בואו נישיר מבט

$(function(){setImageBanner('5356c549-4466-41a3-8ad6-e24fb5f7f043','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33896,'Image','');})

השקעים הקמטוטים והכהויות שמתחת לעיניים מסגירים את הגיל. רוצות להסתיר את השנים? הטרנדולוג והמאפר הלאומי ירין שחף, מציע לך גרסת כיסוי!

מבט חטוף אל השקעים שמתחת לעיניים מסגיר בני כמה אנחנו באמת. אבל לפני שרצים למתיחות או הזרקות, אפשר לטייח - לעשות תרגיל למי שינחש את הגיל. ובכן, לפתרון הקסם קוראים קונסילר. בעוד שפנים צעירות מאופיינות בגוון עור אחיד ומתוח, הרי ככל שעולה הגיל, יש לבחור את הקונסילר הנכון מתוך מגוון רחב כדי לקבל תוצאה טובה.

איפור ירין שחף צילום יחצ

ירין שחף, טרנדולוג (הוגה טרנדים) ומנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות מסביר: הקונסילר נועד לטשטש כהויות, אדמומיות ופיגמנטציה. העור באזור זה כמעט שקוף, וכל נים הופך בולט. השימוש במוצר הנכון יכול לעשות קסם. הסוד הוא לדעת לבחור את הנכון מבין שפע הקונסילרים הקיימים, ולא פחות חשוב – ללמוד את אופן ההנחה בכדי לקבלת תוצאה טובה.

הקונסילר נועד לטשטש כהויות מתחת לעיניים, אך מתאים לא פחות גם לעפעפיים. ירין שחף: "בחירת גוון הקונסילר חשובה וחייבת להיות מדויקת. יש לבחור בחצי גוון בהיר מגוון המייק-אפ שלך. לנשים עם כהות גדולה וחזקה במיוחד, ניתן לנטרל ע"י קונסילר בגוון כתמתם."

איך בוחרים ?

ברשתות הפארם והקוסמטיקה ניתן למצוא  קונסילרים בצורות ומרקמים שונים – נוזלי, קרמי, סטיק או  טוש, במיכל או בצנצנת עם ספוגית. רמות הכיסוי משתנות – מקל ועד מלא.  

איזה סוג?

ניתן למצוא קונסילרים בגוון טבעי של העור וקונסילרים צבעוניים - מתקני גוון. בעוד שמטרת הקונסילרים הטבעיים היא לטשטש, הרי שהצבעוניים נועדו לנטרל עור כחלחל (מתחת לעיניים) ואז משתמשים בקונסילר כתמתם. כדי לנטרל עור צהבהב, משתמשים בקונסילר סגלגל, אדמומיות בעור או פצעונים מנטרלים עם קונסילר ירוק.

איך מניחים את הקונסילר?

אופן המריחה מתחת לעיניים: מתחילים מהחלק הפנימי (בחיבור עם האף) ומטשטשים כלפי מטה. בנוסף, יש להניח קונסילר גם בחלק הפנימי העליון של העין, באזור החיבור בין העין לאף ולטשטש. יש להקפיד על מריחה נכונה של הקונסילר מפנים העין החוצה, כדי שקונסילר לא יחדור לקמטים ויבליט אותם יותר.

מברשת? ספוגית או עם האצבעות?

הכל עניין של הרגשה ותרגול. נשים רבות מרגישות בטוחות להניח את הקונסילר עם האצבעות בתנועות טפיחה. כריות האצבעות לא סופגות את חומר ובעזרתן משיגים תוצאות  טובה.

רק להסוואה?

גם לאלה שאינן סובלות מכהויות סביב העיניים, מומלץ להוסיף לשגרת האיפור קונסילר טוש.  הקונסילר "מאיר" את הפנים ומוסיף להם חיות. למשל, באזורים ספציפיים כמו מעל עצם הגבה או צדי האף - זה משדרג אותם פלאים. בנוסף על אלה, קונסילר בגוון טבעי יכול לעזור ולתקן איפור שנמרח או חרג מגבולותיו.

 

אספנו מגוון קונסילרים מומלצים של חברות האיפור והטיפוח המובילות. ככל שעולה הגיל, צצים הקמטים ואיתם גוונים כהים ומשונים.

קונסילר גולדן רוז צילום יחצ

קונסילר נוזלי

Golden Rose

קונסילר במרקם נוזלי המעניק מראה רענן, טבעי וכיסוי לפגמים ועיגולים שחורים מתחת לעיניים.

 קונסילר קרמי של חברת עפרה  צילום יחצ

 

קונסילר קרמי

OFRA

קונסילר מינרלי במרקם קרמי, עמיד לאורך זמן ובעל רמת כיסוי גבוהה.

 מעבדת קונסילרים של חברת איי אם פאשן

מעבדת קונסילרים

I'M Fashion Makeup

Mix & Match קונסילרים מאירים לאפקט זוהר לאורך זמן. מעניקים מראה רענן ומורם לאזורים עייפים ושקועים בפנים. הנוסחה מועשרת בשמן זרעי חוחובה ובוויטמינים נוגדי חמצון להזנת ולהגנת העור, חומצה היאלורונית אשר מעניקה שפע של לחות ותמצית אלוורה המרגיעה את העור.

זמינות: יש במלאי

 קולנסילר טוש חברת בי קוסמטיקס צילום יחצ

קונסילר טוש

B Cosmic

קונסילר עמיד במים, יעיל להעלמת קמטים והחלקת העור. הקונסילר מעניק מראה רענן, טבעי וכיסוי לפגמים ולעיגולים שחורים מתחת לעיניים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('efd51145-200d-4690-97d0-92c984819222','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33898,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה