הבחירות בלהבים: האם המתמודדים הולכים לסיבוב שני?



סקר פנימי שנערך במהלך חודש אוגוסט בלהבים והופץ למעלה מ-5,000 תושבים, מראה כי מתמודד אחד גובר על השאר עם 36% מהקולות, דבר שעלול להוביל לסיבוב שני בין המתמודדים אם אכן יתאם את תוצאות הבחירות לרשויות המקומיות

מי היה מאמין שביישוב בו פחות מ-10,000 תושבים יהיה מירוץ בחירות כה סוער. על ראשות מועצת להבים מתמודדים שישה: עו"ד לימור לוגסי, שלומי שטרית, עו"ד קובי נודלמן, כפיר מימון, יוסי ניסן ורונית דמרי עייאש. כל אחד מהם נחוש ביכולתו, בהישגיו ובניסיונו הרב כמנוע להיבחר לראשות המועצה. יעידו על כך השלטים ביישוב הפרושים בכל פינת רחוב, לעתים גם מספר שלטים על אותה הגדר.

שלטי בחירות בכל פינת רחוב בלהבים. צילום: באר שבע נט

בלהבים צפויים לפי הערכות, כ-5,037 בעלי זכות בחירה בבחירות הקרובות. בחודש אוגוסט האחרון ביצענו ב"באר שבע נט" סקר שנשלח במסרונים  לכ-5,000 תושבים בלהבים, מתוכם השיבו עליו 185. מתוצאות הסקר עולה כי המתמודד כפיר מימון עומד כמוביל עם 36%, במקום השני יוסי ניסן עם 22%, במקום השלישי סגנית ראש המועצה רונית דמרי עייאש עם 19%, במקום הרביעי שלומי שטרית עם 10%, במקום החמישי עו"ד קובי נודלמן עם 9%, ובמקום השישי עו"ד לימור לוגסי עם 4%. טווח טעות סטטיסטית בסקר נאמדה ב-7%.

האם בלהבים הולכים לסיבוב שני? צילום: באר שבע נט

כמות המתמודדים בלהבים מקשה הן על התושבים והן על המתמודדים. לפי הסקר הנוכחי, אף אחד מן המתמודדים לא חוצה את רף ה-40% הנדרש לניצחון בסיבוב הראשון, כך שגם אם יהיו תוצאות אלו ביום הבחירות, המתמודדים בלהבים ילכו לסיבוב שני, שעתיד להתקיים ב-13 בנובמבר, שבועיים לאחר יום הבחירות המקורי. כמו כן נותרו עוד כחודשיים עד לבחירות, כך שהכל עדיין פתוח.

ראוי לציין כי אין בתוצאות סקר זה להוות קביעה עובדתית באשר לתוצאות הבחירות לרשויות המקומיות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה