בלהבים הולכים לסיבוב שני "ראש בראש"



לאחר שאף אחד מן המתמודדים בלהבים לא צלח להשיג רוב של 40% מהקולות, מסתמן כי המתמודדים יוסי ניסן וכפיר מימון יתחרו "ראש בראש" בסבב שני לבחירות, שיכריע את בחירתו של ראש המועצה הבאה של להבים

זו הייתה שנה מלאת מתחים בלהבים. שיח קשה ותחרות בלתי נתפסת, כאילו מדובר במירוץ לראשות הממשלה. אם הייתה תחושה לרגע שפרישתו של אלי לוי תצנן את האווירה, בלהבים התברר אחרת לחלוטין. כל אחד מן המתמודדים ניהל קמפיין ארוך וקדחתני במטרה לגרוף כמה שיותר מקולות התושבים, מה שאף הביא לסגירת קבוצת הפייסבוק היישובית בידי מנהלי, בשל הצפת תעמולה פוליטית.

מי יעמוד בראש מועצת להבים? ממשיכים לסיבוב שני ראש בראש. צילום: שרון טל

"ראש בראש" בסיבוב השני

3567 תושבים הצביעו בבחירות בלהבים, לבסוף, למרות המאמצים הרבים, אף אחד מהמועמדים בלהבים לא צלח להשיג רוב של 40% ולנצח בסיבוב הראשון.

במקום הראשון בסיבוב הראשון לפי הצבעת התושבים, עומד המתמודד יוסי ניסן שקיבל 1082 קולות, במקום השני כפיר מימון עם 823 קולות, הם גם יהיו השניים שיתחרו ביניהם על ראשות להבים בסיבוב השני – ראש בראש.

במקום השלישי רונית דמרי עם 644 קולות, במקום הרביעי שלמה שטרית עם 556 קולות ובמקום החמישי קובי נודלמן עם 462 קולות.

 תוצאות בחירות מעודכנות בלהבים

כיצד תיראה המועצה הבאה בלהבים?

לפי הסיבוב הראשון, סיעת להבים שלנו בראשות יוסי ניסן זכתה ב-1010 קולות, סיעת להבים מצוינת של כפיר מימון עם 793 קולות, אופק ללהבים בראשות רונית דמרי עם 610 קולות, מתלהבים מחדש עם 531 קולות, יעדים בראשות קובי נודלמן עם 509 קולות והעתיד שלנו בלהבים עם 120 קולות בלבד.

הקולות להרכב המועצה בלהבים

למועצת להבים הבאה מספר אתגרים משמעותיים: לחזק את החינוך ביישוב למורת רוחם של התושבים, לפתח את שכונת שרונית במקביל לתחזוק שאר היישוב, ולפתח מוקדים מניבי רווח.

סיבוב הבחירות השני בלהבים ייערך ב-13 בנובמבר, לאחריו יוכרז סופית ראש המועצה הבאה של להבים. נמשיך לעקוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה