סיבוב שני בלהבים? כפיר מימון פותח פער



המתמודד בלהבים כפיר מימון מאמין על אף התחזיות לסיבוב שני, כי ביכולתו לנצח בסיבוב הראשון "אנחנו ממש קרובים, נשקיע את כל המאמצים". ומה דעתו על הטענה שאינו בא מהעולם המוניציפלי?

שבוע בלבד נותר עד לבחירות בלהבים וברשויות המקומיות. המתמודדים בלהבים נמצאים בישורת האחרונה ומחכים לרגע שייסגרו הקלפיות ותחל ספירת הקולות, ובציפייה כי שמם יהיה זה הנבחר לראשות המועצה. זו לא תהיה תחרות קלה, כל אחד מן המתמודדים מביא איתו ניסיון ועשייה משל עצמו וגם קהל תומכים לא קטן, וראיה לכך היא קבוצת הפייסבוק של תושבי להבים, שבחודשים האחרונים גועשת ורועשת.

המתמודד כפיר מימון, מאמין, למרות התחרות המורכבת והתחזיות לסיבוב שני, מאמין כי ביכולתו לנצח כבר בסיבוב הראשון "סקר של גיאוקרטוגרפיה שהזמנו ב"להבים מצוינת" חזה לי 34.4% אחוזי הצבעה, נשקיע את כל מאמצינו כדי לעבור את ה-40% ולנצח בסיבוב הראשון".

הסקר המדובר, נערך בידי מכון גיאוקרטוגרפיה בחודש ספטמבר 2018, והוזמן בידי סיעת "להבים מצוינת". הסקר בוצע בקרב 223 גברים ונשים (מתוך 1,016 שהתבקשו להשתתף בסקר) בגיל 17 ומעלה, תושבי להבים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת ביישוב. טווח השגיאה הסטטיסטית המרבית הוא 6.6%, ברמת מובהקות סטטיסטית של 95% מבעלי הדעה.

לפי תוצאות הסקר של "להבים מצוינת", עומד כפיר במקום הראשון עם 34.4%, במקום השני יוסי ניסן (22.8%), במקום השלישי רונית דמרי עייאש (19.3%), במקום הרביעי קובי נודלמן עם 12.5%, ובמקום החמישי שלומי שטרית עם 10.9%. על פי תוצאות הסקר, בלהבים ילכו לסיבוב שני, אלא אם מימון יצליח לגייס כ-6% נוספים מקולות המצביעים.

האם כפיר יצליח לשבור את ה-40% ולנצח בסיבוב הראשון? צילום: סיעת "להבים מצוינת"

"שנה של עבודה קשה"

כפיר מימון "אני קורא לתושבים לצאת להצביע, זה ידרוש המון מאמצים, אבל נוכל לקחת את זה בסיבוב הראשון. אנחנו מאוד מפוקסים ואנחנו מרגישים שאנחנו ממש קרובים" אומר כפיר לקראת הבחירות. "בשנה האחרונה עבדנו קשה מאוד, עשינו מיפוי צרכים מאוד יסודי ונפגשנו עם מאות תושבים לשיחות עומק של שעות. שאלתי את התושבים מה לדעתם צריך לשפר בלהבים, מה החלום שלהם וגם מה הם אוהבים ביישוב שצריך לשמר. אני מאמין שגם הפעם, העבודה הקשה שלנו תביא תוצאות".

לדברי כפיר: "בשנה האחרונה גייסנו אנשים עם עשרות שנות ניסיון, אנשים שיודעים לקבל החלטות ומקומם במועצה. כפי שאמרתי עשינו מיפוי בכל התחומים, בחינוך, בביטחון, בתקציבים בקהילה. אני כאן כי אני יודע לקחת את להבים, ולהפוך אותה מטובה, למצוינת".

"שנה של עבודה קשה". צילום: משה חיון

"אני בא נקי למערכת הזו"

בשונה ממתמודדים אחרים, כפיר מימון מגיע מהעולם היזמי ולא משירות המוניציפלי, אולם הוא רואה בך יתרון מוחלט "אני מכיר את עבודת המועצה משנים של עבודה מול מחלקות המועצה. אני בא נקי למערכת הזו, נקי ממחויבויות למיניהן, אף אחד לא מריץ אותי ואני מחוייב רק לתושבים. זה שאני בא מבחוץ כביכול, זה יתרון ולא חיסרון.

מאז שהחלטתי להתמודד התייעצתי עם ראשי ערים ולמדתי המון. מאוד חשוב לי לאורך הדרך לשמור על קמפיין חיובי וערכי, וגם אני רואה את הפידבקים החיוביים בעקבות זה. גם אם אנחנו חוטפים פה ושם כל מיני הכפשות, אני לא מתכוון להיגרר לשיח הזה. מי שרואה עצמו כראש קהילה, צריך להוות דוגמה, ולשמור על שיח מכבד".

בהנחה ותלכו לסיבוב שני, מי לדעתך יעמוד מולך?

"אני לא עוסק בניחושים. אני יכול רק להגיד שאני מעריך מאוד את המתמודדים האחרים, ומתכוון לנצח ולהפוך את להבים למצוינת".

 האם בלהבים ילכו לסיבוב שני?. צילום: שרון טל, ניק סמירנוב, ראובן קפוצ'ינסקי, יח"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה