5 דקות בשביל 5 שנים: נפתח יום הבחירות, צאו להצביע!



יום הבחירות לרשויות המקומיות החל, ואלפים כבר פוקדים את הקלפיות ברחבי הארץ, גם בבאר שבע. צאו להצביע וממשו את זכותכם הדמוקרטית. וגם: מה יקרה ליום השבתון אם יהיו אחוזי הצבעה נמוכים בבחירות?

הבחירות לרשויות המקומיות יצאו לדרך, עשרות אלפים הגיעו הבוקר לקלפיות ברחבי הארץ, להצביע ולממש את זכותם הדמוקרטית. לראשונה יום הבחירות הוא יום שבתון, מה שמאפשר לרבים יותר להגיע לקלפיות ולא להפסיד יום עבודה. כמו כן, הבחירות מתקיימות ב-27 בתי סוהר ובבתי אבות ברחבי הארץ.

מאות מגיעים לקלפיות גם בעיר באר שבע, בה נפרשו 279 קלפיות. מאות כבר הצביעו, ואלפים צפויים להצביע במהלך היום, אך חשוב שגם אתם תצאו להצביע ולממש את זכותכם הדמוקרטית. המתמודד לראשות רוביק דנילוביץ', הגיע הבוקר גם הוא להצביע וקרא לתושבי העיר לצאת לקלפיות "5 דקות בשביל 5 שנים".

כמה הצביעו עד עכשיו?

כ-150 איש בלבד הגיעו לקלפיות בבאר שבע עד השעה 09:00 בבוקר, מספר נמוך שאף מהווה ירידה של 2.4% מבחירות 2013. אולם יום הבחירות רק נפתח, וחשוב שתגיעו לקלפיות והצביעו. רוצים להתעדכן באחוזי ההצבעה?

לראשונה יעמוד לרשות הציבור אתר הבחירות של משרד הפנים אליו ניתן להיכנס מכל מחשב או טלפון חכם ולהתעדכן באופן עצמאי באחוזי ההצבעה ובהמשך בתוצאות הבחירות המגיעות מהקלפיות. אנו כמובן נעדכן בשוטף במהלך היום על אחוזי ההצבעה והתוצאות.

הצבעתם? עשו סלפי וקבלו הנחה

לאלו שעדיין מתלבטים האם להצביע, הנה תמריץ קל. המצביעים בבחירות לרשויות המקומיות, לא משנה לאיזה מועמד ובאיזה ישוב, יהיו זכאים ל-15% הנחה (ללא כפל מבצעים) במסעדות ובברים הבאים: קפאסה, כפרה-בר, קמפאי, קמפאי סטריט ווק, צ'יצ'י בר, הספריה וקפה לנדוור סניף ביג. בנוסף תינתן הנחה גם לחנות הצעצועים "הפיראט האדום" בבאר שבע. ההנחה תקפה ליום ג' בלבד – ה-30.10, למצביעים בבחירות לרשויות המקומיות ברחבי הארץ.

צאו להצביע!

איך מקבלים את ההנחה? 
כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעשות תמונת סלפי שלכם בקלפי, לעלות את התמונה לפוסט בפייסבוק של באר שבע נט ולהציג אותה למלצר/ית או למוכרן/ית בבית העסק, ותזכו לקבל הנחה של 15% מחשבונכם (ללא כפל מבצעים).

ב-30 באוקטובר, יום הבחירות, צאו להצביע, צלמו סלפי עם המעטפה, ובואו לאכול!

לא תצביעו, לא תקבלו חופש

אחוזי הצבעה נמוכים בבחירות לרשויות המקומיות משמעותם ביטול יום השבתון בבחירות הבאות. יום הבחירות לרשויות המקומיות הוכרז כשבתון כדי לעודד השתתפות בהצבעה, ולכן חשוב שתגיעו גם אתם והצביעו למועמד/ת שלכם.

לא רוצים להיות רעים, אבל אם לא תצביעו, יבוטל השבתון בבחירות הבאות. 5 דקות בשביל 5 שנים, צאו להצביע!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה