זהו האיש שיכול לאיים על ההגמוניה של רוביק במועצה?



אמש, באירוע מתוקשר שהתרחש במלון לאונרדו בעיר - הכריז איש העסקים יהודה בננו כי הוא מקים רשימה עצמאית שתרוץ למועצת העיר. לצד הבטחות על ביטחון והחזרת המשילות, האם יש למועמד החדש עוד מה להציע?

יהודה בננו. קרדיט - דור יחזקאלי

בעוד ברוב הערים בארץ מתמקדות מערכות הבחירות במועמדים לראשות העיר, כן בבאר שבע כבר ברור מזה זמן מה שרוב ההתרחשויות, אם לא רובן - יסובו סביב המועמדים למועצת העיר באר שבע. 

לאחר שהמועמד מטעם המחנה הליברלי, עידו אטיאס הכריז על מועמדותו בשבוע שעבר ומספר ימים לאחר מכון החלו להעלות הדיווחים לפיהם תקום גם רשימה ערבית ראשונה מסוגה - אמש, הכריז תושב נוסף מהעיר כי הוא צפוי להתמודד.

יהודה בננו, יו"ר תושבים למען הנגב וחבר ועדת הביטחון של העיר באר שבע הכריז אמש (ה') על הקמת מפלגת "כן לביטחון" שתתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר באר שבע. בננו מוכר לרבים בזכות ההתבטאויות הרבות שלו בנושא הביטחון ואמש, מבלי שהוא כמעט ונוגע בשום נושא אחר - הבטיח האחרון כי הוא יחזיר את המשילות לבירת הנגב.

בדבריו בכנס אמר בננו: "היום העיר באר שבע מתחילה פרק חדש, התושבים אומרים כן לביטחון. כן לביטחון האישי, כן, נשים לא יפחדו יותר להסתובב לבד ברחובות, כן אנו נדאג לחינוך ולרווחה בעיר וכן נהיה שם בשביל העסקים. אלה לא סיסמאות, אני לא פוליטיקאי, אני בא לעבוד למען התושבים".

יהודה בננו בהפגנה. צילום: מתן זמיר

הוא הוסיף כי: "העיר באר שבע מתדרדרת בשנים האחרונות למקומות לא טובים. גניבות, פריצות, פרוטקשן, הטרדות. זה המקום שאנחנו רוצים לחיות בו? ממש לא. אני מאמין שמגיעה לנו מועצה מגוונת, עם קולות ודעות. מועצה שחבריה יהיו בשביל ולמען התושבים ויילחמו עבור כל אחד ואחת מכם. מעתה אימרו כן לביטחון! רק ביחד ננצח!"

לפי מקורבים לבננו עצמו, בתקופה הקרובה יגבש האחרון את רשימת שאר המועמדים ברשימה, כאשר הכיוון המרכזי הוא תושבים ותושבות עם עבר בטחוני בצורה כזו או אחרת. כך או כך, כשהוא נוטה באופן מובהק לצד הימני של המפה, קשה שלא להבחין שמהלך שכזה עלול להשפיע בצורה מהותית על מצב המנדטים של ראש העיר המכהן רוביק דנילוביץ'. אז האם זהו האיש שיכול לאיים על ההגמוניה של רוביק במועצה? את זה נגלה בחודשים הקרובים. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה