כשחיים הכט פגש את הבלוק האדום

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8c8c046a-aed4-4852-93a2-db6d7e690d94','/dyncontent/2021/6/24/51c7f9c7-6d78-4157-8050-a28c279474a1.jpg',12959,'',525,78,true,33015);},7],[function() {setImageBanner('8c8c046a-aed4-4852-93a2-db6d7e690d94','/dyncontent/2021/6/10/7645b8f4-117d-4dbd-ba92-bb080e65eb38.jpg',12948,'',525,78,true,33015);},7],[function() {setImageBanner('8c8c046a-aed4-4852-93a2-db6d7e690d94','/dyncontent/2021/6/13/8fb6372d-d5c3-4bd5-905e-26f664a05b1f.jpg',12336,'',525,78,true,33015);},7]]);})

חיים הכט הצטלם לקמפיין חדש לבלוק האדום של "חסין אש"

הכט וחדד | צילום: בן גבאי

לאחר יום צילומים שכולו צבוע באדום, הושלם הקמפיין החדש לבלוק האדום של מפעל "חסין אש" בבאר שבע בהובלת משרד הפרסום BC ביינר כהן, שיעלה בקרוב בערוצי הטלוויזיה השונים, ברדיו וברשתות החברתיות. הקמפיין בכיכובו של חיים הכט, מציג את הבלוק האדום כבלוק חדשני תוצרת הארץ, ידידותי לסביבה, בעל תקן ל"מבנה חסין קליעים" ובעל יכולות בידוד תרמי ואקוסטי מצוינות.

\טלי חדד, מנכ"לית מפעל "חסין אש" סיפרה ל"באר שבע נט": "הבחירה בחיים הכט להובלת הקמפיין הייתה טבעית וברורה, הבלוק האדום שמיוצר לראשונה בישראל אחרי שנים שמככב באירופה מביא בשורה חדשה לשוק הבנייה והנדל"ן הישראלי, וחיים הכט מעניק את החותמת הסופית למוצר. בנוסף חיים מתחבר לערכיה של חסין אש ובין היתר לעובדה כי המפעל מעסיק ומקדם את בני הגיל השלישי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8fd9100f-7442-4474-aafb-103bef076e69','/dyncontent/2021/6/3/e0acf0f8-49c9-455c-832d-f4a68978b94b.jpg',12819,'',525,78,true,33016);},7],[function() {setImageBanner('8fd9100f-7442-4474-aafb-103bef076e69','/dyncontent/2021/6/24/51c7f9c7-6d78-4157-8050-a28c279474a1.jpg',12959,'',525,78,true,33016);},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה