מזל טוב: בריאותא חוגגים 4 שנים

$(function(){setImageBanner('334d29bf-e820-4789-8b71-9641b4b5c626','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,36411,'Image','');})

המרכז הרפואי בריאותא חוגג 4 שנים של פעילות בהם שינה המרכז הרפואי בריאותא את פני שירותי הרפואה הדחופה בדרום, כאשר הוא מספק שירות יעיל, מקצועי, בזמנים קצרים. כעת מספרים לנו שמתוכננים עוד סניפים חדשים ושיפורים רבים עבור תושבי הדרום

לפני 4 שנים החליט איתי חדד שלתושבי הנגב מגיע יותר, בעקשנות ובמקצועיות יזם את הקמת בריאותא – מרכז רפואי המספק מגוון שירותים מתקדמים. הדרך להקמת הסניף הראשון לא הייתה פשוטה אבל עם המון נחישות והתמדה בדרך אל המטרה. היום תושבים רבים מודים לו על המהלך ששיפר את שירותי הרפואה הדחופה בדרום והפך אותם ליעיל קצרים וזמינים.

כפי שאמרה קרן שני מנכ"לית בריאותא: "בתחילה נראה שהחזון קשה לביצוע. ההתחלה הייתה קשה, מלאה במהמורות, אך בעבודה רבה ועם המון מחשבה על צרכי תושבי הדרום הצלחנו להקים חדר מיון קדמי מהגדולים ביותר בארץ עם אבזור מתקדם ביותר וצוות מדהים". עוד הוסיפה כי: "כיום אנו נותנים טיפול לכ-70 אלף איש בשנה ועוד חזון למועד. חרטנו על דיגלנו טיפול מקצועי איכותי ומהיר. לא עוד המתנה של שעות ארוכות ומייגעות אלא חווית טיפול נעימה וחמה באווירת ביתית".

לאחר פעילות ממושכת של הסניף החליטו בבריאותא לא להסתפק בקיים, אלא להקשיב לצרכי הציבור ולפעול בהתאם להקמת שירותי בריאות נוספים. כך הוקם המיון האורתופדי שנותן כיום מענה למעל  מששת אלפים מטופלים בשנה, מבוגרים, ילדים וטף שעברו פציעות טראומה, שבר, פריקה ועוד. לצוות האורתופדיה גייס בריאותא את טובי המומחים בניהם: ד"ר שמואל קימגרוב, ד"ר מיכאל גוטמן ד"ר דינאי אייליג ד"ר ראוף אלקרנאוי, ד"ר אלדדא מוחמד, ד"ר אבי אביטן.

נוסף לכך במסגרת תהליך הלמידה והבנת הצורך הטיפולי של תושבי האזור, הוחלט על הקמת מרכז המומחים של בריאותא, הכולל מחלקת אף אוזן גרון, אורתופדיה, נוירולוגיה לילדים ומבוגרים, עור, נפרולוגיה ילדים ומבוגרים, כירורגיה ואנדוקרינולוגיה.

לפרטים נוספים כנסו לאתר בריאותא

חדר המתנה נקי ומזמין. צילום: יחצ

כמו כן, כחלק מתכנית התרחבות נפתח בתחילת השנה סניף נוסף של בריאותא ברהט, כפי שמספרת המנכ"לית קרן שני: " פתחנו בתחילת חודש פברואר השנה סניף נוסף ברהט, העיר הבדוואית הגדולה בדרום חדר מיון קדמי מרשים ביותר, 600 מר של רפואה דחופה".

יו"ר בריאותא איתי חדד אומר: "יש צורך הכרחי בעיר רהט ובישובים באזור להבים, גבעות בר, דביר, להב, שובל ועוד, בשירותי רפואה דחופה בשעות הערב. החזון הוא להוביל את סניף רהט-להבים לפעילות משעות הבוקר, אני מאמין שזה יקרה במהרה. כמון שקיימות עוד תכניות לגידול והרחבה בשנה החדשה והכל בדרום".

נבחרת החלומות של בריאותא

לדבריהם של המנכ"לית והיו"ר מצטרפים עובדים בריאותא שמעניקים מדי יום לציבור את השירות הרפואי ברמה הטובה ביותר עם חיוך ותחושת שליחות. חנה שופן אחות אחראית: "אני מגיעה בחיוך לעבודה, שמחה להיות חלק ממרכז רפואי בו המטופל בראש סדר עדיפויות ולצידו צוות סיעוד מהמובילים בדרום".

"המטופל בראש סדר העדיפויות". צילום: יחצ

לדבריה מוסיפה לינוי קיקוס טייב ממרכז המומחים: "אני גאה להיות חלק ממערך הולך וגדל של מרכז המומחים. הידיעה שניתנת למטופלים האפשרות לחוות רפואה פרטית בעלות מסובסדת על ידי הביטוחים המשלימים, היא בשורה חשובה וללא ספק מדובר בשיפור איכות החיים לתושבי הדרום".

ניר בוחבוט מנהל הכספים שמספר בגאווה: "אנו משקיעים משאבים רבים בציוד הן הטכנולוגי והן הרפואי הטוב ביותר עבור המטופלים". ואילו איתי חדד היו"ר מסכם: "אנחנו אנשי הדרום מאמינים שביחד נביא את הבשורה, אם אין אנו לנו אז מי לנו".

לפרטים נוספים כנסו לאתר בריאותא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('bb966846-aa46-4882-a3a4-d7a2938e67df','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,36412,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה