באופן רשמי: צח ברק יזכה לגיבוי מהמפלגה השלישית בגדולה בעיר



בהחלטה שהתקבלה אמש באופן רשמי, זכה ראש סיעת ''קהילה'' צח ברק לתמיכה רשמית מצד מפלגת ''יש עתיד'': ''מטה יש עתיד בבאר שבע יתמוך בצח ואני קוראת לכולם להצטרף אלינו'', טענה הח"כ הבאר שבעית, יסמין פרידמן

קרדיט - דייגו מיטלברג

המחנה הליברלי בבחירות למועצת העיר באר שבע קיבל תוספת כוח משמעותית, במידה ויחליט להתאחד: אמש, לאחר מספר ימים של ציפייה, חתמה באופן רשמי מפלגת ''יש עתיד'' יחד עם המועמד למועצה, צח ברק על הסכם במהלכו ייזכה האחרון לתמיכת המפלגה.

ברק עצמו עומד בראש סיעת ''קהילה'', ובתקופה האחרונה כמו שקורה בשאר הרשימות, גיבש ברק רשימת מועמדים שתרוץ איתו בבחירות הקרובות. על פי הדיווחים, ברק מסתמן כמועמד הבכיר שמייצג את הגוש הליברלי/חילוני במועצה, כשמנגד התחזק באופן משמעותי כוחן של רשימות הימין בעיריית באר שבע.

כזכור, כאן בבאר שבע הפכה המפלגה במהלך הבחירות האחרונות לשלישית בגודלה בעיר, כאשר על פי נתוני משרד הפנים לא פחות מ-12,071 תושבים ותושבות העיר הצביעו לה. ברשימת המפלגה לכנסת, ניתן למצוא כמה פרצופים מוכרים לקהל כאן בנגב - בין אם זאת תושבת באר שבע יסמין סאקס פרידמן, וראש עיריית דימונה בעבר מאיר כהן.

אז כיצד תשפיע התמיכה של המפלגה בברק? כאמור, מדובר בגיבוי משמעותי עבור הפעיל החברתי, שהצהיר בראיון לבאר שבע נט כי הוא מכוון הכי גבוהה שאפשר - כלומר סגנות. האם הגב הכלכלי והתודעתי יעשה את שלו? ימים יגידו. לבינתיים, מעניין יהיה לראות האם מהלך זה יימשוך את שאר הרשימות מהמחנה הליברלי לנסות ולאגד יחד עם ברק רשימה מאוחדת שתרוץ יחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה