באיזה מועמד תומך בני גנץ לראשות המועצה במיתר?



כחול לבן בראשות בני גנץ הודיעה על תמיכתה בשי דוד לראשות המועצה במיתר

קרדיט צילום אלעד מלכה

בכנס מוניציפאלי ארצי שקיימה סיעת המחנה הממלכתי בכפר המכביה ברמת גן במעמד יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון לשעבר בני גנץ בשבוע שעבר, הוצג שי דוד כנציג כחול לבן בבחירות הקרובות לראשות המועצה במיתר.

דוד הינו תושב הישוב מזה 19 שנים, איש חינוך שפעל רבות לגדל דורות של תלמידים ובוגרים בישוב ושימש בתפקידי הוראה שונים במשך 23 שנותיו במערכת. במקביל לעשייה החינוכית, פעל רבות לרווחתם של תושבי מיתר במספר מאבקים ציבוריים הקשורים ביוקר המחיה שהבולט ביניהם הוא המאבק בשופרסל היחיד שהיה קיים במיתר. דוד הוא דמות מוכרת מאוד במיתר ולא רק בשל מעורבותו ופעולותיו למען הקהילה אלא גם בזכות עיסוקיו הרבים בתחום הספורט והעשרה.

לאחרונה יצא דוד לחופשה ללא תשלום ממשרד החינוך ותקוותו לחזור לחינוך אך הפעם כראש מועצה שאמון על המערכת מהזווית האחרת. אמונתו כי מערכת חינוך חזקה, הנוער האיכותי שקיים במיתר, הפוטנציאל האנושי הלא ממומש הקיים בישוב יצעידו את הישוב להיות אחד הישובים הטובים בארץ.

שי דוד התייחס לשורה של נושאים שבכוונתו להוביל כבר בתחילת הקדנציה. לאחרונה פרסם דוד סרטון בו מופיעים חברי כנסת שונים מהמחנה הממלכתי ובו הוא מציג את רשימת התחומים בהם הותא מתכוון לטפל: חינוך, הביטחון האישי והכללי, הנוער, התרבות והספורט, הגיל השלישי, עסקים קטנים ובינוניים הגדלת ההכנסה ממקורות חיצוניים, שקיפות ותחזוקת הישוב. לא בכדי בחר דוד את הסלוגן "שי דוד - ראש מועצה ישר ולעניין" שמוביל את מערכת הקמפיין, דוד מבטיח שקיפות ויושרה לצד עשיה ללא פשרות.

*יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ:* "שמח ששי דוד הוא חלק מהנבחרת המוניציפאלית שלנו. שי הוא פעיל בולט בכחול לבן מזה שנים, תושב המועצה כבר שני עשורים ואיש חינוך בנשמתו. אני בטוח שהעשייה שלו לאורך השנים בשדה הפוליטי ובשדה החינוכי תעמוד לזכותו גם הפעם. העובדה ששי שם בראש סדר העדיפויות את קידום החינוך, פיתוח היישוב ורווחת התושבים מלמדת על איש ציבור ערכי, מסור וישר. תושבי מיתר, בעוד חודשיים אימרו כן לכחול לבן בראשות שי דוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה