סכנת התמכרות לפניך! נמצא כי אימון ב- EMS CLUB באר-שבע "מסוכן" עד כדי התמכרות

setImageBanner('bef062be-17aa-4e0d-a9c2-9f16f48307b4','/dyncontent/2020/9/16/eca0a599-248b-4ed4-86cb-78295ec2710d.jpg',11517,'',525,78,false,39323);

שיטת ה - EMS שפותחה בנאס"א, אומצה על ידי עולם רפואת הספורט ומשם למתאמנים בכל העולם. מאז - 2017 גם באר שבע הצטרפה להצלחה העולמית. EMS CLUB בבירת הנגב מנגיש את שיטת האימון האפקטיבית ביותר למאות מתאמנים באזור הדרום.

מה היא שיטת אימוני EMS?

שיטת ה - EMS מתבססת על גירויים חשמליים חיצוניים שמוזרמים לגוף בזמן פעילות גופנית, גירויים המגבירים את פעילות השרירים.

אימון EMS הוא אימון אישי, של 20 דקות אחת לשבוע, בו המתאמן עובד על קבוצות שרירים רבות בגוף בעצימות גבוהה. מכשיר ה - EMS יוצר התנגדות ברמות שונות בהן שולט המאמן, ותכנית האימונים של כל מתאמן היא אינדיבידואלית והדרגתית.

למאמן יש שליטה במכשיר ה - EMS ובמהלך האימון מתאים את רמת ההתנגדות למתאמן תוך כדי מתן דגשים ומתקן את התנועה ואת היציבה שלו בהדגמה.

לכל מתאמן חליפה אישית בה הוא משתמש במהלך האימון. על החליפה מונח ווסט המחובר למכשיר ה - EMS באלקטרודות. המתאמן מגיע עם החליפה לאימון ולוקח אותה איתו לביתו. הווסט עובר חיטוי מלא בסוף כל אימון!

כל הציוד – החליפה והווסט עשויים מחומרים אנטי-בקטריאליים.

איך שיטת אימונים של נאס"א כבשה את העולם והגיעה לבאר שבע?

מאז שהחלה לשגר אסטרונאוטים לחלל, נאס"א התמודדה עם סוגיה בעייתית שקשורה לשהות ממושכת של האסטרונאוטים בחלל ללא כוח משיכה. שהות זו פוגעת ברקמות השריר של האסטרונאוטים ויוצרת בעיות בריאותיות שמלוות אותם כל החיים.

כך נאס"א הביאה לעולם את שיטת ה - EMS, שיטה שיוצרת בעצם התנגדות אלטרנטיבית לכוח המשיכה ומאפשרת לאסטרונאוטים להתאמן בחלל ולשמור על רקמות השריר שלהם.

שיטת ה - EMS אומצה תחילה על ידי עולם רפואת הספורט, אך עד מהרה היתרונות המשמעותיים של השיטה התגלו כמתאימים לספורטאים מקצוענים. שיטת ה - EMS אומצה על על ידי החברה הגרמנית  Miha Bodytec שבעצם הנגישה את  שיטת ה - EMS לקהל הרחב שהחזיר בביקורות משבחות שנשאו את שיטת ה -EMS לכל אירופה ומשם לעולם.

רשת EMS Club בישראל, עושה שימוש במכשירי האימון מבית Miha Bodytec, שהיא החברה היחידה שעושה שימוש בטכנולוגיית Red Right, שמכשיריה מאושרים ע"י ה FDA האמריקאי. לחברה למעלה מ - 3000 סניפים ברחבי אירופה.

שיטת האימון המהפכנית הגיעה לדרום וסניף EMS CLUB באר שבע הוקם בשנת - 2017. מאז הקמת הסניף בבירת הנגב, מאות מתאמנים נחשפו לשיטה ה -EMS והגיעו לתוצאות מהירות ולא פחות חשוב, יעילות ובריאות, תוך זמן קצר.

האם אימוני EMS מתאימים לכל אחד?

אימון ברשת EMS club מתאים גם למי שלא התאמן מעולם ולכל רמות הכושר ההתחלתי. תכנית האימון נבנית על פי המטרות והצרכים של הלקוח באופן פרטני והאימון מותאם למצבו הפיזיולוגי של המתאמן.

אימון EMS הוא אימון של כ 20 דקות בלבד, פעם בשבוע. למרות הזמן הקצר של האימון עצמו, מדובר באימון מהיר ואפקטיבי מאוד. לכן, שיטת EMS מתאימה גם למי שלא בדיוק נמשך לפעילות ספורטיבית וגם למי שממש נרתע ממנה ולמי שלא מעוניין להתאמן במסגרות אימון מרובות משתתפים.

בשיתוף עם המדריך האישי, המתאמן מגדיר את מטרות האימון ואת התוצאות שהיה רוצה להשיג, בין אם זה בניית שריר, חיטוב, הרזיה והצרת היקפים, חיזוק מערכת שרירי הליבה, שיקום שריר אחרי פציעה והפחתה או מניעת כאבים אורטופדיים.

אימוני  - EMS מתאימים גם למי שסובל מבעיה פיזית קלה או אפילו קשה. אוולין מתמודדת מגיל ינקות עם מחלת פוליו אשר פגעה באחת מרגליה. אוולין הגיעה לסניף EMS CLUB באר שבע והתחילה לבצע אימונים בישיבה על כיסא במטרה לחזק את שרירי הגוף והרגליים המוחלשות. כעבור שנה ובעידוד הצוות, הצליחה אוולין לעמוד על הרגליים ולבצע תרגול בעמידה.

 

למה מתאמנים רק פעם בשבוע למשך 20 דקות?

מכונת ה - EMS מגבירה את פעילות השריר במהלך האימון. הפעילות המוגברת מצריכה שיקום אינטנסיבי יותר של השריר, מכיוון שהוא צורך יותר אנרגיה בזמן מנוחה משהיה צורך לאחר אימון רגיל. מעבר לכך, אימוני EMS מאפשרים למתאמן לעבוד על קבוצות שריר רבות באימון אחד של 20 דקות, אחת לשבוע.

רקמת השריר היא צרכנית אנרגיה גדולה. ככל שתעבוד עליה, תחזק אותה ותטפח אותה, כך קצב חילוף החומרים בגופך יגבר ותהליך האיזון הקלורי בגופך יהפוך יעיל יותר, גם במנוחה. איך זה ייתכן? תהליך הוצאת אנרגיה לא נגמר ברגע שהאימון מסתיים, להיפך. אחרי אימון בשיטת - EMS הגוף בונה את רקמת השריר מחדש, מתהליך שדורש מהגוף כמות אנרגיה גדולה, במילים אחרות, שריפת קלוריות.

האם אימון EMS הוא אפקטיבי?

אימון EMS מקביל לאימון משקולות בעצימות גבוהה. רמת העצימות הזו נובעת מהיכולת של מכשיר ה - EMS להגביר את דחיסות השרירים הנמצאים בפעולה בזמן האימון, תוך הגברת ההתנגדות והקושי על השריר במהלך כל תרגיל אותו המתאמן מבצע.

אימון EMS עובד על קבוצות שרירים עמוקות בגוף, כך שתוצאות האימון הן מהירות ויעילות יותר מאימון משקולות בחדרי כושר. לצורך ההשוואה, ההשפעה של אימוני - EMS יכולה להיות יעילה פי 18 מאימונים בחדר כושר.

קרן כהן הגיעה לאימונים בסניף EMS CLUB באר שבע עם משקל עודף ועם שלוש פריצות דיסק. היא עברה ניתוח בגב שגרם לה כאבים, חולשה ותחושת נמלול ברגל.

אחרי חצי שנה של אימונים שבועיים בשיטת - EMS, קרן מבצעת פעילויות רבות שאת רובן לא עשתה קודם, הכאבים כבר לא מלווים אותה באופן שיגרתי ובנוסף, בשילוב תזונה נכונה, קרן ירדה כ-10 מידות.

עצימות האימון ורמת הקושי היא דבר אישי ולכל מתאמן תוכנית פעיולת מותאמת אישית. וויסוט רמות הקושי מתבצעות ע"י מאמן מנוסה ובהתאם לסיבולת של המתאמן במהלך האימון, תוך שהוא נמצא בשליטה מלאה ורציפה על מכשיר ה - EMS.

על מה עובדים באימוני EMS?

שיטת האימון EMS מציעה שני סוגי אימון, אימון כוח התורם לבניית שריר, מיצוק, חיטוב, יציבה, קואורדינציה וחיזוק שרירי ליבה ואימון מטבוליזם התורם לחילוף חומרים, שריפת שומנים, איזון הורמונלי והעלמת צלוליטיס.

אימון בשיטת EMS מחזק את שרירי הליבה ותורם להפחתה משמעותית של כאבי גב וכן חיזוק רצפת אגן אצל נשים, ומתאים למגוון רחב של מתאמנים וגם לסוגים רבים של ספורטאים, כיוון שניתן להתאימו בדיוק לצרכים הספציפיים של כל אימון ומאומן על פי התאמה אישית.

אילו תוצאות רואים אחרי האימונים הראשונים?

השינוי באימונים הראשונים קשור כמעט תמיד בהיקפים. לקוחות מעידים כי אחרי חודש של אימונים כבר החלו לרדת במידות המכנסיים. עופר, מתאמן ברשת EMS CLUB מספר: "הייתי כבר אחרי ירידה במשקל, כשהתחלתי לרוץ ולשנות תזונה. רצתי 10 קילומטרים ביום, וחיפשתי כוח, חיפשתי להתחזק. לא היה לי זמן לשלב גם חדר כושר בתוך השגרה וכך הגעתי ל-EMS CLUB. ירדתי ממידה 46 למידה 42, זה היה הפתרון האידיאלי עבורי".

עמית, מתאמן ברשת EMS CLUB: "החשיבה על השינוי אצלי, החלה לקראת סוף הטיול שלי באוסטרליה, הגעתי למשקל מרבי של 97 ק"ג ! חזרתי לארץ וחיפשתי פתרון, אבל אורח החיים שלי והמחסור בזמן היוו בעיה.

הגעתי לרשת EMS club בעקבות פרסום והתחלתי בשגרת אימון בשילוב תזונה נכונה  נטולת ג'אנק ותוך 7 שבועות. ירדתי 12 ק"ג למשקל 85 ק"ג ובהיקף הבטן ירדתי 6 ס"מ!"

אימוני EMS מסייעים להפחתת כאבים כרוניים

היכולת להגיע אל השרירים העמוקים מתאפשרת רק בעזרת מדידות טיפול קונבנציונאליות, מה שהופך את שיטת אימוני ה - EMS לאפקטיבית מאוד, להפגת כאבים ואפילו להעלמתם. אימוני EMS עובדים, על אותם שרירים עמוקים בגוף, שרירים שאליהם קשה מאוד להגיע במהלך אימונים רגילים בחדר הכושר.

 קרדיט לכתבה: EMS CLUB

אייל, מתאמן ב - EMS Club Israel באר שבע, סובל מכאבים כרוניים שנובעים משלושה בלטים בגב, שישה בלטים בצוואר וכאבים חוזרים ונשנים. הוא ניסה מספר שיטות טיפול, החל מפיזיותרפיה ועד דיקור סיני ושום דבר לא הקל על כאביו.

אייל החל להתאמן ברשת EMS club ולאחר האימון הראשון כבר חש הקלה בכאבים:

"מאז שהתחלתי להתאמן ברשת EMS club, התחלתי לישון יותר טוב בלילה, יש לי הרבה פחות כאבים ועוצמת הכאבים פחתה משמעותית!"

כמו כן, הפעילות מורידה את רמת הסיכון ומסייעת במניעת פציעות כהנ"ל.

האימון האפקטיבי של EMS CLUB מאפשר לך להסתפק באימון שבועי אחד קצר של 20 דקות וליהנות מגוף מחוטב ובריאות משופרת. מגיע לך להשיג את התוצאות הכי טובות שאתה יכול ולחסוך זמן יקר.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



setImageBanner('5afd1610-2c57-4fa2-a0a8-c537aef65f44','/dyncontent/2020/9/13/11e86604-7162-4a71-b169-e398d333f245.gif',11495,'',525,78,false,39325);
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה