"תמיד רדפו אותנו": מי משחית את שלטי הבחירות בקריה החרדית בבאר שבע?



מספר שלטי בחירות של סיעת ש"ס הושחתו באזור הקריה החרדית בבאר שבע. ראש הסיעה עופר כרדי "יש אנשים שמרשים לעצמם בתקופת בחירות". כיצד מתכוון כרדי לפעול בעניין? והאם ש"ס היא היחידה ששלטי הבחירות שלה הושחתו?

מי משחית את שלטי הבחירות באזור הקריה החרדית בבאר שבע? מספר שלטים של סיעת ש"ס נגזרו והושחתו ככל הנראה בידי קבוצת אלמונים "משפחה דתייה אמרה לי שכמה חבר'ה עם מסיכות עושים את זה, לא יודעים מי הם" מספר תושב שכונת נחל עשן הסמוכה, שנתקל בשלטים הקרועים של סיעת ש"ס. מבאס לראות דברים כאלה, בייחוד לפני יום כיפור, ראיתי באזור הקריה החרדית גם המון שלטים של סיעת 'גשר' ובהם לא ראיתי שפגעו" אומר התושב בזהירות.  

ראש סיעת ש"ס עופר כרדי אמר ל"באר שבע נט": "ראיתי מה נעשה. אני מאוד מצר על כך, לא חושב שזה יאה. מי שעושה את זה יש בלבו הרהורי תשובה". הגשתם תלונה במשטרה? "לא, אין זו דרכנו ואני מעדיף בערב כיפור להתעסק בדברים טובים יותר. יש אנשים שמרשים לעצמם להתנהג ככה, בתקופת בחירות, מאמין שבסופו של יום יתעשתו".

"יש אנשים שמרשים לעצמם להתנהג ככה בתקופת בחירות". צילום: פרטי

כיצד אתה מתכוון לפעול בעניין?

"נתתי הנחיה לפעילים שלי לא להגיב ולא להתעסק בעניין"

אולי סיעה מתחרה רוצה להזיק לכם?

"אין סיעה שיכולה להתחרות בש"ס, מה שיש לתנועת ש"ס אין לאף אחד. ש"ס תמיד נרדפה ותמיד ניצחה".

כיצד אתה מתכונן לקראת הבחירות?

"אנחנו עתירי ניסיון וממשיכים בדרכנו סביב משנתו של מר"ן הרב עובדיה ומועצת חכמי התורה. אנחנו מקבלים אהבה רבה מהציבור ברחוב, רואים ומרגישים חום ואהבה".

עופר כרדי "ש"ס תמיד נרדפה ותמיד ניצחה". צילום: פייסבוק

"צריך לטפל בבעיית ההתבוללות הקשה"

סיעתו של כרדי היא לא היחידה הפועלת בקרב המגזר הדתי בעיר באר שבע, אלא גם סיעתו של פורש ש"ס שמעון טובול, שהחליט להתמודד בבחירות הקרובות בראש רשימת "גשר". ב"באר שבע נט" פנינו אליו בשאלה האם גם שלטי סיעתו הושחתו באזור הקריה החרדית בעיר.

"לשמחתי לא נתקלנו בזה, אנחנו תולים על בתים ובניינים ולא פגעו בנו לשמחתי" מסר טובול. "ראיתי את השלטים שהושחתו, כאב לי וחרה לי מאוד. אני חושב שמי שעושה את זה הם צרי עין, זה לא מתאים, כל אחד צריך לבטא את המפלגה שלו והציבור יחליט". נציין כי טרם נתקלנו במקרים של השחתת שלטי בחירות של סיעות אחרות באזור הקריה החרדית או באזורים אחרים בעיר באר שבע.

שמעון טובול יתמודד בבחירות בראש בסיעת "גשר": "רק בעזרת האור נגרש את החושך". צילום: מתוך הפייסבוק של טובול

שמעון טובול סיפר גם על תוכניותיו לקראת הבחירות הקרבות " רוביק מטפל במאקרו ועושה את זה מצוין, אנחנו צריכים לטפל במיקרו. אנחנו רוצים לדאוג לצביון היהודי בבאר שבע, לא רק הדתי, באר שבע היא עיר מסורתית. יש מקומות בעיר שחסרים בתי כנסת, לא יכול להיות שבבאר שבע 2018 אישה בשכונת רמות צריכה ללכת שעה ברגל כדי לטבול".

צריך לטפל גם בבעיית ההתבוללות, אומר טובול "אנחנו נתקלים במקרים מזעזעים, עם ילדות בנות 14. המטרה שלנו זה לחזק את היהדות בעיר, להראות את חשיבות היהדות וכל הדברים הטובים שבה, כדי למנוע מקרים שכאלה. צריך להרבות באור. רק בעזרת האור נגרש את החושך".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה