הפתעת ענק בסקר באר שבע נט: ''הליברלים'' כובשים את הפסגה



אלפי קוראים וקוראות נכנסו להצביע בסקר הבחירות הראשון של באר שבע נט, בו שאלנו למי תתנו את קולכם במועצת העיר. כעת, אנחנו מפרסמים את התוצאות, מהם עולה תמונה ברורה - הבחירות הקרובות הולכות להיות צמודות במיוחד

קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

סקר הבחירות הרשמי הראשון של באר שבע נט הגיע אמש לסיומו, לאחר מספר ימים בהם נתנו לכם הקוראים והקוראות להיכנס ולבחור - למי תתנו את קולכם במועצת העיר בבחירות שיתקיימו ב-31 לאוקטובר.

להלן התוצאות:

במקום הראשון, לא במפתיע, ניצב רוביק דנילוביץ' עם רשימתו ''דרך חדשה''. ראש העיר המכהן גרף 14.8 אחוז מהקולות. בהמשך הרשימה, הגיעה ההפתעה האמיתית - בעוד באר שבע נחשבת לעיר ימנית מובהקת, נראה כי המחאה האחרונה עשתה את שלה. 

על פי תוצאות הסקר, מי שכבשו את מקומות 1-3 אלו דווקא הרשימות שמזוהות בתור הגוש הנגדי, או ''הליברלי'' כפי שרבים בעיר קוראים להם. במקום השני הגיעה ראשת הרשימה היחידה בבחירות הנוכחיות, ג'ולי קייט, שקיבלה 14.3 אחוזים מהקולות עם רשימתה ''באר שבע ביתנו''. אחריה ניצב חבר המועצה צח ברק, שגרף עם סיעת ''קהילה'' 13.5 אחוז. במקום הרביעי הגיע אחד ממנהיגי המחאה, עידו אטיאס, שיחד עם רשימת ''חוזה חדש'' גרף 11.6 אחוז מהקולות.

קרדיט - באר שבע נט

במקום החמישי והשישי הגיעו סגניו של רוביק דנילוביץ', שמעון טובול (גשר) וגדי מזוז (עצמה יהודית) שגרפו 9.7 אחוז ו-8.6 אחוז מהקולות (בהתאמה). במקום השביעי ניצב מי שייתכן ויהיה חבר המועצה הערבי הראשון בעיריית באר שבע, עו"ד שחאדה אבן-ברי, העומד בראש רשימת ''שותפות'' המשלבת ערבים ויהודים. רשימתו של אבן ברי קיבלה 5.4 אחוז מהקולות.

מועצת העיר באר שבע. קרדיט - באר שבע נט

מתמודד חדש שעומד להיכנס לעולם הפוליטי הוא עורך הדין אמנון כהן, אשר נבחר בשבוע שעבר לעמוד בראש רשימת הליכוד לבחירות. כהן ומח"ל קיבלו 5.3 אחוז מהקולות, כאשר מי שנמצא ממש מתחתיו ברשימה הוא קודמו בתפקיד שמעון בוקר, שהכריז כי ירוץ ברשימה נפרדת וזכה ל-5.2 אחוז מהקולות.

בשלושת המקומות האחרונים ניצבים ראש האופוזיציה הנוכחי, משה ינאי עם 4.6 אחוז מהקולות, כאשר אחריו נמצא טימור מיכאלי שהחייה אחרי 20 שנה את רשימת הצעירים וקיבל 4.1 אחוז מהקולות. במקום האחרון בסקר הגיע הפעיל החברתי יהודה בננו, אשר עומד בראש רשימת ''כן לביטחון'', עם 2.8 אחוז מהקולות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה