היסטוריה בערד: רשימה משותפת של דתיים וחילוניים



היסטוריה בערד: רשימה משותפת לדתיים וחילוניים הכוללת את שני הגרעינים התורניים בעיר ותושבים חילוניים. בראש הרשימה יעמוד חבר מועצת העיר משה קווס

משה קווס. קרדיט דוברות

הבחירות המקומיות בערד: בבחירות המוניציפאליות שיערכו בסוף חודש אוקטובר בערד, תרוץ רשימה מאוחדת לדתיים וחילוניים שתיקרא "מאמינים בערד".

את הרשימה יוביל חבר מועצת העיר משה קווס שכיהן בעבר כסגן וממלא מקום ראש העיר. קווס הוא פעיל חברתי מוכר בעיר שמעורה בפוליטיקה המקומית כבר עשרות שנים ומילא שורה של תפקידים ציבוריים וביניהם חבר וועדות תכנון ובנייה במועצת העיר, חבר ועדות הבריאות, הביטחון ועוד. קווס מכהן כחבר דירקטוריון של החברה הכלכלית בערד והוא מתנדב כמפקד זק"א במרחב שיפוט ערד.

לצידו של קווס יעמדו דובי חלקיה וליאורה סגרון. חלקיה הוא מנהל גרעין בני עקיבא בעיר, פעיל ויזם חברתי שהקים את כפר הסטודנטים של בני עקיבא בערד ומנהל את מסגרת המלגות הגדולה בעיר וגם את מערך המתנדבים הגדול בעיר.

סגרון, תושבת העיר היא בעלת תואר שני בתכנון ערים מאוניברסיטת בן גוריון והיא עובדת כיום כיועצת תכנון להסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב. בעברה שימשה סגרון גם כמנהלת מחלקת רישוי ופיקוח בנייה ומנהלת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית ערד במשך 26 שנים. 

הרשימה, שתרוץ כאמור תחת הפתק "חי" ועם הסלוגן 'מאמינים בערד', עדיין לא הצהירה במי היא צפוייה לתמוך לראשות העירייה, אך כבר כעת היא זוכה לתמיכה של ציבורים נוספים בעיר.

ממטה הרשימה "מאמינים בערד" נמסר: "רשימת 'חי' מאמינים בערד פונה לכלל הציבורים בערד, דתיים וחילוניים, וותיקים ועולים חדשים, צעירים ובני הגיל השלישי ואני קוראים לתמוך בה כדי להצעיד את ערד לעתיד טוב יותר במגוון תחומים: בחינוך, בתרבות, במורשת, בתיירות ובשירות לתושב. אנחנו מאמינים בערד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה