יהודה אלוש פורש מהמירוץ לראשות העיר "הבנתי שאני לא יכול לנצח את רוביק, הפעם"



הפעיל החברתי יהודה אלוש הודיע על פרישה מהמירוץ לראשות העיר, ומבטיח להתמודד למועצת העיר "נחשפתי לסקרים וראיתי שאני לא יכול לנצח את רוביק הפעם, ארוץ למועצה"

לא חלף זמן רב מאז הכריז הפעיל החברתי יהודה אלוש על התמודדותו לראשות עיריית באר שבע כ"אקט מחאתי", וכבר מחליט אלוש לשנות כיוון. אלוש החליט כי לא יתמודד לראשות עיריית באר שבע ונימק "ראיתי כמה סקרים שמדרגים אותי יותר מהמתמודדים האחרים, אבל ראיתי שאת רוביק אני לא יכול לנצח הפעם". אמר אלוש ל"באר שבע נט".

לדברי אלוש, גייס לאחרונה סכום של 25 אלף שקלים כדי להגיש את רשימתו לקראת הבחירות הקרובות "גייסנו את הכסף, אגיש את המועמדות שלי בימים הקרובים". לפי לו"ז הבחירות, על אלוש ושאר המתמודדים להגיש את רשימותיהם עד יום חמישי הקרוב - ה-27 בספטמבר. 

יהודה אלוש, בקרוב בקואליציה? צילום: פרטי וסיעת "דרך חדשה"

ומה מתכנן אלוש לעשות כחבר מועצה?

לא פעם מדגיש אלוש את עניינו הרב בשכונות הוותיקות ובלימודי תושבי העיר במוסדות החינוך של באר שבע, בדגש על אוניברסיטת בן גוריון. אלוש מאמין כי ייכנס למועצה ולא פוסל גם לשבת בקואליציה "אני לא נגד רוביק, אני בעד העיר" הוא מרבה לכתוב ברשתות החברתיות, דרכן החליט לנהל את קמפיין הבחירות שלו "אני לא המתמודדים האחרים, אין לי מיליונים להשקיע בקמפיין, אבל אם אני יכול לעשות טוב לעיר, אז אעשה זאת, סיכם אלוש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה