רק בן 26 וכבר אימפריה של יזמות

$(function(){setImageBanner('cef003ff-cae3-4759-9ba0-303a1ff4d8fb','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

מעל 11 אלף עוקבים מישראל ומחו"ל עוקבים אחרי עמוד האינסטגרם של מישל ניסימוב (26) הבאר שבעי, יזם שמעביר הכשרות למסחר בשוק ההון ומוביל אנשים לעצמאות כלכלית. "יש סטיגמה כזאת שאם אתה גר בבאר שבע ולא במרכז או בתל אביב אתה לא יכול להיות יזם ולא יכול להצליח, זה לא נכון בכלל כי אתה יכול להצליח מכל מקום".

צילום: פרטי

בזמן שרוב בני גילו עובדים בעבודות מזדמנות רגע אחרי הטיול הגדול, מישל ניסימוב בן ה-26, תושב העיר משכונת נחל עשן, כבר מחזיק בעסק בין לאומי מצליח, אין לו בוס על הראש, הוא יכול לעבוד מכל מקום ומוביל אחריו כ-800 אנשים שרוצים ללמוד ממנו איך להצליח במסחר בשוק ההון. "אף פעם לא האמנתי בעולם הזה של ללכת לעשות תואר, ללמוד ולהסתפק במשכורת בסיסית. הרבה אנשים לא מגשימים את עצמם בגיל שלי, אלא עושים מה שה'עדר' עושה, זה גרם לי לחשוב מחוץ לקופסא, איך להיות בן אדם שונה מהעדר בשביל להצליח" מספר מישל. "התחלתי במסחר בשוק ההון, ולאט לאט ראיתי שזה תופס ומצליח. החלטתי להקים עסק ולהוביל אנשים לחופש, להעביר להם את הידע שיש לי איך להשיג עצמאות כלכלית".

ספר על הקורס שלך

מדובר בקורס דיגיטלי שמרגע הרכישה אנשים מקבלים אותו למייל וכולל ליווי אישי שלי במהלך הדרך, הנושאים הנלמדים בקורס הם בעיקר איך למצוא את המניות הכי אטרקטיביות למסחר, איך להשקיע בצורה נכונה, פסיכולוגיה מאחורי השווקים, נקודות כניסה ונקודות יציאה, אסטרטגיות ייחודיות לשיטה שלי ומה שאני עושה, כיום יש אלפי אנשים איתי בתהליך הזה. הקורס מתעדכן בתכנים חדשים ואפשר לעשות אותו מכל מקום עם מחשב ואינטרנט וכל אחד יכול לעשות את זה.

צילום: פרטי

מה גרם לך להקים עסק ולהיות יזם בגיל כזה צעיר? לא היו חששות?

למדתי על העולם הזה המון בארץ וגם בחו"ל, הוצאתי והפסדתי המון כסף, אבל זה גרם לי להבין וללמוד מהטעויות שלי ולהפוך למקצועי. היו לי הרבה חששות להקים עסק בגיל מאוד צעיר, אבל אני מאמין שאם לא לוקחים סיכונים אז אי אפשר להגיע רחוק. דוגמאות לזה הם מארק צוקרברג וסטיב ג'ובס. הקמת עסק זה דבר שכרוך בהרבה אי וודאות, היו חששות מאוד גדולים מה יקרה אם אני לא אצליח, מה יקרה אם אני אכשל, איך אני ארגיש ומה יחשבו עלי, אבל אתה מנטרל את זה כי יש לך מטרה אחת ברורה בראש של מה אתה רוצה להיות. רוב האנשים בגיל שלי לא מתעסקים בדברים האלה ולא עושים יזמות, מלבד הקורס שאני מוביל יש לי גם צוות שמפתח אפליקציה ואני מתעסק גם בנדל"ן.

ספר על קצה המזלג על החוויה שלך בעולם היזמות

יש סטיגמה כזאת שאם אתה גר בבאר שבע ולא גר במרכז או בתל אביב אתה לא יכול להיות יזם ולא יכול להצליח, זו סטיגמה לא נכונה, אתה יכול לעשות את זה מכל מקום. כל העניין של היזמות דורש לפתח אישיות חזקה, לחשוב יצירתי ותמיד לבחור בצורה שהיא לא שגרתית, אני חושב שזה דורש הרבה משמעת והתמדה והבנה של לאן אתה הולך. לחשוב בגדול ורחוק, אמנם יש ביזמות הרבה חוסר וודאות, אבל זה דבר מאוד עוצמתי כי אתה מגשים את עצמך ויכול להתגאות במה שאתה עושה. לצערי הרבה אנשים לא עושים את זה בגלל פחדים מחוסר וודאות או מה יגידו עליהם.

מה מושך אותך לעולמות הבורסה?

החופש להתנהל מכל מקום משך אותי, העובדה שאם יש לי מחשב ואינטרנט אני יכול לעשות את זה איפה שאני רוצה, איך שאני רוצה, מתי שאני רוצה, וכל זה בלי דין וחשבון לאף אחד. עשיתי את זה כדי להיות חופשי, לא רציתי שאף אחד יגיד לי מה לעשות או להתחנן לבוס שיעלה לי את המשכורת. כמובן כדי להגיע לכל זה עבדתי והיה לי קשה ונתתי הכל. הייתי יושב על המחשב ולא ישן בלילות בשביל להצליח.

אפשר לעבוד מכל מקום

ספר על הצלחה גדולה וכישלון גדול שחווית בדרך

ההצלחה הכי גדולה מבחינתי הייתה הנקודה שהצלחתי לפרוץ ולקבל הכרה. ממצב שאף אחד לא מכיר אותך, הרגע הזה שפתאום באים אליך ברחוב ואומרים אתה מישל מהאינסטגרם ויודעים במה אני מתעסק ומי אני. הכישלון הכי גדול שלי הוא מהתקופה שהתחלתי להקים את הכל, איבדתי זוגיות ארוכה, חברים והייתי לבד ובודד. עברתי המון קשיים מנטאליים אישיים והקרבתי המון כדי להגיע לנקודה הזאת. אבל אני מבין שצריך להקריב כדי להצליח. למרות שאני מצליח אני משתדל להישאר מפוקס ועם רגליים על הקרקע. 

טיפים לסוחרים מתחילים בבורסה?

קודם כל להבין ששוק ההון זה תהליך, אם היה קל כולם היו מצליחים. התהליך הזה הוא משהו שילווה את מי שילך בדרך הזאת לכל מקום בחיים, זה יכול להיות מרכזי וזה יכול להיות צידי. לא כדאי להתחיל לבד אלא ללמוד מאנשים שהצליחו, כי בסופו של דבר הם יכולים לקצר את הדרך בהמון, אם זה בהפסדים של כסף ואם זה בחוסר שינה בלילה מדאגה.

צילום: פרטי

למה שיגיעו דווקא לקורס שלך ולא למוסד אקדמי מסודר?

קודם כל אני למדתי בהרבה קורסים בארץ ובארה"ב, אני מלמד גם בעולם. רוב המכללות מלמדות הרבה תיאוריות וזה אחלה, ויש אנשים שזה מתאים להם, אבל אם מישהו רוצה ללמוד תכלס איך לסחור בצורה מקצועית, הוא צריך לדעת אסטרטגיות איך למצוא את המנייה האטרקטיבית, איך להסתכל על גרפים, איך להתייחס לשוק עם הבנה שיש בו גם פסיכולוגיה. הרבה אנשים בהרבה גופים בארץ לא נוגעים בזה ולא נותנים את הכלים הבאמת פרקטים. אני עליתי על שיטות ואסטרטגיות שעובדות בשוק על בסיס יום יומי, בעזרתן אפשר להגדיל תיקים קטנים ולעשות תשואות מאוד גדולות ממסחר יומי. המתעניינים מוזמנים להיכנס לעמוד האינסטגרם שלי: https://www.instagram.com/mishelnisimov/?utm_medium=copy_link

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7d783eb3-effd-4fcb-a6b7-6c71e5cd7673','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה