מי יהיה ראש המועצה הבא/ה של מיתר? תוצאות משאל הבחירות של "באר שבע נט"



בעוד 16 ימים בלבד יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות, ובמיתר ארבעה מתמודדים: אבנר בן גרא, שמעון מזוז, חדווה שקד, ושמעון פרץ. מי יעמוד בראשות מועצת מיתר? תוצאות משאל הבחירות הגדול של 'באר שבע נט'

בשבוע החולף ערכנו ב"באר שבע נט" משאל בחירות מקוון הנוגע למועצה המקומית מיתר, כאשר על ראשות המועצה ארבעה מתמודדים: אבנר בן גרא, שמעון מזוז, חדווה שקד, ושמעון פרץ. למשאל הצביעו 1,864 פעמים, והתוצאות צמודות ביותר.

במקום הראשון במשאל, עם 32.7% מקולות המצביעים, נבחר המתמודד שמעון מזוז. צמודה אליו במקום השני חדווה שקד עם 29.3%. במקום השלישי אבנר בן גרא עם 19.4%, ובמקום הרביעי שמעון פרץ עם 18.6%.

מזוז במקום הראשון, שקד צמודה. האם במיתר הולכים לסיבוב שני? צילום תוצאות המשאל

הולכים לסיבוב שני?

על בסיס תוצאות המשאל ניתן לראות כי אף אחד מהמועמדים לא רושם 40% הצבעה לפחות, ועל כן במיתר סביר להניח כי יתקיים סבב בחירות שני, בו על פי המשאל יתחרו על הראשות שמעון מזוז וחדווה שקד. ועדיין התוצאות עלולות להתברר שונות ומפתיעות, גם בסיבוב השני. מה שבטוח, שב-16 הימים הקרובים, המתמודדים במיתר ישקיעו ככל יכולתם כדי לגרוף לסיעתם כמה שיותר מקולות התושבים, לאחר מכן ייפתח ככל הנראה הסיבוב השני והמכריע. נמשיך לעקוב. 

מי יהיה ראש המועצה הבא/ה של מיתר? צילום: שרון טל, תומר וקנין, יח"צ

הבהרה: מדובר במשאל מקוון ולא בסקר רשמי. אין בתוצאות המשאל להוות קביעה עובדתית באשר לתוצאות הבחירות לרשויות המקומיות.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה