אטרקציות ובילויים - לנופש למשפחה המורחבת

$(function(){setImageBanner('1c79bea8-089c-4d9b-b15c-fbd853f8699f','/dyncontent/2024/3/5/1d57ccb4-038a-4833-b07f-003c7cecb190.jpg',17582,'כללית 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אחת האפשרויות לחופשה משפחתית מיוחדת במינה היא לצאת לנופש, אבל לא כמו שבדרך כלל קורה שיוצאים לנופש רק ההורים והילדים – אלא לצאת לנופש עם כל המשפחה המורחבת. אין לנו הרבה הזדמנויות לנפוש ולבלות בתא המשפחתי המורחב. זה לרוב קורה בחתונות, בריתות או בערבי חג. המפגשים הללו חוזרים על עצמם מדי שנה, ועם השנים הם לפעמים נעשים משעממים או טעונים בגלל סכסוכים וריבים. כדי לגוון ולרענן את השיגרה תוכלו לצאת לנופש כל המשפחה המורחבת. לפניכם ריכוז של מקומות בילוי ואטרקציות שיתאימו לנופש מזוג כזה.

pixabay

ממה כדאי להתחיל..?

כדי לארגן חופשה משפחתית מורחבת חשוב להתארגן מראש, בדגש על כמה דברים עיקריים. לפני שנתחיל מההתחלה נגיע לשורה התחתונה והיא – שגם אם לא תתכננו לפי כל השלבים הרי שהדבר החשוב ביותר הוא לבחור את מקום הלינה, ולאחר מכן לשריין את החדרים לפי הכמות הרצויה. זה הדבר החשוב ביותר משום שזה לא תמיד אפשרי בכל מקום לינה למצוא כמה חדרים צמודים אחד לשני שיהיו פנויים לתאריכים ספציפיים. נכון שזה גם לא הכרחי שהחדרים יהיו ממש אחד ליד השני אבל יש בזה יתרון משמעותי בחלק מהמקרים. זה מאוד נוח, זה מגבש, זה מאפשר להעסיק את הילדים כי הילדים האחרים קרובים אליהם ועוד. ולכן הדבר הראשון הוא בחירת מקום הלינה. מלונות בישראל מציעים חוויית אירוח של מלון רשת, מלון דירות, ויש גם מלון בוטיק או צימר. נקדים ונאמר שמלונות בוטיק לא מתאימים לחופשה של משפחה מורחבת משום שמלונות מסוג כזה מתאימים לרוב לזוגות.

בתי מלון הם האפשרות העדיפה במקרה הזה, כאשר יש את מלונות הרשת הגדולים על בסיס ארוחת בוקר, חצי פנסיון או הכל כלול, ויש אפשרות של מלון דירות ולשכור כמה דירות באותה קומה. יש גם את האופציה של צימר כאשר ישנם צימרים המציעים חדרי לינה או בקתות אחת ליד השנייה – כאשר לכל כמה בקתות או חדרים  יש גינה משותפת עם ברביקיו, בריכה משותפת ועוד. האפשרות הזו מאוד יכולה להתאים למשפחה מורחבת אשר מחפשת נופש באווירה כפרית. משפחה אשר מחפשת לצאת עם כל המשפחה המורחבת לחופשה של בטן-גב, בילויים ונופש יתאים לה יותר מלון רשת גדול.  

חופשה למשפחה המורחבת בדרום

החלק הדרומי של הארץ כולל הרבה לוקיישנים ואזורים מעניינים מאוד לנופש. כך למשל תוכלו להנות מנוף מדברי בנגב ובערבה, מאילת השמשית, מאזור מכתש רמון למשל או מפארק תמנע למשל. מלונות באילת מסוג מלונות הכל כלול ומלונות רשת יתאימו מאוד כאמור לחופשה למשפחה מורחבת כאשר מלונות באילת שהם גדולים ותוססים לא חסרים בה. יש על קו החוף כמה וכמה מלונות טובים מאוד כאשר כמעט לכל מלון יש את כל קשת המתקנים שמחפשים בחופשה באילת: בריכות, גישה צמודה לחוף הים, חדר אוכל מפנק, חדרים מפוארים, הצגות = לילדים, פעילויות בבריכה ואווירה טובה. אם אתם מעדיפים פחות המולה אלא יותר שקט ופינה שלווה תוכלו לשכור כמה חדרים במלון דירות.

לחופשה מורחבת באילת מומלץ ביקור באתרים הפופולריים שממש לא כדאי לפספס. תוכלו להקדיש את אחד הימים לפעילויות ימיות כמו למשל לבקר במצפה התת-ימי ובריף הדולפינים ותוכלו גם להנות מסיור בסירה עם בטן שקופה דרכה יש מחזה מרהיב של החיים התת-ימיים. תוכלו גם להנות מספורט אתגרי ימי כמו בננה או גלישת סאפ.

ויש עוד כמה אטרקציות מהנות מאוד באילת כמו למשל את ממלכת הילדים, את הקניון עם המותגים המובילים ואת המבחר העצום של מקומות הבילוי התוססים בשעות הערב והלילה. נזכיר כי קניות באילת פטורות ממע"מ ולכן זו הזדמנות טובה לקניות מרוכזות למי שצריך. באילת תמצאו גם בתי קפה ופאבים טובים, וגם כמה זולות ממש על החוף. הנוף בעיר אילת הוא מקסים כאשר הקניון האדום והרי אילת הם חלק אינטגרלי מהנוף האילתי. תוכלו את אחד הימים האחרים בנופש להקדיש לטיול מסביב לאילת עצמה – מסלול הליכה בקניון האדום. יש פעילויות נוספות באילת ומסביב לה כמו טיולי ג'יפים, רכיבה על גמלים, החלקה על הקרח, לונה פארק קטן,  מגלשות מים ושעשועי מים ועוד.

חופשה למשפחה המורחבת בצפון

לפני שנסקור אתרים בצפון הארץ שמתאימים לנופש למשפחה מורחבת נציין כי יש מקרים שבהם הנופש המורחב כולל גם את הסבא והסבתא – ולכן יש להתאים פעילויות לרמת הקושי ולגיל. באזור הצפון יש מגוון של מסלולי הליכה מעגליים ומישוריים שמאוד מתאימים לגיל השלישי, ויש גם שפע של פעילויות מהנות מאוד שלא דורשות מאמץ פיזי. כך למשל תוכלו לקחת חלק בקטיף דובדבנים מהנה מאוד, או בסיור ביקב עם טעימות יין וארוחה טובה במסעדת היקב. אטרקציות נוספות בצפון הארץ כוללות שיט רגוע בכינרת, ביקור בכמה אתרי מורשת חשובים מאוד ובכמה מוזיאונים ייחודיים. אם החופשה שלכם היא באזור הכינרת תוכלו, מלבד ההנאה בשיזוף ומנגל בחופים, גם לבקר למשל במושבה יבניאל הסמוכה שמציעה כמה אתרים שווים לביקור ונוף קסום ושלו. ביבניאל שהיא מושבה עם היסטוריה עשירה, תוכלו גם להתארח בצימרים כפריים. ביבניאל, משום האוכלוסייה שגרה בה, יש צימרים ובקתות שמתאימים לציבור החילוני כמו גם לציבור הדתי. מלבד בקתות וצימרים, מלונות בצפון פרוסים בכל האזור ותוכלו להתארח במלון רשת מפנק. כך למשל בעיר חיפה יש כמה וכמה מלונות רשת גדולים על קו החוף שמציעים אירוח ברמה גבוהה מאוד.

חופשה למשפחה המורחבת במרכז

בדיוק כמו בדרום ובצפון הארץ, כמו במרכז יש מגוון של אתרים ופעילויות לנופש משפחתי למשפחה המורחבת. מבחינת אפשרויות לינה הרי שלגבי מלונות בתל אביב ההיצע הוא רחב מאוד – ותוכלו בוודאות למצוא את המלון שמתאים עבורכם. יש מלונות גדולים ומפוארים מאוד, יש מלונות קטנים וכפריים, יש מלון סוויטות ויש מלון דירות. הכל קיים וההיצע הוא רחב מאוד.

חופשה למשפחה המורחבת בים המלח

כדאי מאוד לבקר ולנפוש בים המלח משום האווירה המיוחדת שבו ומשום המים של ים המלח שמציעים טבילה בעושר של מינרלים. בים המלח מגוון של מלונות המציעים  טיפולי פנים, ספא ופינוקים. מלונות בים המלח מתאימים לנופש משפחתי מורחב, הם פעילים לכל אורך השנה כאשר ים המלח עצמו מתאים לביקור בכל העונות. כדאי מאוד לא לשכוח להעיף מבט על עדכוני חדשות ועדכוני מזג אוויר לפני היציאה לנופש שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f21fabab-7d7a-4f62-8f26-cf1636c60fca','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('f21fabab-7d7a-4f62-8f26-cf1636c60fca','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,39325,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה