יצליח לנצח? סגנו של רוביק שוקל להתמודד לראשות עיריית באר שבע



מחזיק תיק האחזקה בעיריית באר שבע וראש סניף הליכוד בעיר - שמעון בוקר, טוען כי הוא שוקל ברצינות להתמודד לראשות עיריית באר שבע. כך או כך, נראה כי בלשכתו של רוביק לא באמת מתרגשים מהכוונה: ''מכבדים כל מועמד שיחליט להתמודד''

שמעון בוקר. צילום: שרון טל

האם ייתכן שמערכת הבחירות המקומית בעיר, אשר הפכה למנומנמת במיוחד - תקבל תפנית מסקרנת? בעוד היה נראה כי המתמודד היחיד שמכריז בפומבי כי ינסה להתחרות אל מול רוביק דנילוביץ' הוא סגן האלוף עדיאל חדד, כעת ישנו שם חדש שטוען כי הוא שוקל זאת ברצינות.

שמעון בוקר, סגן ראש עיריית באר שבע, מחזיק תיק האחזקה וראש סניף הליכוד המקומי - טוען בשיחה הבוקר עם באר שבע נט, כי הוא שוקל להתמודד מול רוביק: "כיו״ר מועצת סניף הליכוד בבאר שבע אני לא יכול שלא לשקול את כל האופציות לרבות ראשות העיר. הסניף ומפלגת הליכוד צריכים להערך לכל אופציה. אנחנו מפלגת שלטון וככזו צריך לקיים בפריימריז לראשות הרשימה למועצת העיר ולחברי הרשימה''.

כזכור, בחודשים האחרונים עלה שמו של בוקר לכותרות ומסיבות שאינן בהכרח טובות - בחודש מרץ האחרון, בוקר נקלע לאחת הסערות החמורות שהיו סביב חבר מועצה בשנים האחרונות. זאת כתוצאה מסדרה של התבטאויות שנויות במחלוקת על ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית בבאר שבע. בריאיון שקיים השבוע לערוץ 14, אמר: "האנרכיסטים עושים אותנו כושים". 

בתגובה לאמירה של בוקר, ראש העיר דנילוביץ' פרסם גינוי וזימן אותו לשיחת נזיפה בלשכתו, בה דרש ממנו לפרסם התנצלות פומבית. למרות ההתנצלות המפגינים קראו לפיטוריו של סגן ראש העיר  ואספו כ-700 חתימות לעצומה הקוראת לפיטוריו המידיים של בוקר. בנוסף כחלק מהמחאה נגד בוקר, החליטו להגיע כמה עשרות אנשים להפגנה בנושא מול בניין המועצה באחת מישיבות המועצה שהתקיימו באותה העת.

בעוד בוקר התנצל על דבריו, את רבים מתושבי העיר זה לא סיפק במיוחד. כעת, עולות מספר שאלות חשובות: ראשית, האם דבריו של בוקר אכן נכונים, או שמא מדובר במעין מצג כוח. שנית, במידה ואכן ירוץ לראשות העיר - האם רבים מתושבי העיר יהיו מוכנים לסלוח לו?. כך או כך, נראה שבלשכתו של רוביק דנילוביץ' לא התרגשו במיוחד מהצרהותיו של בוקר וטענו: ''הבחירות דמוקרטיות. מכבדים כל מועמד שיחליט להתמודד''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה