הגיע הזמן לשינוי: שמעון מזוז יהיה ראש מועצת מיתר



בסיבוב השני של מיתר, מסתמן שמעון מזוז כמנצח הגדול. עדיין לא נספרו המעטפות הכפולות וקולות החיילים אך ככל הנראה לא תהיה דרמה מיוחדת שתשנה את התוצאה

שמעון מזוז ותומכים. צילוום: פרטי

במיתר המרוץ הבחירות היה צמוד ביותר, בין שמעון מזוז לשמעון פרץ שקיבל את מירב הקולות בסיבוב הראשון, אך לא הצליח לתרגם זאת גם לסיבוב השני. בסופו של דבר זכה דווקא מזוז בפער קטן ביותר, עדיין ללא קולות החיילים.. מזוז קיבל 51.64 אחוזים מקולות המצביעים (2,115 בוחרים) מול 48.36 אחוזים מהקולות לפרץ (1,981 מצביעים). 4,103 מתוך 6,658 בעלי זכות בחירה מימשו את זכות ההצבעה שלהם. 4096 מהם היו קולות כשרים.

מזוז (63), נשוי לרחלי ואב לארבעה, גדל בבאר שבע. הוא בוגר תיכון מקיף ג' בעיר ובוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. משנת 91' הוא תושב מיתר, בה גם כיהן כחבר מועצה בין השנים 2008-2013. ב-18 השנים האחרונות הוא ממלא את תפקיד גזבר עיריית דימונה ועד שנת 2017 היה מנכ"ל החברה הכלכלית בעיר.

מזוז ציין: "תוצאות הבחירות מצביעות על יתרון של 134 קולות לטובתי. נמתין לתוצאות הסופיות לאחר ספירת קולות החיילים. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם על התמיכה. אני רוצה להודות במיוחד לראשי הסיעות: דוד לוי, יוסי וקנין, חדווה שקד, דוד קודיש וג'ולי קייט על הבעת האמון ושתוף הפעולה. אני מבטיח לעשות הכל כדי להיות ראוי לאמון זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה