הולכים לסיבוב שני בלהבים? תוצאות משאל הבחירות של "באר שבע נט"



בעוד 16 ימים בלבד יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות, ובלהבים חמישה מתמודדים: כפיר מימון, שלומי שטרית, יוסי ניסן, רונית דמרי-עייאש וקובי נודלמן. מי לדעת התושבים יזכה בראשות המועצה? תוצאות משאל הבחירות הגדול של 'באר שבע נט'

בשבוע האחרון ערכנו ב"באר שבע נט" משאל בחירות הנוגע למועצה המקומית להבים, כאשר על ראשות המועצה חמישה מתמודדים: כפיר מימון, שלומי שטרית, יוסי ניסן, רונית דמרי-עייאש קובי נודלמן.

במקום הראשון במשאל, עם 28.8% מקולות המצביעים, נבחר עו"ד קובי נודלמן. צמודים אליו במקום השני והשלישי - רונית דמרי עייאש (26.7%) וכפיר מימון (26.3%). במקום הרביעי המתמודד שלומי שטרית (8%), ובמקום החמישי המתמודד יוסי ניסן (6.6%). 3.5% מהמצביעים ענו כי אינם יודעים עדיין למי יצביעו.

קובי נודלמן בראש, רונית דמרי עייאש וכפיר מימון נושפים בעורפו. צילום תוצאות משאל הבחירות

על בסיס תוצאות המשאל ניתן לראות כי אף אחד מהמועמדים לא רושם 40% הצבעה לפחות, ועל כן בלהבים סביר להניח כי יתקיים סבב בחירות שני, בו על פי המשאל יתחרו על הראשות עו"ד קובי נודלמן, ורונית דמרי עייאש, אולם היזם כפיר מימון נושף בעורפה של רונית ו"מאיים" לקחת את מקומה בסיבוב השני.

ועדיין, בשל היות המשאל מקוון אשר לא מהווה מדגם מייצג, התוצאות עלולות להתברר שונות ומפתיעות, גם בסיבוב השני. מה שבטוח, שב-16 הימים הקרובים, המתמודדים בלהבים ישקיעו ככל יכולתם כדי לגרוף לסיעתם כמה שיותר מקולות התושבים, לאחר מכן ייפתח הסיבוב השני והמכריע. נמשיך לעקוב.

מי יהיה ראש המועצה הבא/ה של להבים? והאם נגלה זאת רק בסיבוב השני?

הבהרה: מדובר במשאל מקוון ולא בסקר רשמי. אין בתוצאות המשאל להוות קביעה עובדתית באשר לתוצאות הבחירות לרשויות המקומיות.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה