ספיד ביזניס: 10 בעלי עסקים בשולחן עגול ממוקד עם רוביק דנילוביץ



התאחדות המלאכה והתעשייה מחוז דרום יזמה מפגש שולחן עגול של בעלי עסקים יחד עם רוביק דנילוביץ

ביום ב (17.9) הפגישו, יו"ר ההתאחדות המלאכה והתעשייה, רווית אזוט והמנכ"לית, אורטל אלון בין ראש העירייה רוביק דנילוביץ ו - 10 בעלי עסקים מסקטורים מגוונים במטרה להציף בעיות, להכיר ולפתוח דלת ישירה לעסקים.

במסגרת המפגש הוצפו נושאים שונים כגון אתגרי רישיון עסק לעסקים, ארנונה, אגרות שילוט ופיקוח ובכלל, על הקשיים בפנייה למחלקת העסקים.  כמו כן, התקיים דיון כללי על מצב העסקים בעיר וכל זאת במטרה להשמיע בפני ראש העירייה על האתגרים העומדים בפני עסקים אלו ולהציע פתרונות אפשריים.

צילום באדיבות התאחדות המלאכה והתעשייה

במפגש נכחו בין השאר, רן מסיקה, מנתיב הניקיון שציינו בפני דנילוביץ:  "אנחנו עסק וותיק מעל 45 שנה. השקענו המון בכל נושא רישיון העסק ועדיין לא קיבלנו. כל פעם נותנים לנו הארכה לחצי שנה. אין שם תאורה ובכלל האזור תעשיה הזה דורש התייחסות"

למשמע הדברים שעלו במפגש ציין, רוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר שבע כי, "יש לנו שני אתגרים, ואנחנו נתמודד איתם, אחד מהם זה העסקים הקטנים והבינוניים שקורסים תחת הנטל, שאנחנו מרגישים שאנחנו עדיין לא נותנים עליהם את המענה הנכון, לא מעט עסקים פותחים וסוגרים. עשינו ניתוח, שמענו עסקים כדי שנוכל לטפל. אנחנו עכשיו שנה וחצי אחרי סקרים וניתוח וגילינו בעיות רבות כגון הפיקוח, דוחות, ארנונה וכ'. אני מוכרח לציין, עיריית באר שבע לא תקום ולא תיפול על 3 4 מיליונים מדוחות. הנושא הוא לא שחור לבן. אני יודע שבחלק מהדברים אנחנו פועלים בחוסר שיקול דעת ופחות חמלה, אני יודע את זה.  מכאן צריך לגזור תוכנית עבודה שהמטרה שלה תהיה להקל על בעלי עסקים באופן ממוקד"

רווית אזוט, יו"ר התאחדות המלאכה והתעשייה מחוז דרום: "בשנה האחרונה פעלנו ואנו פועלים לקידום שיתופי הפעולה אל מול הרשויות המקומיות במחוז דרום. אחת הדרכים שאנו פועלים לקידומה ולמיצובה כחלק משגרת העבודה שלנו הינה מפגשי שולחן עגול. מפגשים אינטימיים של מספר עסקים מסקטורים שונים מול ראשי הערים. באופן הזה אנחנו מצליחים לייצר שיח בריא, פתוח ויחד עם זאת ממוקד על מנת לקדם את הסוגיות המגוונות.  מנכ"לית הארגון, אורטל אלון ואני מאמינות כי שיתופי פעולה אלו יסייעו לקדם מהר יותר וביעילות את העסקים עליהם אנו אמונים. אנו שמחות לגלות בכל פעם מחדש שיש לנו ראש עירייה קשוב, פתוח עם הפנים לעסקים".

אורטל אלון, מנכ"לית התאחדות המלאכה והתעשייה מחוז דרום: "המטרה המרכזית שלנו הייתה לאפשר לעסקים בתחומינו דלת פתוחה ואוזן קשבת לבעיותיהם. במפגש בשיח חופשי עלו נושאים מגוונים כגון פינוי פסולת, פיתוח אזורי תעשיה ועוד. אנו שמחה כי מצאנו שותף לדרך וכתובת עבור העסקים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה