"דרך חדשה": אביעד שמלה פורש מהמועצה, שני חברים חדשים בסיעתו של דנילוביץ'



חבר המועצה אביעד שמלה הודיע שלא יתמודד למועצת העיר ובוחן אפיקים חדשים. וגם: שני חברים חדשים ברשימה של דנילוביץ', מחר הרשימות נסגרות

חבר המועצה אביעד שמלה הודיע בימים האחרונים כי אין בכוונתו להתמודד פעם נוסף למועצת העיר, וכי הוא בוחן דרכים ואפיקים אחרים להמשיך ולפעול בחיים הציבוריים. שמלה, בן 45 פעיל בחיים הציבורים בבאר שבע כבר למעלה מ-15 שנה ומזוהה בעיקר כפעיל בשכונת רמות בעיר. אביעד מתכוון להמשיך לפעול בחיים הציבוריים במקום עבודתו ובמסגרת הליכוד.

אביעד שמלה הודיע על פרישה ועל תמיכתו ברוביק דנילוביץ' "כחבר ליכוד אני מאחל הצלחה לרשימת הליכוד. לראשות העיר אני תומך ברוביק דנילוביץ'. אני מודה לראש העיר על האמון ועל התמיכה בפרויקטים שקדמתי. אני תומך בו לראשות העיר ובטוח שימשיך לעשות רבות וטובות למען העיר. אני אמשיך לפעול בחיים הציבוריים למען העיר באר-שבע באפיקים אחרים".

אביעד שמלה לא יתמודד הפעם למועצה. צילום: פייסבוק. צילום מועצה: שרון טל

ראש העיר רוביק דנילוביץ': אני מודה לאביעד על תקופתו כחבר מועצה, במהלכה עסק ותרם במספר מגוון של תחומים ועל המסירות הרבה שהפגין בעשיה הציבורית. אני סמוך ובטוח שימשיך לתרום בדרכים אחרות למתן העיר ותושביה דלתי תמיד תהיה פתוחה בעבורו ואני מאחל לו הצלחה רבה".

מחר תיסגר רשימת המועמדים בסיעות, שכן על פי לוח הזמנים של משרד הפנים, על המועמדים להגיש את רשימותיהם לא יאוחר מה-27 בספטמבר. בינתיים, נחשפים אט אט מועמדים נוספים.

לאה שובייב – מספר 16 ברשימה של דנילוביץ'

לאה שובייב (28), ממובילי קהילת צעירי קווקז, תושבת נחל בקע, תדורג מס' 16 ברשימתו של ראש העיר רוביק דנילוביץ'. שובייב עלתה לארץ ב-1994, וכיום לומדת לתואר ראשון בפסיכולוגיה. במקביל משמשת לאה כרכזת הכנה לצה"ל בעמותת "מדור לדור" המעודדת גיוס משמעותי בקרב בני העדה הקווקזית.

לאה חברה מאז 2013 בקבוצת מנהיגים צעירים מקהילת יהודי קווקז "פעימ"ה" העוסקת בפעילות חינוכית קהילתית בבאר-שבע. עוד פעלה בהתנדבות במסגרת פרויקט "זכור וכבד" למען ניצולי שואה ובפרויקט למען הוטרנים בעיר באר-שבע. כמו כן ריכזה פרויקט לילדים ונוער מטעם הרשות למלחמה בסמים אלכוהול והימורים.

לאה שובייב מצטרפת לרשימתו של דנילוביץ'. צילום: באדיבות סיעת "דרך חדשה"

לאה שובייב: "אני מודה לראש העיר על האמון. אני שמחה להצטרף לרשימה בראשותו. אני מאמינה בדרכו, שמגשימה את החלומות של כל אחד מאיתנו והופכת את עיר באר שבע לעיר הכי אטרקטיבית במדינת ישראל. בעשור האחרון הוביל ראש העיר שינוי משמעותי בשכונת נחל בקע בהקמה של פארקים, מרכז קהילתי, מתקני כושר ומשחק, מוסדות חינוך וחידוש תשתיות. רוביק סייע לי ולהורי להגשים את החלומות שלנו כעולים. מגיל צעיר רציתי להוביל שינוי וליצור עתיד טוב יותר לי ולחבריי. שהוריי יהיו גאים בי כצעירה מצליחה ולא למחוק את הזהות האוטנטית שלי. אפעל בכיוון זה גם במועצת העיר ובכל דרך אפשרית".

חיזוק ספורטיבי נוסף – יניב סקירה

לאחרונה צירף דנילוביץ' למס' 15 ברשימתו את אברהם וינברגר, המשמש קרוב ל-30 שנה כמנכ"ל עמותת הפועל ספורט למקומות עבודה במחוז באר שבע והנגב. כעת מצרף דנילוביץ' חיזוק ספורטיבי נוסף - יניב סקירה מנהל מרכזי הטניס בדרום שישובץ בעשיריה השלישית של דנילוביץ'.

סקירה (36, נשוי ואב לילד) בעל תואר ראשון במינהל ומדיניות ציבורית, נולד וגדל בבאר שבע. הוא שירת בצבא ביחידה המיוחדת "עוקץ" כלוחם ומפקד במשך שש שנים, במהלכן זכה בפרס המפקד המצטיין וכיום הוא עדיין פעיל בשירות המילואים ביחידה.

יניב סקירה מנהל מרכזי הטניס בדרום. צילום: באדיבות סיעת "דרך חדשה". צילום מרכז הטניס: שרון טל

בעשור האחרון משמש כמנהל המרכז לטניס בישראל - באר שבע (ליד אצטדיון הכדורגל וסרמיל הישן) ובשלוש השנים האחרונות משמש גם כמנהל של מרכזי הטניס בדרום.

יניב סקירה: "אני שמח וגאה להיות חלק מהנבחרת שמוביל ראש העיר, ואשמח לעזור ולתרום ככל הניתן על מנת שהעיר שלנו תמשיך לצמוח ולהצליח בכל התחומים. כדי שראש העיר יוכל להמשיך בעשיה הברוכה, חשוב מאוד לחזק אותו גם במועצה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה