הותר לפרסום: מאיה קדוש, תושבת באר שבע - נהרגה בתאונה המחרידה בכביש הערבה



אתמול ארעה התאונה המחרידה בכביש הערבה הכביש הידוע ככביש הדמים, בה נהרגה מאיה קדוש בת 38 אם לשני ילדים שהיתה בדרכה לביתה מחופשה באילת. חברתה יאנה סיפרה: " מאיה יצאה מוקדם בגלל שהתגעגעה לילדים. יחד עם מאיה נפצע קשה גם ידיד שלה תושב באר שבע, אשר מאושפז בבית החולים סורוקה"

מאיה קדוש ז"ל

מאיה קדוש, תושבת באר שבע, נהרגה אתמול (שבת) בתאונה הקשה בכביש הערבה, סמוך למושב פארן, שבה נהרגו עוד שלושה בני משפחה אחת. מאיה הותירה בעל ושני ילדים - בן 12 ובת 8.

אחותה, דני מיכיטן, אמרה בכאב: "הרכב סטה מול הרכב שלה ושל חבר של המשפחה. זה כביש מוות שאני רוכבת בו על אופנועים ונזהרת בו 200 אחוז. הכביש הזה לקח מספיק חיים והמדינה חייבת לעשות משהו. להפסיק להשאיר משפחות וילדים שכולים".

צילום נדב אילון מועצה אזורית ערבה תיכונה יחידת החילוץ

יאנה, חברתה של המנוחה, ששהתה איתה בחופשה סיפרה: "היא הייתה איתנו במלון, ויצאה בסביבות 14:00 אנחנו נשארנו עד 18:00 ויצאנו ברכב אחר. מאיה רצתה לצאת מוקדם כי התגעגעה לילדים, וחזרה עם ידיד נוסף ששהה איתנו – שגם הוא רצה לחזור לילד מוקדם, והוא נפצע ואושפז בבית החולים. בביקור בבית החולים לא סיפרנו לו עדיין שמאיה נהרגה, אמרנו לו שהיא מורדמת ומונשמת. לא רצינו להטיל עליו ככה את הפצצה הזו, כי הוא מאוד אהב אותה".

ממצאי החקירה הראשוניים העלו כי הרכב שבו נסעו שלושת ההרוגים, תושבי מזרח ירושלים, היה בדרכו לכיוון אילת, סטה מהנתיב מסיבה שאינה ברורה - ופגע ברכב שהגיע מהכיוון הנגדי.

טרם נמסר מועד הלוויה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה