מאות הגיעו לכנס התמיכה ברשימת הבית היהודי בבאר שבע



מאות תושבים בכנס תמיכה לרשימת הבית היהודי בבאר שבע. "בע"ה אנחנו נהיה 6 מנדטים במועצת העיר הקרובה"

כ-450 תושבים הגיעו לכנס התמיכה של סיעת הבית היהודי לבחירות המקומיות 2018. בין האורחים היו גם שרת המשפטים, הגב' איילת שקד, סגן רוה"מ לשעבר ויו"ר מפלגת יחד מר' אלי ישי, אורחים ומכובדים נוספים. "בבאר שבע יש מגוון רחב של אנשים, ואני שמחה על החיבור המוצלח שהצלחתם לעשות לרשימה אחת. רשימה מגוונת ונהדרת. דווקא בערים שיש ראש עיר חזק ודומיננטי ההרכב הקואליציוני הוא מאוד מאוד חשוב, חשוב שתהיה סיעה חזקה וגדולה שתשב איתו בקואליציה", אמרה איילת שקד.

איילת שקד ואלי ישי. צילום באדיבות הסיעה

גם אלי ישי דיבר בשם האחדות וחשיבות הגדלת כוחה של הסיעה ואמר: "אני מכיר את באר שבע עשרות שנים בכל התפקידים בהם כיהנתי. אני יודע כמה ראש עיר זקוק לקואליציה, כאשר לראש עיר יש רוב לכאורה גם בלי קואליציה, זה לא משרת בצורה טובה את הציבור. שילוב של קואליציה הוא הטוב ביותר עבור התושבים. האחדות הזו שנוצרה פה, תהיה דוגמה נפלאה לכל חלקי הארץ", אמר ישי.

הרשימה החדשה של הבית היהודי בבאר שבע מורכבת ממגוון רחב וגדול של כלל האוכלוסיות בישראל ובבאר שבע בפרט, מקווה להיות הפתעת הבחירות הקרובות ולהפוך לסיעה השנייה בגודלה. "החלטתי שאנחנו צריכים לפתוח מעגלים חדשים וליצור רשימה שתיצור איזון בעיר. אנחנו אוהבים את ראש העיר, ונתמוך בראש העיר, אבל אנחנו צריכים ליצור איזון שהעיר צריכה. אנחנו רוצים להביא את הכוחות שלנו שיהיו על המפה", אמר יו"ר הרשימה גדי מזוז. "התחברתי עם יוסי (דלויה, מס'2 ברשימה), ולאחר מכן התחברנו עם אפרים (טויטו מס'3 ברשימה) יו"ר סיעת חן-יחד ויצרנו רשימה שבה כולם נתנו את כל מה שצריך ואמרו: מה שאתה צריך – אנחנו איתך! הרשימה שלנו מכילה אנשי תורה, צעירים, מבוגרים, אנשי אקדמיה, סטודנטים, אנשי צבא במיל', חרדים, מסורתיים, נשים ואנחנו מייצגים את שלל הקהלים והקהילות בבאר שבע", הוסיף מזוז.

הבית היהודי באר שבע

רשימת הבית היהודי באר שבע:

יו"ר הרשימה - גדי מזוז (49) סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה לשעבר, חבר מועצת העיר 10 שנים, משמש במגוון תפקידים במשרד החינוך, פעיל חברתי למען משפחות בסיכון ורב בישראל.

יוסי דלויה – (65) נשיא לשכת המסחר לשעבר, חבר מועצת העיר, נציג ראש העיר לפיתוח עסקי והבאת משקיעים לדרום, מ"מ יו"ר ארגון הקבלנים בדרום ודירקטור במספר חברות.

אפרים טויטו – (38) מנכל מוסדות "עץ חיים ויצא חטר" בבאר שבע, ראש ארגון החסד "מאין יבוא עזרי".

אביגדור שפירא – (59) רס"ן במיל', תואר ראשון באלקטרואופטיקה ותואר שני בישוב סכסוכים.

ישראל כהן – (53) גמלאי צה"ל לאחר 31 שנות שירות בחיל האוויר, בוגר ישיבת ההסדר "ימית", בוגר לימודי תעשייה וניהול.

צופיה גנט – (30) מנהלת סניף אמונה בבאר שבע "התנועה לאישה הדתית", מנהלת פורום נשים "הבית היהודי" בבאר שבע.

ישראל בן שטרית – (33) מנהל פיתוח בעמותה חינוכית טכנולוגית, סר"ן במיל', עוזר סגן שר החינוך לשעבר.

תמר שימי – מרצה באוניברסיטת בן גוריון.

מיכאל דביר – (25) מנהל תוכנית הנוער "מעגלים".

חיים אוזן – (40) מנהל עמותת שכול ונפגעי טרור.

נטלי אלבז – יזמית בתחום המזון והמשקאות ופעילה חברתית בבאר שבע.

גיל ביטן – (28) יו"ר תא הסטודנטים "הבית היהודי" באוניברסיטת בן גוריון.

חיים חביב – (34) איש כוחות הביטחון לשעבר.

הרב מוטי ועקנין – (41) פעיל חברתי ופעיל בתחום הזמר והחזנות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה