לאחר שבועות של עבודות: קו רכבת דימונה-באר שבע נפתח לתנועה

$(function(){setImageBanner('9fddba9d-e1f6-47c0-a046-275aabebe9a5','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

קו הרכבת מבאר שבע לדימונה נפתח הבוקר לתנועה לאחר שהופסק לפני מספר שבועות לצורך עבודות. צפו בסיור בלעדי שערכנו בשטח

לפני מספר שבועות הופסקה פעילותו של קו הרכבת דימונה-באר שבע "עד להודעה חדשה",  דבר דבר ששיבש באופן טבעי את סדר יומם של תושבי רבים המגיעים או יוצאים מתחנת דימונה, מצפון או מדרום.

ב"באר שבע נט" יצרנו קשר עם רכבת ישראל כדי להבין את הפשר להפסקת הקו, אז גילינו כי העבודות הופסקו לצורך פירוק והרכבה מחדש של מסילה באורך של למעלה מ-2 ק"מ. בסיור שביצענו נחשפנו לעבודות בשטח תחת השמש הקופחת,  בליווי ציוד הנדסי כבד וצוות מסילאים מיומן. כך זה נראה כפי שפרסמנו אמש בלעדית:

הבוקר (שני) חזר קו הרכבת לפעילות מלאה, לאחר שאושרו כל הבדיקות. מדובר בציר משמעותי עבור תושבי הנגב המתגוררים באזור דימונה ויכולים להשתמש ברכבת כדי להגיע למקום עבודתם ברחבי הארץ.

ככלל, ניתן לראות זינוק בכמות המשתמשים ברכבת כאמצעי תחבורה מרכזי. בשנת 2017 ביצעה רכבת ישראל כ-65 מיליון נסיעות, ושנת 2018 צפויה להסתכם בכ-70 מיליון נסיעות, כך לפי הערכות שנמסרו מרכבת ישראל. לצורך השוואה, רק בתחנת באר שבע מרכז נרשמו בשנת 2017 כ-3 מיליון נוסעים ברכבת, כ-8,200 נוסעים ליום בממוצע.

ברכבת ישראל מדגישים כי הם משקיעים משאבים ומאמצים רבים להנגיש את הרכבת לתושבים ברחבי הארץ, ולשמור על פעילותה התקינה לאורך ימות השנה.

70 מיליון נוסעים בשנה. צילום: שרון טל

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('79dd1967-0539-43d7-9148-447687c8f461','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה