מקורביו של החשוד ברצח בבאר שבע: "כואב שהוא הגיע למצב הזה"

$(function(){setImageBanner('bfbf5865-6df3-49b7-b28a-529660fd3c63','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

בוקובזה בן ה-47 חשוד שרצח את אברהם אלתר וניסה לרצוח את גרושתו. קרובת משפחתו: "אני בוכה כל הזמן, כואב לי שהוא הגיע למצב הזה".קרוב משפחתו: "לא ניסו לשקם אותו". עורכת הדין של גרושתו: " היא בטראומה, מזל שהיא עדיין בחיים". פרטים נוספים על פרשת הרצח המורכבת שמזעזעת את באר שבע.

רצח, הצית וניסה להתאבד- דוד בוקובזה בן ה47 מבאר שבע יצא למסע נקמה בבוקר ה7 לאפריל 2017 במהלכו על פי החשד רצח את חברו אברהם אלתר, ניסה להצית את גרושתו בדירתה במטרה לרצוח אותה, ולאחר שעות בודדות ניסה להתאבד כאשר הצית את מכוניתו מול בית המשפט העליון בירושלים. כך הותר אמש לפרסום.

מסלול הנקמה של דוד בוקובזה:

משפחתו של דוד בוקובזה בן ה47 מספרת על התחושות הקשות לנוכח החשדות נגדו: "כבר שלוש שנים שלא ראיתי אותו. כואב לי, אני בוכה כל הזמן. כואב לי שהוא הגיע למצב הזה" סיפרה קרובת משפחתו של בוקובזה.

הפרשה החלה עוד בשנת 2014, אז החליט בוקובזה לחטוף את שתי בנותיו לתאילנד, על רקע סכסוך גירושין בינו לבין אמן. מעשים אלו נבעו לדברי קרוב משפחתו של בוקובזה, מתוך אהבתו הגדולה של בוקובזה לבנותיו "הוא מאוד אוהב את הבנות שלו וכל מה שהוא עשה זה כי הוא דאג וחשש להן. הוא חש מצוקה גדולה. הוא הפסיק לעבוד והפסיק הכול לפני שחטף. הוא חש שאין מוצא, אין לו ברירה. הוא פנה לרווחה ולמשטרה והוא מאוד חשש לבנות" לדבריו, מאז שהחטיפה "הקשר התנתק והפסקנו להיות אתו בקשר, ואז הוא חזר ונעצר".

------------------------------------------------------------------------------------

אחותו של בוקובזה : "כואב לי שהוא הגיע למצב הזה". צילום: פייסבוק


------------------------------------------------------------------------------------

הבנות הושבו לחיק אמן בזכות מבצע של משטרת ישראל בשיתוף גורמים בינלאומיים. ביולי 2015 נגזרו על בוקובזה 17 חודשי מאסר, אותם סיים לרצות לפני כחצי שנה. כשהשתחרר, עבר לגור בדירה שכורה ברחוב הגלבוע בשכונה ה'.

"אף אחד לא עזר לשקם אותו"

"כשהשתחרר מהכלא חשבנו שיתחיל להשתקם ובעתיד אולי יראה את הבנות שלו", סיפר קרוב משפחתו. אך לטענתו "אף אחד לא עזר לשקם אותו. אף אחד משירותי הרווחה או מהמשטרה לא ניסו לעזור. הוא יצא מנושל לגמרי - אשתו לקחה הכול. היו לה עורכי דין טובים".

"מדי פעם שמענו שהוא מנסה להשתקם וחבל מאוד שככה נטשו אותו, נטשו אותו לגמרי. לא היה לו גרוש על הנשמה כשהשתחרר, אחת מהאחיות שלו שכרה לו דירה ועזרה לו מדי פעם. קיווינו לזמנים יותר טובים, אבל הזמנים האלה לא היו הרבה, בקושי כמה חודשים" הוסיף קרוב המשפחה.


------------------------------------------------------------------------------------

כשהשתחרר מהכלא, עבר לגור בדירה שכורה בשכונה ה'. צילום פרטי


-----------------------------------------------------------------------------------

מסע הנקמה של בוקובזה החל כאמור בבוקר ה7 לאפריל, בו נפגש עם אברהם אלתר, חברו הותיק ומי שחיבר בינו לבין גרושתו. בוקובזה רצח על פיה חשד את אלתר בדירתו השכורה ברחבת הגלבוע, אך גופתו נמצאה יום לאחר הרצח, כשעליה סימני אלימות ודם. בדירה נמצא גם רובה חצים, חומצות וחומרים נוספים בהם התכוון להשתמש בוקובזה ככל הנראה למטרת זדון.

אבי אלתר, היה זה שחיבר בין בוקובזה לגרושתו. צילום באדיבות המשפחה.

לאחר שרצח את אלתר, נסע בוקובזה לדירת גרושתו ברחוב מאיר גרוסמן בנווה זאב, על פי החשד במטרה לרצוח גם אותה. בוקובזה הגיע לשם מספר פעמים אך היא לא הייתה שם. לבסוף הגיע כשגרושתו בדירה, ואיים עליה באקדח אותו לקח מאבי אלתר לאחר שרצח אותו. משלא הצליח לפגוע בה עם האקדח, בוקובזה שפך בנזין על גרושתו וניסה להצית אותה, אך זו הצליחה להימלט יחד עם בנותיה, כשהיא סובלת מחבלות בגופה. השריפה התפשטה לקומת הבניין והזעיקה את שירותי ההצלה, בוקובזה נמלט מהזירה.

-

בוקובזה הצית את גרושתו וגרם לשריפה בבניין. צילום מסך פייסבוק.

-

עו"ד שירה ארד, המייצגת את גרושתו של בוקובזה סיפרה: "מרשתי נמצאת במקלט מאז יום האירוע ולא יודעת מתי תוכל להשתחרר. ביום התקיפה היא התעמתה איתו ונחבלה, הוא שרף את הדירה, כל הרכוש של מרשתי ושל ילדותיה נשרף בלהבות". עו"ד ארד הוסיפה: "היא מפוחדת ובטראומה, זה היה יכול להיגמר גרוע יותר וצריך לברך על עצם העובדה שהיא איתנו".

לאחר שלא הצליח בוקובזה על פי החשד לרצוח את גרושתו, נמלט ונסע לירושלים, שם הצית את עצמו במכוניתו מול בית המשפט העליון. הוא חולץ כשהוא במצב קשה עם כוויות קשות ופונה לבית החולים הדסה בירושלים. ברכבו של בוקובזה נמצא האקדח של אלתר ומכתבים בהם הוא מגולל את טענותיו השונות כלפי המעורבים בחייו בהם: הפרקליטות, בית המשפט העליון, גרושתו ועורכי דינו.

לאחר מסע הנקמה- הצית את מכוניתו וניסה להתאבד. צילום דוברות המשטרה

-

ביום הרצח העלה בוקובזה סרטון ליוטיוב בו הוא מגולל את טענותיו:

סגן ניצב יגאל קלימיאן מפקד ימ"ר נגב, התייחס לפרשת בוקובזה:

"אירוע מורכב מאוד. ואילולא פעילות נחושה ומהירה של משטרת מרחב הנגב יכולנו לגמור את האירוע הזה הרבה יותר גרוע ממה שהוא, למרות שהוא גרוע גם ככה. נחסכו פה חיי אדם למרות הצער הרב שנגרם זה יכל להיגמר ברצח של הילדים".


"למטה מזה אי אפשר להגיע"

"עכשיו כבר אי אפשר להשפיע על שום דבר. הוא הגיע לתחתית עם החשדות האלה", סיפר קרוב משפחתו. "גם להתאבד הוא לא הצליח. עד עכשיו סובל מכוויות, למטה מזה כבר אי אפשר להגיע". לדבריו "אני מניח שהגיע לביתו של אלתר כי חשד שהוא זה שמתעלל בבנות שלו. אני לא הכרתי את אלתר. אני לא ידעתי עם מי התרועע מי החברים שלו, כל העסק הזה הפתעה גדולה מאוד".

הזירה בה נרצח אברהם אלתר. צילום דוברות המשטרה

בוקובזה כאמור סבל מכוויות חמורות, אך מאז האירוע השתחרר והועבר למעצר, שם הוא מסרב לשתף פעולה עם חוקריו. נגד בוקובזה מבוססת תשתית ראייתית חמורה, הקושרת בינו לבין שלושת האירועים. מעצרו הוארך ובפרקליטות פועלים להגיש נגדו כתב אישום.

בני זיתונה, עורך דינו של בוקובזה מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר כי "מדובר בחשד חמור ואין ספק שלאור מצבו הרפואי הקשה ומצבו הנפשי הקשה, מדובר בחקירה לא פשוטה". לדברי זיתונה "החקירה מתנהלת כבר יותר מחודש ימים ונראה שהגיע הזמן לסיימה, תוך מתן תשומת לב לטענות ההגנה בדבר האפשרות שקיימים חשודים אחרים שהמשטרה צריכה לאתר ולחקור".

ב'באר שבע נט' נמשיך לעדכן על התפתחויות נוספות בפרשה. 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('54dc2636-8a07-4eab-8768-bca964b822a9','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה