לימודי תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במנהיגות חברתית בתכנית ״מנדל״ באוניברסיטת בן גוריון בנגב.

מאי ג'ילקי בניסטי: "אני מרגישה שהגיע הזמן לעשות עבור העיר האהובה שלי דרך המרחב בעל הפוטנציאל הכי גבוה להשפעה עלינו האזרחים והאזרחיות - הפוליטיקה המקומית. בשבילי באר שבע והנגב הם בדיוק המקום שלי להישאר בו. המקום שלי לגדל ולהגדיל בו את המשפחה שלי, המקום שלי לייצר יש מאין, להוביל דברים חדשים, לתת ולקבל הזדמנויות, לחבר קהילה ולהיות חלק ממרקם אנושי מדהים, מרגש, מורכב, עדין וייחודי שהוא החלק הכי טוב בנגב, לצד ובזכות האתגרים וההזדמנויות שבו."

עידו אטיאס וטימור מיכאלי הוסיפו: "אנו שמחים על הצטרפותה של מאי לרשימה ונרגשים מאוד לקראת המסע המשותף יחד. מאי היא דוגמה לצעירה באר שבעית חולמת ומגשימה, שאוהבת כמונו את באר שבע ואת הנגב, ורואה את הפוטנציאל שלנו, הדור הצעיר, להשפיע ולקדם עשייה משמעותית למען התושבים, ברוח דמוקרטית וליברלית."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה