הצביעו בסקר באר שבע נט: מי יעמוד בראש מועצת להבים?



היכנסו לסקר באר שבע נט והצביעו: מי יעמוד בראש המועצה העשירה? האם זה יהיה ראש המועצה הנוכחי, שעבורו זאת מערכת בחירות שלישית? או מהנדס המועצה היוצא שמתכנן לעמוד בראש המועצה בה גדל? היכנסו והצביעו

קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'/עדן זמר

ראשית, נכיר את המועמדים שלנו:

יוסי ניסן,  ראש המועצה הנוכחי - בן 54 נשוי ואב ל-3 ילדים הוא תושב להבים משנת 2003. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון, מכהן כחבר מועצה בלהבים מזה 20 שנים ופעיל בוועדות שונות. ניסן, התמודד בעבר לבחירות ולא זכה, עד שהצליח ב-2018 לנצח את המועמד כפיר מימון.

ארזי, עד לאחרונה מהנדס המועצה - בן 41, נשוי ואב לשלושה. גדל בישוב, התחנך במוסדות החינוך והיה חניך ומדריך בשבט "נופר" של תנועת הצופים. ארזי שירת כלוחם ביחידה ללוחמה בטרור וכקצין והשתחרר לאחר מלחמת לבנון השנייה. לימודיו האקדמיים היו באוניברסיטת בן גוריון בהנדסת בניין ובמהלך השנים צבר ניסיון עשיר ביזמות בתחום הבנייה וכמהנדס ראשי של חברת בנייה.

בלהבים, כמו בעומר, מיתר ולהבים - בולטת בעיקר בעית המשילות והביטחון. במהלך השנה האחרונה, התרחשו ביישוב לא מעט אירועים פליליים, בהם גם דריסת מאבטחת במחסום ואף גניבות רכבים. בשל כך, החליטו התושבים כי הם לא שותקים ויצאו להפגין כנגד המצב.

שימו לב: הסקר נסגר ותוצאותיו יפורסמו בהמשך.

להבים. צילום: שרון טל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה