האם שלומי נומה צפוי להיכנס למגרש הפוליטי ולהתמנות לסגן ראש עיריית באר שבע?



לפי דיווחים שהגיעו למערכת באר שבע נט, עולה כי נומה, מנכ"ל כיוונים מזה כשבע שנים - שוקל כעת את המשך דרכו בחברה, כאשר לפניו ניצבת הצעה מצד חברו הטוב רוביק דנילוביץ' להצטרף אליו לקמפיין בחירות 2023. האם אחד האנשים הקרובים לראש העיר יחצה את הכביש וייכנס מהדלת הראשית?

שלומי נומה. צילום: מישל אמזלג

בחירות 2023 התקיימו בסוף השנה, אך חרושת השמועות מתרוצצת לכל עבר. אחד השמות החמים ביותר שעולים בחלק מהדיווחים ללא הרף, הוא זה של מנכ"ל כיוונים - שלומי נומה. 

כאמור, נומה בן ה-45, נחשב לאחד האנשים החזקים בבאר שבע, זאת מתוקף תפקידו בתור ראש החברה שמעסיקה כ-1,500 עובדים ועובדות. נומה, אשר אין זהו סוד שהוא אחד מהאנשים הקרובים ביותר לראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' - קיבל על פי הדיווח בשנה האחרונה לא מעט הצעות מצד חברו הטוב דנילוביץ', להצטרף אליו למערכת הבחירות הקרובה.

אז את מי יחליף נומה, אם במידה ואכן יסכים לעזוב את תפקידו ולחצות את הכביש? ובכן, התפקיד הטבעי מבחינתו של נומה כמובן יהיה תיק החינוך בעירייה. עם זאת, מי שמחזיקה בו כעת היא סגנית ראש העיר, ד"ר חפצי זוהר, שנחשבת גם היא לאחת הנשים המקורבות והנאמנות לרוביק דנילוביץ'. עם זאת, לאחרונה (ולמרות שטרם סירב להגיב לכך) - מתגברות השמועות על עזיבתו של מחזיק תיק ההנדסה וסגן ראש העיר, טל אל על. כך או כך, אין ספק שנומה, שמכהן כבר כשבע שנים בתור מנכ"ל כיוונים, לא יעזוב תפקיד כל כך נחשק בשביל להיות "רק" חבר מועצה. 

אז איזה תפקיד מייעד לו רוביק במידה והמהלך ייצא לפועל? עוד מוקדם לקבוע, אבל אל תתפלאו עם בסיום השנה הנוכחית נמצא את נומה באחד מתפקידי המפתח בעיריית באר שבע. נומה מצידו, נמצא כעת בחופשה בארצות הברית. פנינו אליו על מנת לקבל את תגובתו הרשמית וכך טען האחרון: ''אני משמש כמנכ״ל כיוונים וזוהי זכות גדולה שניתנה לי לשרת את הציבור. יש כל כך הרבה שמועות וספקולציות, שאני לא מתכוון להתייחס אליהן!״.

שלומי נומה, באדיבות עיריית ב"ש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה