"מוטרד מהמצב וחושש לעתיד הישוב": כפיר מימון יתמודד על ראשות להבים



היזם כפיר מימון לוקח צעד ענק ויתמודד בבחירות הקרובות על ראשות מועצת להבים מול אלי לוי, המכהן בתפקיד כ-18 שנה. מימון: "הגיע הזמן שיהיה כאן מצוין. לעצור את ההתרחבות הבלתי מרוסנת של היישוב".

174 ימים נותרו לבחירות המקומיות, והגזרה הפוליטית מתחממת לא רק בבאר שבע, אלא גם ביישובי הלווין שלה, ביניהם היישובים להבים. ראש המועצה המכהן מזה כ-18 שנה הוא אלי לוי, אך יש מי שמוטרד מהמצב הקיים ושואף להחליפו, אותו אדם הוא היזם כפיר מימון, שהכריז רשמית כי יתמודד על תפקיד ראש מועצת להבים.

כפיר מימון יתמודד לראשות מועצת להבים. צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי

מימון (40) נשוי לאשתו שני, ואב לארבעה: הילי (12), עומר (10), תום (5) ובן (8 חודשים). אמנם הוא מתמודד לראשות להבים, אך גדל והתחנך בבאר שבע. את תיכון מקיף א' סיים בהצטיינות, בצבא שירת לוחם ביחידות עילית. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון בהצטיינות מאוניברסיטת בן גוריון. מימון מוכר במיוחד במגזר העסקי כיזם והמנכ"ל של מותג האפייה המוביל maimon's. בעברו גם כיהן כחבר במועצת המנהלים של חברת מכתשים אגן באוסטרליה, ועסק במיזוגים ורכישות לפיתוח החברה. בשנים האחרונות יזם מימון את הסטאראפ מובילאב, שאפשר להזמין טכנאי סלולרי עד הבית ישירות דרך אפליקציה, פיתוח שעשה מהפיכה בעולם הסלולר.

"לא משלימים עם בינוניות"

לפני מספר ימים התפרסם מדד החינוך של אתר 'מדלן', ובו פורסם כי מדד החינוך בלהבים צנח דרסטית מ-90 ב-2010, ל-82 ב-2012 ול-53 ב-2016. על כך אומר מימון "אנחנו לא משלימים עם בינוניות ולא מסתפקים בישוב יפה, אנחנו רוצים להעלות את הרף, אנחנו רוצים להבים מצוינת עם חינוך מצוין ביטחון מצוין, קהילה חזקה ומגובשת, ולהבים חזקה כלכלית".

לשאלת הנוכחים במפגש בביתו, מדוע הוא לא משתף פעולה עם ראש המועצה הנוכחי, אלי לוי, השיב היזם מימון: "אני לא מאמין בדרך שהוא מוביל את להבים. אני מוטרד מהמצב וחושש לעתיד הישוב. אני בא להחליף אותו ולשנות כיוון ללהבים. רק להזכיר את מצב החינוך בלהבים שנמצא במקום הלפני אחרון מבין הישובים באשכול סוציו-אקונומי 9,8 ו-10 כדי להבין את גודל הכישלון".

 

סוגיה בוערת נוספת ביישוב להבים היא הרחבת היישוב והקמת שכונה חדשה בשם "שרונים" הכוללת למעלה מ-800 יחידות דיור, תוכנית אותה מקדם ר' המועצה המכהן אלי לוי ולה הגישו התנגדויות מאות מתושבי להבים. תושבים רבים בלהבים חוששים משינוי צביון היישוב והפיכתו לעיר רועשת ופקוקה. כפיר מימון שותף לדעה זו ואומר כי צריך לעצור את ההתרחבות הבלתי מרוסנת של היישוב, וכן כי צריך "הנהגה שקשובה ומשתפת את התושבים וניהול להבים ע"י הטובים ביותר שיש בכל התחומים".

חוששים שינוי צביון היישוב להבים.  צילום: ויקיפדיה

כפיר מימון מסכם ואומר: "אני מביא איתי מצוינות והישגים לאורך שנים בכל תחומי העשייה: בחיי המשפחה, ביזמות, בעסקים, בניהול, באקדמיה ואף בספורט" אומר כפיר מימון ומוסיף: "אני מביא איתי יכולות והצלחות מוכחות שאותם אני גם מתכוון ליישם כראש מועצת להבים: בניית חזון והוצאתו לפועל, יזום והובלת שינויים משמעותיים תוך גיוס אנשי המקצוע והמנהלים מהמצוינים שיש וכושר ניהול וארגון. הכי חשוב, אני מביא איתי תשוקה, נחישות ומוטיבציה אדירה, להבים זה הבית שלי. לא אנוח ולא אשקוט עד שלהבים תהיה מצוינת".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה