המועמד למועצה שוב תוקף את הקהילה הגאה: "לא נסכים לפריצות ברחובות"



יממה לאחר שגרם לסערה סביב דבריו וההכרזה על מצעד אנטי להט"בי - המועמד למועצת העיר יוצא שוב כנגד "הליברליזם"

קרדיט - דולב מכלוף

הקהילה הגאה בבאר שבע שוב על הכוונת: לאחר המתקפה שהתרחשה במהלך השבוע וההכרזה על מצעד אנטי להט"בי שצפוי להתקיים בימים הקרובים, אמש יצא המועמד למועצת העיר לעוד מסע של הכפשות כנגד חברי הקהילה.

הרב קרליץ, שניסה להיבחר מספר פעמים למועצת העיר ובעבר נקנס גם על ידי בית המשפט - פרסם אמש עוד הצהרה כנגד "הפריצות ברחובות". הפעם, בחר קרליץ לתת כדוגמא מקרה מתוקשר ממרכז הארץ: "אודי קליין (מנהל בית הספר לאומנויות) היה אחד מחמשת חברי הועדה לבחינת פגיעות מיניות בקהילת הלהט"ב שרק לפני שנה פרסמה דוח מקיף בעניין."  

"מנהל בית הספר בת"א שקיים יחסים עם נערים הודיע: "יוצא לחופשה" רשם בקבוצת הווצאפ של בית הספר כי לא פגע באיש". והינה שוב המציאות מוכיחה לנו  כמה המצעד ביום שלישי ב-10.10 חשוב".

"ערוצי התעמולה מציגים אותנו כשונאי אדם  ומנסים לצייר אותנו ככאלה בעיני תושבי באר שבע. אין סיכוי שניתן לנורמליזציה של חולי מיני ותסביכי מגדר,  המקרה הזה הוא בדיוק הנורמליזציה עליה אנחנו מדברים. בתי המשפט שכל כך אהובים ומוגנים על ידי הגלובליסטים מטייחים ברגעים אלה חשיפה של כ-34 פדופילים בכירים. בהם על פי מה שפורסם 2 חברי כנסת,  רופאים, אנשי משפט, מנהלי בית ספר ועוד... לא נסכים לכך שילמדו את ילדנו תסביכי מגדר ויקריאו להם סיפורים פדופילים מחופשים לנערות לווי, במיוחד לא בבתי הספר החילוניים. (יותר נראים כמו שדים) לא נסכים לנירמול מין ופריצות ברחובות, יש גבול, יש ערכים, לא כל אחד לא יכול לעשות מה שבא לו, במיוחד לא במרחב הציבורי".

"אג'נדה 2030 שמקודמת ומיושמת כרגע בכל העולם, היא יצירת תלות מוחלטת בין האדם לשלטון אחד. השלטון חייב להפסיק להתערב בחיינו הפרטיים. מינימום שלטון מקסימום אזרח. אין לאפשר את המשך שגשוגם של המונופולים על גבינו, יש לאפשר שוק חופשי ולהחריב את ההסתדרות. ציר נאמן מתנגדים לסדר העולמי החדש!".

הרב נחום קרליץ. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

מי שלא חייבים אלו עידו אטיאס וטימור מיכאלי, מרשימת הצעירים הליברלית ״חוזה חדש לבארשבעים״ שמסרו בתגובה לבאר שבע נט: ״מסע השנאה של קרליץ לא יעזור לו. בבאר שבע יש מקום לכולם, והיא תמשיך להוביל את הנגב קדימה - לאור ערכי סובלנות, קבלה ושוויון. הציבור הליברלי בבאר שבע התעורר, וזה גורם לשמרנים להזיע ולצאת נגדנו במתקפה. אנחנו הפסקנו לשתוק ולא נוותר על הקול שלנו. קול שנביא גם למועצת העיר בבחירות הקרובות.״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה