ימשיך את המורשת?: ארז בדש הכריז על ריצה לראשות מועצת עומר



ארז בדש, ראש מועצת נאות חובב לשעבר - הודיע הערב רשמית על ריצה לראשות מועצת עומר ובפוסט ארוך במיוחד וסלוגן חדש, התנער מהדוד שלו באלגנטיות

ארז בדש. צילום: אלעד מלכה

המירוץ המשולש לראשות מועצת עומר הפך הערב לרשמי, לאחר שארז בדש הכריז על מועמדותו לתפקיד. בדש, עד לאחרונה ראש מועצת נאות חובב - הסביר באריכות מדוע הוא רץ, תוך שהוא חושף סלוגן מעט תמוה.

"לאחר כמעט שלושה עשורים של ניסיון רב ומגוון במגזר הציבורי ומספר רב של פגישות עם רבים וטובים מתושבי עומר, החלטתי להתמודד על עיצוב דמותו ועתידו של הבית, דמותו ועתידו של היישוב עומר הניצב כיום מול אתגרים משמעותיים" כתב בדש.

"בתום שנה אינטנסיבית ועתירת עשייה כראש מועצת נאות חובב, כנדרש וכראוי, הודעתי לשר הפנים שאני מוותר על התפקיד החשוב הזה לטובת הובלת ההתמודדות עם אתגרי היישוב עומר". 

"כדרכי, המוכרת היטב למאות ממכריי ועמיתיי במגוון התפקידים אותם מילאתי במגזר המוניציפאלי, הפרטי ובצבא, לא קיבלתי את ההחלטה בשליפה. במשך חודשים ארוכים הקשבתי, נפגשתי, בחנתי וציירתי את תמונת המצב של היישוב עומר. את צרכי התושבים, חוזקותיו וחולשותיו, האיומים וההזדמנויות הניצבים בפניו".

כיצד יעשה זאת?

בדש מסביר כי "בשיתוף עם צוות מתנדבים גדול ומוכשר של "עומר אחת", הקמנו צוותי חשיבה וקיימנו מספר רב של פגישות, חוגי בית ולסיום אף ערב שולחנות עגולים. תהליך שיתוף רחב שבסופו גיבשנו מצע ריאלי, מחובר לקרקע ובר יישום לקידומה של עומר, להתמודדות עם אתגריה החשובים והדחופים ביותר ולפיתוחה וגיבושה של קהילה חזקה המכבדת את כל גווניה ונותנת להם מקום". 

"מצע "עומר אחת" מבוסס על חשיבה, הקשבה, ניסיון וידע מקצועי וכולל אך ורק הבטחות אותן ניתן לקיים, על בסיס המשאבים אותם ניתן לגייס, מבית ומחוץ. האתגרים הדחופים והחשובים ביותר עמם בכוונתנו להתמודד בשנת הכהונה הראשונה הינם הביטחון, החינוך, נראות המרחב הציבורי ושקיפות ושיתוף הציבור". 

"נחזיר את תחושת הביטחון לתושבי עומר, במרחב הציבורי והפרטי, תוך שמירה קפדנית על הסדר הציבורי. נאתחל מחדש, לא פחות, את מערכת החינוך ביישוב, על כל מרכיביה, תוך שיתוף והגברת מעורבות הנהגות ההורים להצמחת בוגרים ערכיים, המאמינים בעצמם וביכולותיהם, מחוברים לסביבה ומצוידים בכישורים התואמים את חיי החברה והעבודה בסביבה המשתנה של המאה ה-21". 

ארז בדש במוקד. קרדיט - צילום פרטי

"נפעל באופן אינטנסיבי ומהיר לשיפור נראות המרחב הציבורי ורמת תחזוקת התשתיות ניקיון, כבישים, מדרכות, תאורה, שילוט וגינון. אישית, אפעל ללא לאות להגברת שיתוף הציבור, מעורבות נציגי התושבים בקבלת ההחלטות החשובות בכל מגזר פעילות, שיקוף מלא של פעולות התכנון ותוכניות העבודה, הרב שנתיות והשנתיות ושל דוחות הביצוע וקיום מדיניות של דלת פתוחה, בכל רמות הניהול והביצוע במועצה, פיזית, טלפונית ותוך הטמעת אמצעים דיגיטליים מתקדמים".

מתנער באלגנטיות מהדוד פיני.

בהמשך הפוסט הארוך, התייחס בדש לפיל שבחדר - הקרבה לראש המועצה הקודם, פיני בדש, הלוא הוא כמובן דודו. על כך כתב ארז: "יש מי שבחרו לעסוק בשם משפחתי ובקרבת המשפחה שלי אל ראש המועצה היוצא, פיני בדש. פיני הוא דוד שאני אוהב ומעריך מאוד אך אנו אנשים שונים עם תפיסות עולם וגישות עבודה שונות. אני סומך על תושבי עומר שידעו לבחור בביטחון לגופו של מועמד. באשר הוא. מצידי, אני מצהיר ומתחייב בפניכם שלא להיגרר לקמפיינים של השמצות, הפצת שמועות והכפשות". 

"באנו לבנות, לפתח ולהצמיח ולצמוח יחד. לכך אנו מכוונים ומוכוונים. אני מזמין אתכם להתרשם בעצמכם מיהו המועמד המתאים והמקצועי ביותר לקדם את היישוב ולהופכו למוביל בארץ בכל המדדים, על בסיס המצע, הניסיון, היכולות, הכישורים, הצלחות העבר והקבלות".

"איני מגיע לבד. רשימת "עומר אחת" תכלול נבחרת של נשים וגברים, בעלי ידע, הכשרה וניסיון להובלת כל אחד מתחומי העשייה המרכזיים, לא רק במהלך מערכת הבחירות אלא גם לאחריה, בעבודת המועצה האינטנסיבית והקשה הממתינה לנו ובכל התחומים: בביטחון ובסדר הציבורי, בחינוך, בנראות היישוב, בהגברת השקיפות ובשיפור השירות, בתרבות, בספורט ובאמנות, בקידום העסקים, הבניה והפיתוח, בפיתוח פארק התעשייה, במענה לצרכני הצעירים, המשפחות הצעירות, התושבים הוותיקים, ועוד".

לסיום כתב בדש: "תושבי עומר, אני מאחל לכולנו מערכת בחירות הוגנת, מוצלחת ונקיה שבסופה, תבחרו בביטחון במועמד המתאים ביותר להובלתה של עומר לתהליך של התחדשות, צמיחה ומצוינות בכל מדד". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה