יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לילדים בבאר שבע והדרום

$(function(){setImageBanner('27cade50-2369-4be8-a72b-849a486d7cae','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם הילדים בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

ממשיכים ליהנות בחודש אוגוסט משלל פעילויות ואטרקציות מיוחדות לקיץ. במהלך הסופ"ש הקרוב תוכלו להגיע עם הילדים לרחבי באר שבע והנגב ולבחור את הפעילות המתאימה לבילוי המשפחתי שלכם.

פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי בפארק הבשור

במהלך החופש הגדול שמי הנגב יקושטו בכדורים פורחים צבעוניים ובשלל צורות אשר מגיעים אלינו מרחבי העולם. זו השנה השביעית שעמותת התיירות שקמה-בשור ומועצה האזורית גלבוע משתפות פעולה בפסטיבל מיוחד וצבעוני זה. המטס בישראל, נהפך לשם דבר ומגיעים אליו כ 16 טייסי כדורים פורחים וצנחנים מהארץ ומרחבי העולם!

 יום ה' 9.8.18:

האירוע בפארק הבשור יחל החל מהשעה 16:00 - כניסת קהל, והקמת אוהלים.

16:00-19:00 בריכות שכשוך בפארק והפעלות לילדים
20:00-20:45  מופע להטוטנות.
20:45-21:15  מופע נייט גלואו (NIGHT GLOW) מופע מרהיב של הכדורים הפורחים לצלילי מוזיקה.
בתום המופע - חזרה ללינה בקמפינג ברחבי הפארק

 יום ו'  10.8.18:

מטס מרהיב של כ-14 כדורים פורחים כולל צניחה חופשית מכדור פורח/
5:30 בבוקר - החל משעה זו יחלו הצוותים להתארגן לקראת המטס. ההכנות כוללות פריסה וניפוח של הכדורים. מומלץ לבוא ולצפות בכל שלבי ההכנה עד להמראה. לאחר המטס חזרה למתחם הלינה ובריכות השכשוך.

מתי: ימים חמישי ושישי ה-09-10/08/18

איפה: פארק הבשור

פרטים נוספים וכרטיסים

פסטיבל כדורים פורחים. מתוך אתר הבשור

ההצגה 'שמלת השבת של חנה'לה'

סיפורו המופלא של יצחק דמיאל (שוויגר) כבר מזמן הפך לקלאסיקה ישראלית חוצה דורות. השנה "חנה'לה ושמלת השבת" חוגגת 80 שנה לצאת הסיפור ותציין זאת בהפקה בימתית חדשה ומרהיבה לילדים ולכל המשפחה, בכיכובה של מיכל הקטנה בתפקיד חנה'לה וחני נחמיאס שגילמה לראשונה בשנת 1971 את חנה'לה, תחזור לבמה ותסגור מעגל בתפקיד האם.

סיפורה של חנה'לה הלובשת ביום שישי את שמלת השבת החדשה שתפרה לה אמהּ. היא נזהרת שלא ללכלך את השמלה, אך לאחר שהיא מסייעת לקשיש הסוחב שק פחמים, היא מגלה ששמלתה התלכלכה. היא מתיישבת בצד הדרך ובוכה משום שאינה רוצה לצער את אמהּ כשתראה את השמלה המלוכלכת. הירח הרואה את דמעותיה שולח קרני אור המנקות את הכתמים, ונותן במקומם אור הזורח משמלתה של חנה'לה, סיפורה המרגש של חנה'לה, מלא בערכים, עזרה לזולת, אהבת אדם ואהבת השבת. במחזמר משולבים השירים האהובים והידועים – "מי אוהב את השבת", "למה לא כל יום שבת", "אמא שלי הכי נהדרת" ועוד שירי ילדות ישראלים אהובים.

מתי: יום שבת ה-11.08.18, 11:00

איפה: המשכן לאומנויות הבמה

פרטים נוספים וכרטיסים

מיכל הקטנה שמלת השבת של חנהלה. צילום: ניר סטולו

"קסם המדבר – החוויה הבדואית בנגב"

הרשות לפיתוח הנגב ומשרד החקלאות ופיתוח הכפר מזמינים את הקהל הרחב לאירועי הקיץ של "קסם המדבר" - סיורי שקיעה, "אוהל בריחה" בדואי, סיורי גששות ליליים, אירוח בדואי מסורתי ופעילויות לכל המשפחה. ביום חמישי הקרוב תוכלו ליהנות מסיור שקיעה בכפר הבדואי או בטין. סיור רגלי בכפר בעות הערב תוך היכרות עם התרבות של המקום, אנשי ונשות הכפר.  אירוח באוהל של ש'יח חסאן אבו כף, סיפורים לכל המשפחה, תה קפה, פיתות עם לבנה.

מתי: יום חמישי ה-09/08/18, 18:00

איפה: כפר אום בטין (קרוב ליישוב עומר)

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים: בדף הפייסבוק: קסם המדבר – החוויה הבדואית בנגב או 054-7969576

 

לילות כוכבים בערד!

סופ"ש כוכבים בכפר הנוקדים:

לקראת הלילות המוארים שמציע היקום, בכפר הנוקדים מתכננים למבקרים הפנינג מטאורים חווייתי במדבר הפתוח, בו השמיים נקיים ורחבים - בין המקומות היחידים בהם ניתן לראות גשם של מטאורים ללא זיהום אור. במסגרת פעילות הכוכבים ייהנו האורחים מסופ"ש מדברי חוויתי שיכלול פעילות מעגלי מתופפים -חגיגה מדברית מלאת אנרגיה, סיורי לילה מדבריים- חוויה המציעה מפגש עם המדבר המתעורר בלילה, גילוי עקרבים בעזרת פנסים אולטרא סוגלים, תצפית שמיים ועוד. לצד הפעילויות יתקיימו תצפיות כוכבים מודרכות והסברים אסטרונומיים על הכוכבים והתופעה המקסימה הזו, על ידי צוותים מקצועיים. כדי לאפשר לאורחים חוויה עוצמתית של מפגש עם המטאורים, תצפיות הכוכבים יתקיימו בנקודת חשוכה בסמוך לכפר.  לטובת המטיילים שלא הולכים לישון, יפתח מתחם תצפיות מיוחד, החל מ 2 לפנות בוקר, שעת השיא למטר המטאורים. במתחם יוכלו האורחים לצפות בכוכבים הנופלים עם מינימום זוהר של אור בשמיים ובתנאים המיטביים שיוסיפו לחוויה.

מתי: שישי ושבת ה-10-11/8

איפה: כפר הנוקדים

לפרטים והזמנות: 08-9950097, [email protected]

 ליל המטאורים בערד. צילום: יוני גריצנר

לילה חוויית כוכבים ב"זמן מדבר" עם האסטרונום עדן אוריון:

עדן אוריון, אסטרונום ומרצה מאוניברסיטת חיפה וממפיקי פסטיבל "מידברן", מגיע לזמן מדבר להסביר לנו על השמיים מעלינו, קבוצות הכוכבים, כוכבי הלכת והמטאורים.  עם ציוד לייזר מיוחד, טלסקופים גדולים ועוד נתחקה אחר כוכבי הלכת נגה (ממש לפני שקיעה) צדק עם הירחים שגילה גלילאו. אפילו שבתאי יהיה עם הטבעות, אם יהיה חשוך מספיק אולי נצליח לצפות גם בשביל החלב.

מספר המקומות מוגבל! הכניסה בתשלום.

מתי: יום חמישי ה-09/08/18, 20:00-24:00

איפה: "זמן מדבר"

לפרטים והזמנות: 055-704-5686

 זמן מדבר צילום אלבטרוס

סיורי לילה וסדנאות בערד:

סיור לאור ירח בנחל פרצים

עמותת תיירות ערד, מזמינה את המטיילים להגיע לערד וליהנות מהטבע והמדבר בשלל סיורים ליליים לאור ירח. סיור לנחל פרצים הינו טיול ייחודי ורומנטי, המתאים במיוחד ללילות של ירח מלא. הצבע הלבן של סלעי החוואר, בוהקים באור ירח והופכים את הנחל לאחד המסלולים היפים שבמסלולי הלילה. מסלול קליל, מתאים גם למשפחות. יש להגיע עם פנסים.

מתי: יום חמישי ושישי ה-09-10/08/18, החל מ-20:15.

איפה: נקודת מפגש בטרמפיאדה ביציאה מערד.

לפרטים והרשמה: 0546850424,  https://app.icount.co.il/m/aa2d0

רוח הדברים- ערב מספרי סיפורים עם מורה הדרך, זך בן נתן

ערב של מספר סיפורי מדבר, רועים ,הוגים ,הוזים ומשוררים. סביב למדורה ,תחת שמיים זרועי כוכבים נתקין את אש הלהבה ללחכך בבולי העץ היבשים ונספר את סוד הקסם של המדבר, את סוד המשיכה של בני כתות וכיתות נביאים נזירים ודרווישים בני כל הדתות. את סיפורו של הנבטי האחרון בדרכי הבשמים והתבלינים, את סיפורם של בני שבט דן האבוד ,אשר מעבר להרי כוש את סיפור נקמתו של ים המוות באדם, את סיפורו של הש'ייח הבדואי הזקן והזוחל על גחונו ועוד ועוד. הכניסה בתשלום.

מחיר: ילד עד גיל 12- 30 ₪.  מבוגר: 50 ₪.

מתי: יום שבת ה-11/08/18, בין 19:30-22:00

לפרטים והרשמה: 050-2713914  

 סיפורי אלף לילה ולילה של עודה אבו קעוד. צילום אמנון גוטמן

קיץ של כוכבים במצפה רמון

ארבעת סופי השבוע הראשונים של חודש אוגוסט, עם פעילויות לכל המשפחה במצפה רמון!

בארבעת סופי השבוע הראשונים של אוגוסט יוחשך “רובע דרכי הבשמים” במצפה רמון בלילות חמישי ושישי, והמרחב המדברי יתמלא בפעילויות ליליות לכל המשפחה: תצפיות טלסקופים ביום ובלילה, הפנינג לילי, פעילויות רטובות בשעות היום, סיורי שקיעה וטיולי מדבר ליליים, סרטים על כוכבים, משחקי חץ וקשת, מפגשים עם אלפקות, סיורי עששיות תיאטרליים בשבטה וביקור במרחב הבריחה המדברי הראשון! מדובר בחוויה לכל המשפחה, גם למבוגרים וגם לילדים, עם שלל פעילויות מיוחדות בנגב. הפעילות בתשלום, לרכישה מראש בלבד.

מתי: 09-10/08/18

איפה: רובע דרכי הבשמים, מצפה רמון

פרטים נוספים וכרטיסים

 קיץ של כוכבים מצפה רמון- צילום איתמר שיקלר

סדנאות יוגה וחדר בריחה בצריף בן-גוריון בשדה בוקר

הקיץ מחכות לכם פעילויות מיוחדות בשדה בוקר: תרגול יוגה משפחתי אל מול נופי המדבר וחשיפת אוצר היסטורי באמצעות פתרון חידות ופיצוח מנעולים.

תרגול יוגה משפחתי

הבריזה הנעימה של תחילת הערב, והשמש שיורדת אט אט אל מול נופי המדבר, זו התפאורה המושלמת לתרגול יוגה קליל, שבו ממש ניתן לדמיין לרגע גם את בן-גוריון מתרגל במזרון ליד. מדריכי יוגה מקצועיים יראו לכם תרגילים רבים שאפשר לתרגל באתר.

מתי: יום חמישי ה-09/08/18, 17:30-19:30

חדר הסודות של בן-גוריון | חדר בריחה

אתם מוזמנים להיכנס לחדר הסודות של בן-גוריון ולנסות לגלות מחדש דברים שהחביא ראש הממשלה הראשון של ישראל.  בחדר הבנוי כחדר בריחה מחכים לכם חומרים מתקופת הקמת המדינה: מסמכים, מכתבים, תמונות והקלטות הקשורות בימיה הראשונים של המדינה ובבן-גוריון עצמו. תצטרכו לענות על חידות, לפתוח מנעולים, ולשתף פעולה עד למציאת תיבת אוצר ופיענוח החידה האחרונה. לאחר פיצוח הקוד האחרון בחדר תגלו אוצר היסטורי מרגש.

מתי: יום שישי ה-10/08/18, 11:00; 12:00; 13:00

איפה: צריף בן גוריון, שדה בוקר

פרטים נוספים והרשמה: במייל [email protected] או בטלפון 08-6560469

יוגה שדה בוקר- צילום חנן אפשטיין

וואיפארק אשדוד

רשות הספורט העירונית אשדוד מביאה לעיר את ״וואיפארק״, חווית אקסטרים לכל המשפחה! וואיפארק ישראל הינו מותג של מתחם מתנפחי אקסטרים לכל המשפחה. מדובר על מרכז אקסטרים ייחודי, חדשני, מקפיץ, מקורה, כיפי ומיוחד של מתקני אקסטרים (wipeout) ומתנפחי ענק. המתחם מכיל מתקני וויפאאוט ענקיים – כל מתקן באורך 4 מטרים לפחות ובגובה 8-11 מטרים, מופעים, מוזיקה, מתחם ג'ימבורי ענק, עמדות יצירה ועוד תכנים משתנים. מתחם הוואי פארק מתרחש בסבבים של שעתיים לאורך היום – סה"כ 4 סבבים ביום והכניסה היא באמצעות רכישת כרטיסים מראש ליום ושעה רצויים – ובכך בכל סבב של שעתיים מגיע קהל חדש למתחם.

מתי:  יום חמישי, ה-09/08/18, 10:00 / 12:30 / 15:00 / 17:30

איפה: היכל הספורט אשדוד

פרטים נוספים וכרטיסים

סיור לילי ביד מרדכי

חוויה קיבוצית מתוקה בלילה בחודשי יולי אוגוסט! כשהערב יורד והטמפרטורות צונחות מוזמנים המבקרים לחוויה לילית קיבוצית קסומה:  סיור אישי בקבוצה של עד 25 משתתפים במרכז המבקרים של קיבוץ יד מרדכי. דבוראי מנוסה יפתח לפניכם (מבעד לקיר זכוכית) כוורת וידגים כיצד פועלות הדבורים בכוורת. בפעילות יסביר הדבוראי על האופן בו הדבורים מייצרות דבש ועל חשיבותן לטבע. בנוסף הילדים יכינו נרות מדונג אמיתי וטעימת דבש ישר מהכוורת.

לאחר הביקור בבית הדבש, תמשיכו בטרקטור הקיבוצי לסיור בין ענפי המשק השונים, הפרדסים, המכוורת החקלאית, בית האריזה ועוד.  הטרקטור יעצור לכם ברפת הקיבוץ, שם תצפו בתהליך חליבת הפרות. לאחר מכן אתם מוזמנים לגבעת הקרב המסמלת את ניצחונם של חברי הקיבוץ ולוחמי הפלמ"ח על המצרים ב-48'. שם תתכבדו בתה חם ותשמעו את סיפורו של קיבוץ יד מרדכי, הקרב על הגנת הבית לפני 70 שנים במלחמת העצמאות והחיים היום בגבולה הדרומי של המדינה. הפעילות כרוכה בתשלום והרשמה מראש.

מתי: יום חמישי ה-09/08/18 החל מ-17:00

איפה: קיבוץ יד מרדכי

פרטים נוספים: 052-3923104 או 08-6720559

תיירות יד מרדכי. צילום: יחצ

כייפארק קייצי בפארק החייל האוסטרלי

כמידי שנה תקיים עיריית באר-שבע בימי חמישי בחודשים יולי-אוגוסט, מגוון פעילויות ושלל אטרקציות חינם בפארק החייל האוסטרלי. והפעם, מופע לוליינות, מיני גולף, אמן ציורי פנים, הפנינג מתחם בועות סבון ססגוני, מתחם ספורט עם מתקני קרקס, חידון גלגל המזל נושא פרסים.

מתי: יום חמישי ה-09/08/18, 16:30-19:30

איפה: רחוב אבא אחימאיר 43, באר שבע

פרטים נוספים: 08-610-9275

צילום ארכיון באדיבות "הקרקס הכפרי"

טיול FREE TOUR: רמלה- עיר של עבר ועתיד

מדובר בטיולי חינם שיש ברחבי הארץ. והסופ"ש תוכלו לטייל ברמלה. רמלה היא העיר היחידה בישראל שבנו הערבים בעת העתיקה. בסיורנו המרתק נעבור במסגד הלבן, העיר העתיקה, החמאם, המסגד הגדול, השוק ומעט על העיר החדשה ומה עשה פה הנמר של משה דיין במלחמת העצמאות. בשוק נדבר על שלושת עמודי התווך המרכזיים: הבורקס הטורקי הכי טעים בארץ, חנות התבלינים ההודית האקזוטית והסנדביץ' התוניסאי של אלי. בהדרכתו של ארנון נחמיאס.

מתי: יום חמישי, ה-09/08/18, בשעה 15:30

איפה: נפגשים בגן נשיא, ברחוב שלמה המלך פינת הרצל, ליד מוזיאון רמלה.

פרטים נוספים

טיול ברמלה- צילום יוחאי כורם - אתר טיולי

סיורי לילה בנגב ZOO

מה עושות השועלות בלילות, למה לינשופים יש עיניים גדולות ולמה העקרבים זוהרים באור אולטרה סגול?? בואו לגלות את כל התשובות בסיורים הליליים של נגב zoo  במהלך החופש הגדול! 
הצטרפו להרפתקה יוצאת דופן בה תכירו יחד את חיי הלילה של הטבע המדברי הפראי. הסיור מתקיים בכל יום חמישי ביולי-אוגוסט. מספר המקומות מוגבל, יש להירשם מראש.

חוץ מזה, תוכלו להגיע ליהנות בנגב zoo גם במהלך סוף השבוע לחוויה שתגרום לכם ולילדים להרגיש הכי קרוב לטבע שיכול להיות. בחודשי יולי אוגוסט, מלווים נכנסים בחינם! מהרו להגיע.

מתי: סיור הלילה: יום חמישי, ה-09.08.18, 20:30-22:30. יום שישי 10/08/18 09:00-1400, יום שבת 11/08/18 09:00-16:00.

איפה: גן החיות נגב zoo

פרטים נוספים: 08-6414777

סיורי לילה נגב זו

הדרכות מומחזות בגן לאומי שבטה

במהלך חודשי הקיץ (יולי, אוגוסט) בכל יום חמישי אתם מוזמנים לגלות את סוד חייהם והיעלמותם של יושבי שבטה ולחזור בזמן 1600 שנה בישוב הנבטי הביזנטי. זהו סיור תיאטרלי עם עששיות בשעת בין ערביים בסימטאות שבטה העתיקה, חוויה לילית מיוחדת לכל המשפחה! מותנה בהרשמה ותשלום מראש.

מתי: יום חמישי ה-09/08/18 ויום שישי ה-10/08/18

איפה: גן לאומי שבטה

פרטים נוספים:  3639*

 שבטה- צילום דורון ניסים

טיול FREE TOUR: עוטף עזה צפוני

מדובר בטיולי חינם שיש ברחבי הארץ. והסופ"ש תוכלו לטייל באזור עוטף עזה- הכרות עם השטח מאחורי הכותרות, המצוקה והמציאות משני עברי הגדר-ברכבי המטיילים. ניפגש במתחם תחנת הדלק של יד מרדכי בתשע ושלושים להכרות ותידרוך. ניסע לישוב נתיב העשרה, נצפה על גבולה הצפוני של רצועת עזה מהים עד ארז. ניגע בחומת המגן של הישוב  ונמשיך למעבר ארז להתרשמות חיצונית וסיפור החולים העוברים בו(סגור בשבת). נמשיך לתצפית אסף סיבוני בניר עם, זווית אחרת לצפון הרצועה ונראה את עבודות הקמת “החומה” למניעת המנהרות.(אם יתאפשר -נצפה מקרוב) נמשיך למתחם “חץ שחור” - היסטוריית פעולות התגמול ומבט קרוב על מעבר קרני, העיר עזה וג’באליה.  המעוניינים להמשיך -ניסע לבארות יצחק הישנה. מתאים לכל סוגי הרכב. בהדרכת אל"מ במיל' נעם בן צבי.

מתי: יום שבת, ה-11/08/18, בשעה 9:30

איפה: תחנת דלק יד מרדכי

פרטים נוספים

 טיול עוטף עזה- צילום אתר טיולי

הופעה לילדים בקניון עזריאלי הנגב ו'עזריאלי קידס'!

בקניון עזריאלי הנגב מציעים לכם הופעות מיוחדות במיוחד לילדים כדי לפתוח את סוף השבוע בכיף. אנחנו אוהבים להתחיל את הסופ"ש כבר היום, ביום חמישי. ביום חמישי הקרוב תוכלו ליהנות ממכירת סליים של מיתר! בנוסף, תוכלו להגיע לאורך כל חודשי יולי אוגוסט ל"עזריאלי קידס", ג'ימבורי גדול וחווייתי עם המון מתקנים, בריכת כדורים ענקית ועוד מלא הפתעות, וגם למתחם סדנאות יצירה בקומה השנייה. הכניסה חופשית.

מתי: המכירה: יום חמישי, ה-09/08/18, 15:00.

עזריאלי קידס: יום חמישי, ה-09/08/18, 11:00-19:00, יום שישי ה-10/08/18 בין 10:00-14:00 ומוצאי שבת מצאת השבת עד השעה 22:00.

איפה: צומת אלי כהן

לפרטים נוספים

עזריאלי קידס

קק"ל לאור ירח – קמפינג במרכזי שדה

הפעילות תחל ביום חמישי אחה"צ, ותכלול הגעה והתארגנות במתחם מרכז השדה של קק"ל ביער יתיר. במרכז ייהנו המבקרים מפעילויות לילדים, ערב שירה בציבור, הכרת מערך כיבוי אש, סדנאות יצירה מהטבע לילדים ועוד. למחרת בבוקר יצאו המבקרים לסיור והדרכה באזור יער יתיר. האתרים כוללים מטבחון, שירותים, מקלחות, תאורה, אבטחה ועוד.  הטיול יתקיים ב שטחי הגיחה במרכז השדה יתיר. מותנה בתשלום סמלי והרשמה מראש

מתי: יום חמישי – שישי, 09-10/08/18

לפרטים נוספים: "קו ליער": 1-800-350-550

חדר בריחה בפארק קרסו למדע!

פארק קרסו למדע מזמין אתכם בפעם הראשונה לחדר חידות אינטראקטיבי בכל יום חמישי בחודשי יולי-אוגוסט! במסגרת הפעילות, עליכם לשתף פעולה בפתרון מספר חידות שיובילו אתכם לקבלת הקוד שיוציא אתכם מהחושך אל האור. בואו לקחת חלק בפעילות ראשונה מסוגה שכולה אתגרים בין אור לחושך, שיקבעו האם תהיו אתם אלו שיגיעו בזמן הקצר ביותר אל הקוד שבקצה המנהרה! הפעילות מתאימה לילדים מגיל 6 ומעלה. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות משלל הפעילויות בפארק, ביניהן תערוכת הממותה האחרונה, יריד הכנת גלידה ועוד.

מתי: יום חמישי, ה-02.08.18, בשעות 17:00, 18:00, 19:00

איפה: פארק קרסו למדע

פרטים נוספים:  08-625-2600

פארק קרסו למדע, צילום: פארק קרסו למדע

ילדים ובני נוער מציירים בבית האמנים

מוזמנים/ות לביקור חווייתי בבית האמנים שבעיר העתיקה. הביקור כולל שיעור ציור לילדים ולנוער שיועבר על ידי אמני הבית. הפעילות תתקיים בחודש אוגוסט והכניסה חופשית!

מתי: יום חמישי ה-9/8 בין השעות 14:00 עד 16:00

איפה: רחוב האבות 55, העיר העתיקה, באר שבע

 בית האמנים בנגב, צילום: דיאגו מיטלברג

הופעות בישפרו פלאנט

השבוע מוזמנים הילדים יחד עם ההורים ליהנות ממגוון הופעות והפעלות לילדים ולכל המשפחה. מועדון הילדים של ישפרו פלאנט מציע הטבות מיוחדת לילדים לאחר הרשמה מוקדמת באתר האינטרנט של המתחם. כבר ביום חמישי תוכלו להגיע למתחם ליהנות מהופעה של כוכב הילדים רוי בוי! בואו ליהנות עם הילדים במסע קסום בעולם בעלי החיים המדהים והמרתק! גם ביום שבת תוכלו להגיע למתחם ליהנות מהופעה של סופר חלי! הכניסה חופשית.

מתי: יום חמישי, ה-09/08/18, 18:00. יום שבת, ה-11/08/18, החל מהשעה 12:00.

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים: 08-9172982

רוי בוי בישפרו פלאנט

קיץ 2018 במתחם הקטר 70414 בבאר שבע

עיריית באר-שבע באמצעות חברת "כיוונים" מזמינה אתכם לבלות אחה"צ קיצי במתחם הקטר 70414! בואו לבלות את חופשת הקיץ במתחם הקטר בפעילויות חווייתיות ומלאות כייף לכל המשפחה.

מופע קבלת שבת מוזיקלי לכל המשפחה הכולל שירים ישראלים, שירי שבת ומסורת ושירים לכל המשפחה. קבלת השבת כוללת קטעי הנחיה ושיתוף הקהל- ילדים והורים- ומתאימה לקהל רחב ומגוון. במקביל לפעילות קבלת השבת, ייהנו המבקרים ממייצגי מתחם הקטר הפתוחים לקהל הרחב: מוזאון אינטראקטיבי, קרון טרקלין אותנטי והתערוכה לתולדות עיר באר שבע של האוצר גואל דרורי המוצגת במבנה הגלריה שבבית הנתיבות.

מתי: יום חמישי ה-09/08/18, החל מ-18:00

איפה: מתחם הקטר

פרטים נוספים: בפייסבוק ובאתר "כיוונים".

מתחם הקטר צילום באדיבות מישל אמזלג

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('65f83626-2f90-40f9-861e-b9d50e765b41','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה