דרמה אמש בב"ש: שתי ילדות קטנות נתקעו ברכב



באר שבע: שתי ילדות קטנות ננעלו בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותן בשלום

קרדיט תיעוד:ידידים

אמש (רביעי) בשעה 7:54 ננעלו שתי ילדות קטנות בשגגה ברכב לעיני אמן, ברחוב המשחררים בבאר שבע.

אושרית חיו, מתנדבת ידידים מסניף באר שבע שהייתה בסמוך לזירת האירוע, זיהתה את הסיטואציה, הרגיעה את האמא, ויצרה קשר עם מוקד ידידים במטרה להזעיק עזרה. 

מתנדבי הסניף; ישראל תורג׳מן כהן – אחראי מתנדבים סניפי, יחד עם יואב שכטר, ויהודה שמש, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הילדות בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

יואב מספר: “מדובר על אמא ששתי ילדותיה הקטנות ננעלו ברכב. הגענו למקום ופתחנו יחד את הרכב והצלחנו לחלץ את הילדות המתוקות. האמא התרגשה מאוד והודתה על החילוץ. היה מרגש לראות את האמא מחבקת את הילדות”.

אושרית מוסיפה: “שמחתי להיות במקום הנכון ולהזעיק את המתנדבים מהר לכתובת. אפילו שאיחרתי לעבודתי כגננת, היה חשוב לי להישאר עם האמא ולהרגיע אותה עד להגעת המתנדבים. מרגש לראות את האמא מאושרת אחרי כזה אירוע".

מידידים נמסר: "אנו שבים וקוראים להורים להחזיק את מפתח הרכב תמיד עליהם. במקרה של נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 (ללא כוכבית)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה