פימה פיינבלום: "נזכה בבחירות ב-10 מנדטים"



המועמד לראשות העיריה אפרים פיינבלום (פימה) נחוש בסיכוייו במירוץ לבחירות, ואף יקבל תמיכה מנדטורית ממפלגת "באר שבע ביתנו": "בחיי הקמתי פרויקטים במיליארד דולר, מצב העסקים בבאר שבע לא טוב, אין עבודה, צעירים עוזבים את באר שבע. צריך לעבוד ולתקן"

האם המועמד לראשות העיר באר שבע, אפריים פימה פיינבלום, יצליח לגרוף בבחירות הקרובות 10 מנדטים? כך הכריז פיינבלום במסיבת עיתונאים שנערכה היום (שני) בלשכתו בעיר העתיקה בבאר שבע. פיינבלום צפוי לקבל תמיכה מנדטורית מחברי סיעת "באר שבע ביתנו" במועצת העיר באר שבע - ולרי מיגירוב, יגאל אובשייבסקי ומשה בורוכוב.

בפגישה, פירט פיינבלום את צעדיו המתוכננים, הקשורים בעיקר בפיתוח תעסוקה ותעשייה, סיוע לעסקים המקומיים בעיר, ופיתוח בריכות עירוניות:

לדבריו "לא בריא שראש עיר, כמו ראש ממשלה, יכהן יותר מדי זמן. אנשים עוזבים את באר שבע לעבוד במרכז, באשקלון, בשדרות, בקריית גת. למה? צריך להקים כאן מפעלים, העיריה צריכה לתת את הקרקע. לאפשר לקבלנים להקים כאן מפעל ולתת קרקע בחינם, זה הרבה מקומות עבודה. בנינו בשנות ה-80 את המסוע הכי גדול בעולם, עד היום עובד בלי תקלות. בניתי בחיים שלי פרויקטים במיליארד דולר".

עוד התייחס פיינבלום לנושא התנועה בעיר "למה כל העיר העתיקה כחול-לבן? מצב העסקים לא טוב, אין חניות. תראו מה קרה לעסקים במרכז הנגב". אמר. גם בנושא הבריכות הציבוריות הוסיף "צריך מינימום 2-3 "קאנטרי קלאב" בשכונות, יזמים יקימו וינהלו, והעיריה צריכה לעזור להם בקרקע. נקים כמה "קאנטרי קלאב", והמחירים ירדו".

כשנשאל פיינבלום כיצד הוא מתכוון לכבוש את לב המצביעים ענה "נגיע לכל בית בכל השכונות. בבאר שבע יש 40% רוסים, אלפים מהם השגתי להם עבודה. יש מפעלים שזוכרים אותי ומקבלים אותי באהבה. יש קושי להגיע לקבוצות ולצעירים, ונעבוד על זה".  

פיינבלום "נגיע ל-10 מנדטים". צילום: שרון טל

ולרי מגירוב, חבר לשכת המסחר ותעשייה וחבר סיעת "באר שבע ביתנו" במועצת עיריית באר שבע, צפוי להיות מס' 2 ברשימתו של פיינבלום "אני, משה בורוכוב ויגאל אובשייביץ' החלטנו להעביר מנדטים לרשימה החדשה "כח באחדות" בראשות פימה פיינבלום. שלושה חברי קואליציה נותנים אמון בפימה פיינבלום. יש הרבה כיוונים לעבוד עליהם - מצב החניות בעיר, מצב הקנסות, ופיתוח עסקים קטנים ובינוניים. יש הרבה מתושבי העיר שרוצים שינוי".

לסיכום פימה, כמה מנדטים לדעתכם תצליחו להשיג בבחירות הקרובות? "אני מאמין שאם נעבוד טוב, עוד 3 חודשים, נשיג עד 10 מנדטים".   

האם תמיכת חברי סיעת "באר שבע ביתנו" תעניק לפימה כח משמעותי במועצה הבאה? ולרי מיגירוב. צילום: שרון טל

בסקר בחירות שערכנו לאחרונה ב'באר שבע נט', זכה פיינבלום ב-4.1% בלבד מקולות המצביעים, לעומת כ-16% למשה ינאי, וכ-73% לראש העיר המכהן רוביק דנילוביץ'. כ-7% ענו כי אינם יודעים למי יצביעו. למרות התחזיות הלא מעודדות, פימה לא מתייאש, ונחוש להמשיך במירוץ. אולי עם תמיכת חברי מועצה נוספים נראה לאחר הבחירות הקרובות, פלח מועצה חזק בהובלתו של פיינבלום.

בשבוע הבא (22.8), תתקיים ישיבת מועצה בה יכריזו חברי המועצה על תמיכתם במועמדים לראשות העיר, וכפי הנראה, פיינבלום צפוי לקבל את תמיכתם המנדטורית של לפחות שלושה חברי מועצה, ואולי אפילו יותר.נמשיך לעקוב. תוצאות סקר "באר שבע נט"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה