מועמד חדש ומסקרן למועצה: ''לא יכול יותר לעמוד מהצד, רוצה להשפיע"



לביא גוטקינד, תושב העיר ועובד בעיריית באר שבע עד לאחרונה - הכריז באופן רשמי על ריצה למועצת העיר יחד עם הרשימה אשר בראשה הוא עומד - ''האבות''. עם מצע שכולל דאגה לחלשים ושמירה על הסביבה, האם זהו המועמד המפתיע של הבחירות הקרובות?

לביא גוטקינד. קרדיט - צילום פרטי

מועמד חדש למועצת העיר באר שבע: לביא גוטקינד. בן 39, באר שבעי, בוגר תואר ראשון בתל חי לפסיכולוגיה ולימודי הסביבה, ותואר שני בתכנון ערים באוניברסיטת בן גוריון. עובד מתחילת השנה בתור רפרנט שימור במחלקת שימור מבנים (העיר העתיקה וכל אזור ומבנה שיש בו הנחיות שימור) באגף התכנון, מינהל ההנדסה.

כאמור, בשל עבודתו, יצא גוטקינד לחודשיים לחל"ת על חשבונו מאחר והחוק מחייב אותו והוא לא יכל לרוץ למועצת העיר ולהמשיך לעבוד במחלקת שימור מבנים, כשחלק מתכולת עבדותו היא המלצה ואישורים של היתרים ותב"עות. הוא הרגיש שהוא לא יכול יותר לעמוד מהצד באחת הצמתים החשובות לעיר באר שבע, ורוצה מאוד להשפיע, לחזק ולשנות את המצב בעיר.

בעברו עבד בתור רכז פסולת במשרד להגנת הסביבה, רכז קהילה במנהלת להתחדשות עירונית לוד, במנהל התכנון מחוז דרום, בחברת אקו ויז'ין בתור פרויקטור להתחדשות עירונית רכה במספר רשויות בדרום (כולל "אצלנו בחצר" על דרך מצדה) ויועץ תכנוני במ.א אל קסום (אוכלוסייה בדואית). בתל חי היה פעיל חברתי והוביל מחאה כנגד העלאת המחירים בקפיטריה וכנגד חוסר השקיפות וחשד לאי סדרים באגודת הסטודנטים. בנוסף היה חלק מתנועה סטודנטיאלית סביבתית, מגמה ירוקה (הן בתל חי והן באב"ג) והוביל קמפיינים סביבתיים. הוביל מתל חי קבוצת מחאה כנגד חנין זועבי שכללה קידום הפגנה וחוק בכנסת ישראל (שם הקבוצה: "המאבק הדמוקרטי להדחת חנין זועבי").

לביא גוטקינד. קרדיט - צילום פרטי

בבאר שבע היה שותף פעיל במגמה ירוקה בהגשת ההתנגדות לתוכנית המתאר הכוללנית לעיר, רץ ליו"ר אגודת הסטודנטים בבן גוריון, הקים את קבוצת הפייסבוק "הפועל באר שבע- מייצגת את ישראל באירופה בגאווה", ובשנים האחרונות הוביל את קבוצת המחאה על הפקרות הביטחון והפיתוח בנגב.

לביא הקים את מפלגת ה"אבות" למועצת העיר באר שבע, עיר האבות. על פי המצע של המפלגה, נראה כי עיקר הנושאים בהם מעוניין לעסוק גוטקינג נוגע לביטחון אישי, קיימות, העצמת הקהילה האתיופית והגברת השקיפות מצד העירייה, כלפי התושבים.

נושאים נוספים שלמפלגה יש התייחסות בנושא הם: תוכנית לאכיפה והסברה לניקיון המרחב הציבורי ובעיקר פינוי פסולת בניין משטחים פתוחים, הנגשת המזרקות וכל שטח ציבורי בעיר לכלל הציבור, להתאים את כמות המסחר בעיר לכוח הקנייה של תושבי העיר, עידוד תחרות בין אגודות שונות בענפי הספורט השונים בעיר, קידום ליגות שכונתית או/ו של בתי הספר בענפי ספורט שונים בגילאי 11-12 וחטיבות הביניים.   

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה