באופן רשמי: שי דוד הודיע שיתמודד על ראשות מועצת מיתר



שי דוד (54), תושב מיתר ומספר 15 ברשימת כחול לבן לכנסת, מורה במשרד החינוך ומנהל ארגון אחזקות, הצהיר על התמודדותו לראשות המועצה.

שי דוד. צילום: יח"צ

זמן להכיר: שי מתגורר בישוב מיתר, אבא לארבעה ילדים ולו בת זוג, מורה מוסמך בכיר לחינוך גופני, מגשר מוסמך, יזם עצמאי המנהל ארגון העוסק בתחומי הספורט, תחזוקת בריכות, אחזקה והצלה המעסיק 15 עובדים, פעיל חברתי, דירקטור בחברה ציבורית ובמקום 15 ברשימת כחול לבן לכנסת הבאה.

למה החלטת להתמודד?

"החלטתי להתמודד על ראשות המועצה למרות מקומי הראלי בכנסת הבאה, כי אין לי ספק שכמי שגדל וצמח במיתר, מכיר את האנשים, קשוב להם, בוחן ומבין את האתגרים הצפויים לנו -  אוכל להביא לאנשים ביישוב תועלת רבה יותר במגוון רחב של תחומים".

הקמפיין של דוד יהיה מבוסס כולו על חזון ותוכנית עבודה. "זה יהיה קמפיין שיכבד את תושבי מיתר ואת מתחרי" אמר שי "זאת מתוך הבנה שהיום שאחרי הבחירות יגיע וברור לי שיהיה עלינו לשתף פעולה בעתיד. כולנו שבעים מתעמולה שכולה שנאה ופילוג. כך שלאורך כל הדרך אתמקד בחזון ובתוכנית המימוש"

המצע של דוד יעסוק בנושאי תפיסת הביטחון בישוב, בגישה אחרת לחינוך הבלתי פורמאלי לנוער, באיכות סביבה, פיתוח מיתר - כרמית, שיתופי פעולה אסטרטגיים, הגיל השלישי ובאיכות הקשר והשירות של המועצה עם תושבי מיתר. "ישנם עוד נושאים רבים על הפרק אשר ייחשפו בהמשך הקמפיין"  שיתף.

סיסמת הבחירות של שי תהיה "ראש מועצה ישר ולעניין" והיא באה להדגיש עשייה תכליתית, שקיפות ותודעת שירות ובימים אלה שוקד דוד על בניית רשימת המועמדים והמועמדות למועצה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה