נפתרה הבעיה שהטרידה רבים מבעלי העסקים בעיר?



בעלי העסקים הדרומיים לא יאלצו עוד לנסוע לאיזורים אחרים כדי לקיים הליכי גישור ובוררות מקצועיים. הסיבה לכך: הושג שיתוף פעולה בין המוסד לבוררות עסקית לבין לשכת המסחר והתעשיה בנגב

רינגלבלום צילום באדיבות עיריית באר שבע

המוסד לבוררות עסקית הוקם בשנת 1989 במטרה ליצור מסגרת ארגונית יעילה וחסכונית ליישוב סכסוכים עסקיים ולניהול בוררויות וגישורים. בעלי העסקים הדרומיים נאלצו לבזבז ימי עבודה ונסיעות כדי לזכות בשירותים אלה במרכז הארץ, כי בנגב לא היה קיים סניף של המוסד לבוררות עסקית.

נשיא לשכת המסחר והתעשיה בבאר- שבע, יורם אוחיון, הורה עם כניסתו לתפקיד להוביל את המהלך להנגשת שירותים חשובים עבור בעלי העסקים בנגב, ובהם פתיחת הפעילות של המוסד לבוררות עסקית בבאר- שבע.

"זוהי בשורה חשובה לבעלי העסקים בנגב", אמר השבוע יורם אוחיון והודה לבכירי הלשכה, ובראשם המנכ"ל, עו"ד רפי גיל, שהשקיעו חודשים במאמץ לקדם את שיתוף הפעולה, שהיה חסר לבעלי העסקים הדרומיים במשך עשרות שנים.

על שיתוף הפעולה ההסטורי חתמו נשיא המוסד הישראלי לבוררות עסקית, עו"ד משה כהן, ונשיא הלשכה, יורם אוחיון. לדבריהם, יוכלו מעתה חברי לשכת המסחר והמצטרפים החדשים אליה להנות משירות חדשני באיזור, שבו יטלו חלק שופטי בית המשפט העליון בדימוס, נשיאים של בתי דין איזוריים לעבודה, מחוזיים ושלום, עורכי דין ממשרדים מובילים בישראל, רואי חשבון בכירים, מהנדסים, שמאים ועוד.

בהודעה המשותפת של עו"ד משה כהן ויורם אוחיון נכתב:"מהיום תוכלו לפתור סכסוכים במהירות, בעלויות נמוכות ותוך דיסקרטיות מלאה. ניתן יהיה למתדיינים לבחור את הגורם, שיסייע לפתור את הסכסוך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה