השכרת רכב באוסטריה – מידע חשוב

$(function(){setImageBanner('75682215-126c-4629-b90f-d9ce6ca31f52','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אוסטריה היא מדינה מרכז אירופאית המהווה יעד תיירותי נפלא בקרב תיירי העולם ותיירי ישראל בפרט. מדובר באזור אירופאי עתיק יומי הכולל תרבות מפותחת ועשירה, ההופך את המדינה ליעד תיירותי עתיר אפשרויות ועניין, עבור תיירים שונים.

השכרת רכב באוסטריה

מעטים יודעים זאת, אולם אוסטריה אינה מדינה, אלא פדרציה שתחתיה מאוגדות 9 מדינות, אשר וינה היא המוכרת בהן. זהו מבנה מדיני מיוחד שאינו נפוץ באירופה בת ימינו – סיבה נוספת לעניין שמעוררת מדינה זו בקרב תיירים מרחבי העולם.

השכרת רכב באוסטריה? כן

 המבקרים במדינה מאפשרים לעצמם הנאה ממגוון יפה של אפשרויות בילוי וטיול שכל אחד יכול להתאים עבור צרכי הטיול שלו. במהרה מגלים רבים שבכדי ליהנות מהשפע הכביר שאוסטריה מציעה למבקריה, רצוי להסתייע ברכב שכור.

השכרת רכב באוסטריה היא דרך משתלמת ונוחה למדי כדי לחוות אזור ייחודי זה תוך הפקת הנאה מרובה מהאפשרויות הרבות העומדות בפניהם של המבקרים. רוב התיירים המבקרים באוסטריה מייעדים ביקור בבירתה, הלא היא וינה, המציעה למבקריה אטרקציות אינספור, מרכזי תרבות ומוסיקה ואפשרויות בילוי מרובות המתאימות לכל בני המשפחה.

כך או כך, טיול מחוץ לווינה יכול להעשיר את חוויית הטיול במידה רבה. בכדי לעשות זאת בנוחיות ומבלי לבזבז רגעים יקרים, תוכלו לבחור ליהנות משירותי השכרת מכוניות באוסטריה למשך יום או יותר.

השכרת רכב באוסטריה – כבר מהארץ

תוכלו לבצע תיאומי השכרת רכב עוד טרם יציאתכם את הארץ, בנוחות מרבית, מהמשרד או מהבית, בשיחה קצרה וקלילה מול נציג טלפוני של חברת ההשכרה או אולי אף באמצעות אתר האינטרנט של החברה, שבימינו מאפשר ביצוע הזמנה בדרך פשוטה ומהירה. נמליץ לכם שלא לדחות את העניין עד לרגע האחרון, כיוון שאתם עשויים להיתקל בעניינים שיעכבו את קבלת הרכב, באופן שיפגע במהלך הטיול המתוכנן שלכם.

ככל שתרצו לטייל באוסטריה במכונית תוך הנאה מרבית משפע האפשרויות הקיימות בה, כדאי שתיעזרו בשירותי השכרת רכב במשך הנסיעה כולה ושתבחרו ברכב המתאים לכם מבחינת ביצועים, תנאים ועלויות. כמה כיף וכמה נחמד שאין צורך להיות מוגבלים למתחם העיר ולגחמות התחבורה הציבורית, בכך שיש ברשותכם רכב שכור בעזרתו תוכלו להגיע כמעט לכל מקום ברחבי המדינה.

לעומת זאת, תוכלו לבחור ליהנות מהיתרונות שבהשכרת רכב במדינה זו גם לימים מעטים מתוך החופשה המתוכננת, ולנצל ימים אלו במטרה לצאת מאזור הנוחות של העיר. הנופים הכפריים של אוסטריה הינם לא פחות מעוצרי נשימה; נסיעה רוגעת מחוץ לערים הגדולות היא חוויה שלא תסולא בפז.

השכרת רכב באוסטריה – מה עוד כדאי לדעת

במטרה להבטיח את הנאתכם המרבית משירותי השכרת רכב רצוי לברר מבעוד מועד לגבי דרישות שונות לנהגים תיירים במדינה, למשל: האם אתם נדרשים להחזיר רישיון בינלאומי? האם ישנם חוקי תנועה הייחודיים למדינה זו? האם ישנן דרכים מהן כדאי להימנע?

בנוסף, בזמן שכירת הרב, תוכלו ברוב המקרים לבחור באיסוף הרכב כבר מנמל התעופה; מדובר באפשרות נוחה למדי, שהרי הנסיעה מהנמל וחזרה אליו עשויה להיות מתישה ולא נוחה במיוחד, בפרט בשעות הלילה החשוכות.

לא כדאי תמיד להסתמך על תחבורה ציבורית, גם כאשר מדובר במדינה אירופאית מפותחת כמו אוסטריה; התייר המצוי (שזה כנראה אתם) מבקש לבלות את זמן חופשתו בנעימים ולהספיק לחוות ולראות מה שיותר במהלך ימי החסד שאפשר לעצמו בהם לנסוע לחו"ל.

עצה חשובה: המדבקה

בנהיגה בכבישיה המהירים של אוסטריה, יש לוודא שעל הרכב מודבקת מדברת Vignette כבר במעמד איסוף הרכב. במקרה שאתם מתכננים לחצות את הגבול לאוסטריה מארץ אחרת, ניתן לרכוש את המדבקה במעברי הגבול; כך לא תהיו חשופים לקנסות שעשויים להגיע ליותר מ-100 יורו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('12a5dbbe-c9f5-4ffa-a835-b7df9145fb0c','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה