ייצוג לצד ''הליברלי'': הכירו את המועמד החדש למועצת העיר באר שבע



הפעיל החברתי עידו אטיאס הודיע אמש (יום ד') על התמודדותו למועצת העיר באר שבע בבחירות המוניציפאליות הקרובות. בכך, ישמש אטיאס, אשר הינו אחד ממובילי המחאה כנגד הרפורמה המשפטית בבאר שבע - כנציג של מה שהוא מכנה ''הצד הדמוקרטי''

עידו אטיאס, ממובילי המחאה בבאר שבע

הבחירות לראשות עיריית באר שבע, ולמועצת העיר בהתאמה - מתחילות לתפוס תאוצה. אמש (ד'), קיבלנו הכרזה נוספת מצד תושב העיר, שהצהיר כי הוא מתמודד על מקום במועצה.

עידו אטיאס (28), פעיל חברתי מוכר מהעיר - הוביל במהלך השנים שלל מאבקים חברתיים בעיר באר שבע, ביניהם המאבק נגד עליית מחירי השכירות, העלאת מודעות לאלימות נגד נשים, וכמו כן הוביל את המחאה נגד המהפכה המשפטית בעיר שסחפה אחריה אלפי תושבים.

עידו אטיאס: "תקופה ארוכה מתבשל בי הרצון להחזיר לעיר המדהימה בה אני חי את כל הטוב שקיבלתי ממנה. אני שמח ומתרגש לעשות את הצעד הגדול הבא שלי למען באר שבע ותושביה ולהתמודד למועצת העיר. באר שבע מתפתחת באופן מעורר השראה אך יש עוד הרבה מה לעשות, לכן אני מתכוון להוות כוח משלים לראש העיר, רוביק דנילוביץ', ולקדם סוגיות הנוגעות לדיור, תרבות ופנאי, צעירים וסביבה. מזמין את כולם להצטרף אלי למסע"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה