הבחירות המקומיות במיתר: איש הצבא לשעבר סער חרזי מתכונן ליום הבחירות הראשון בחייו



לאחר שנים ארוכות בצבא, סער חרזי יצא לאזרחות וביום שלישי הקרוב הוא ינסה לרשום לא פחות מסנסציה - כשינסה להיבחר לראשות מועצת מיתר. עוד לפני כן, תפסנו אותו לראיון בחירות קצר ולעניין: ''מנהיגות היא כבר לא פריווילגיה ואין לנו עוד 5 שנים לבזבז''

צילום אישי (ע"פ ס' 27א')

העשייה הציבורית אמנם אינה זרה לסער חרזי, איש הצבא לשעבר שהשתחרר בדרגת סגן אלוף מחיל התקשוב והינו כעת מנהל התעשייה במועצה האזורית תמר. חרזי, העומד בראש סיעת ''מחוברים'', ינסה ביום שלישי הקרוב לרשום מהפך בראש הראשות למועצה, כשהוא מתמודד אל מול שלושה מועמדים נוספים. עוד לפני כן, תפסנו אותו לשאלון הבחירות של באר שבע נט.

איך אתה מסכם את התקופה האחרונה?

''וואו, התקופה האחרונה בכלל ומערכת הבחירות הנוכחית בפרט, מאתגרת ומאופיינת ברגשות מעורבים שנובעים מהמתח בין המישור הלאומי, המלחמה ושירות המילואים, לבין המחוייבות למערכת המקומית, לישוב, לבית שלנו. יוסי נחמן ואני סיימנו שירות מילואים ממש בשבועות האחרונים. על אף הקושי, אני מרגיש שהקהילה שלנו ערה וערנית סביב הבחירות, התושבים 'מצביעים ברגליים' מגיעים לשמוע, לתמוך ומציפים שאלות וסוגיות כי מבינים שהפעם יותר מתמיד, מנהיגות היא כבר לא פריבלגיה ואין לנו עוד 5 שנים לבזבז. זה מחזק, זה מאחד והאחדות הזו היא מה שהתושבים שלנו וכל עם ישראל זקוקים לה בעת הזו''.

מה האני מאמין שלך?

''אני איש של עשייה וחיבורים. אני מאמין שעם מנהיגות מחוברת ומאחדת, תשוקה והנבחרת של האנשים הנכונים שלצידי – נעשה כאן מקום לעתיד של כולנו. נחזיר את התושבים למרכז העשייה, נפעל בשקיפות תוך חיבור לצרכים ולמתרחש באופן שוטף ונוביל את הישוב קדימה תוך דבקות בשיח חיובי וחיזוק המשותף והמאחד של הקהילה שלנו''.

מה הנושא שהכי חשוב לדעתך לטיפול בו ביישוב?

''על סדר היום שלי כראש מועצה הדברים הראשונים שיעמדו הם שלושה. הדבר הראשון, מחוייב המציאות, זה להבטיח ביטחון אמיתי לתושבים שלנו, אני מתכוון לפעול ללא פשרה כדי שהבית שלנו יהיה נכון ומוכן לכל מצב שעלול להתפתח. הדבר השני, זה לייצר לנו סביבת חיים איכותית, עשירה ומגוונת שתכלול מענה לתחומי השירות לתושב, קידום החינוך וחיזוק הקהילה סביב פעילויות התרבות וסביב תשתיות הפנאי והספורט. הדבר השלישי, שאסור לנו לדלג עליו, אפעל ליצירת מקורות תקציב מיידים ואטפל בכך שנבטיח לעצמנו צמיחה לעתיד, צעד חשוב שחייבים להניע כבר מהיום הראשון למרות שנפגוש בתוצאות שלו עוד מספר שנים קדימה''.

סער חרזי. קרדיט - דף פייסבוק

''מה תעשה בשונה ממה שהיה עד עכשיו?

''הכל, כי אני נחוש להביא מנהיגות אמיתית ואחרת – רעננה, נחושה ומחוייבת לעשייה. ולא כסיסמא אלא כאג'נדה של ממש. אני אוביל מנהיגות 'צופה פני עתיד' מבוססת חזון ארוך טווח ויכולת להביא אותו לכדי יישום ללא פשרה על איכות חיים בטווח המיידי. זה יוביל לשינוי בכל הפרמטרים שנוגעים לתושבים, לסביבת החיים שלנו ולתדמית של הישוב. סדרי העדיפויות יהיו בהתאם, התושבים יהיו במרכז העשייה, תפישת השירות תותאם לכך וכיוצא זאת''.

במידה ותיבחר או לא - האם תשקול להישאר בקואליציה או באופוזיציה?

''זה לא עניין של לשקול, ואני לא מאמין במושגים של קואליציה ואופוזיציה בישוב כמו שלנו. הנהגת הישוב חייבת לעבוד בשיתוף פעולה מבלי להמשיך ולטפח אופוזיציה והתנגדויות, זה תנאי הכרחי ומחייב כדי להבטיח עשייה למען התושבים ולצאת מה'קיפאון' שנוצר כאן בעשור האחרון. לצורך כך נדרשת הירתמות של כל הצדדים להיכנס 'תחת האלונקה' של ראש הרשות שייבחר. זה העיקרון שלפיו אנהיג ואוביל את המועצה כשאבחר וכך אני גם מתחייב לפעול במידה ואהיה חבר מועצה - כי מעל הכל אני מחוייב לקדם את טובת הישוב ולשרת את ציבור הבוחרים שלי''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה