מפגן כוח של רוביק: מעל 1,500 תומכים בפתיחת הקמפיין של ראש העיר



ראש העיר המכהן, שצפוי לקחת את הבחירות הקרובות בלי בעיה מיוחדת - ערך אמש את כנס פתיחת הקמפיין שלו אליו הגיעו כ-1,500 תומכים ותומכות

צילום: אורן קרידי

הבחירות לראשות עיריית באר שבע, צפויות להיות חד משמעיות לפי כל התחזיות של המומחים - במירוץ עצמו, מתמודדים כרגע שניים, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' וסגנו לשעבר שמעון בוקר. רוביק כאמור, למרות שצפוי לנצח די בקלילות, אינו נח על זרי הדפנה ואמש התקיים כנס פתיחת הקמפיין של ראש העיר המכהן.

למעלה מ-1500 תומכות ותומכים הצטופפו אמש בכנס הפתיחה של קמפיין הבחירות של רוביק דנילוביץ' ורשימת דרך חדשה בראשותו, שנערך באולמי אגמים. בנאום שנשא רוביק ניתן דגש על החשיבות המכרעת בהצבעה בשני פתקים הצהוב לראשות העיר ובפתק הלבן לרשימת דרך חדשה.

באירוע הוצגה תנופת הפיתוח, הפרויקטים וההישגים ב-15 השנים האחרונות, מאז שנבחרו רוביק ונבחרת דרך חדשה. בימים הקרובים יציג ראש העיר את רשימת דרך חדשה במלואה, מתוך כוונה לגייס תמיכה משמעותית גם הפעם ברשימתו שתאפשר לו להמשיך בקידום העיר והפרויקטים בהצלחה.

רוביק דנילוביץ' בכנס פתיחת מערכת הבחירות והרמת הכוסית לראש השנה: "15 שנים של עשיה חסרת תקדים שהפכה את באר שבע לסיפור הצלחה. יחד עם רשימת דרך חדשה נמשיך לחזק ולבסס את באר שבע ולהביאה לשיאים חדשים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה