יוסי ניסן על הבחירות בלהבים: "מאבק צמוד, אנחנו מכוונים לסיבוב הראשון"



המתמודד בלהבים יוסי ניסן מביע את רחשי לבו לקראת הבחירות הקרובות "הגדלתי את מעגל התומכים שלי, והיום אני בעמדה אחרת. זה מאבק צמוד, אבל אנחנו יכולים לקחת את הבחירות בלהבים כבר בסיבוב הראשון". ומה דעתו על השיח בלהבים בעת האחרונה?

ימים בודדים עד הבחירות בלהבים וברשויות המקומיות. המתמודדים בישורת האחרונה, משקיעים מאמצים אחרונים כדי לגרוף כמה שיותר מקולות התושבים. לפי הערכות שונות, בלהבים ככל הנראה ימשיכו לסיבוב בחירות שני "ראש בראש."

המתמודד בלהבים יוסי ניסן, מאמין כי למרות התחזיות לסיבוב שני, יש לו סיכוי לזכות אולי אפילו כבר בסיבוב הראשון "זה מאבק צמוד, אבל אנחנו יכולים לקחת את הבחירות בלהבים כבר בסיבוב הראשון" מסביר ניסן "הקמפיין שלנו עובד, הגדלנו את מעגל התומכים לקראת הבחירות ואני בעמדה אחרת היום. כמובן שהכל עוד לא סגור, יש חמישה מתמודדים וזה מאבק צמוד. אנחנו מכוונים לסיבוב הראשון. אני בא עם הניסיון, הידע וההיכרות הגדולה ביותר עם התושבים, מכיר את היישוב והבעיות בו, ויש לי את הכלים להצליח בתפקיד ולטפל בבעיות היישוב".

ימים ספורים לבחירות בלהבים. צילום: שרון טל

מה דעתך על השיח בחודשים האחרונים בלהבים ובייחוד ברשתות החברתיות?

"אני נגד התופעה הזו, וגם הציבור מאס בשיח הזה. להכפיש מישהו אחר לא מחזק אותך, להיפך. אני חושב שמדובר באגרסיביות יתר, והציבור מאס בהכפשות. בגלל זה אנשים פחות מעורבים גם בפייסבוק".

מסר אחרון לתושבים לפני ההצבעה?

"אתם מכירים אותי 15 שנה, אני איש של עשייה, של קבלות, ואני אביא את השקיפות, את היושר ואהיה קשוב לתושבים. במהלך שנותיי הוכחתי עשייה, הקרבה, התמדה ומנהיגות. יוסי ניסן יביא את הבשורה והתקווה ללהבים. אנחנו יכולים לעשות את זה כבר בסיבוב הראשון".

יוסי ניסן "מכוונים לסיבוב הראשון". צילום: פרטי

בלהבים כידוע חמישה מתמודדים: רונית דמרי עייאש, כפיר מימון, יוסי ניסן, קובי נודלמן, ושלומי שטרית. בלהבים סביר שהבחירות יוכרעו הפעם בסיבוב השני. לפי תוצאות משאל אינטרנטי שערכנו לאחרונה ב"באר שבע נט", עמד קובי נודלמן במקום הראשון עם 28.8%, במקום השני רונית דמרי עייאש עם 26.7%, ובמקום השלישי כפיר מימון (26.3%). לפי תוצאות משוערות אלו, על הסיבוב השני יתחרו קובי נודלמן ורונית דמרי עייאש, כאשר כפיר מימון נושף בעורפם. לפי הערכות אחרות, התוצאות מנבאות מתמודדים אחרים בסיבוב השני, ואף עלולות להתברר שונות לחלוטין.ללא ספק יהיה צמוד ומותח. 

מי יהיה ראש המועצה הבא/ה של להבים? 30 באוקטובר, יום הבחירות, צאו להצביע!

מי יעמוד בראשות להבים? צילום: שרון טל, ניק סמירנוב, ראובן קפוצ'ינסקי, יח"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה