יו"ר סניף הליכוד בבאר שבע שמעון בוקר: "דיברתי עם ביבי על מצב העסקים בעיר"



פעיל הליכוד שמעון בוקר נבחר לראשות הסניף בבאר שבע ויעמוד בראשותו בבחירות הקרובות "אנחנו מכוונים לפחות ל-3 מנדטים. כדי לעזור לעיר באר שבע, נצטרך כח גדול במועצה". עוד אמר בוקר "שוחחתי עם ראש הממשלה על מצב העסקים בעיר, רוב הבעיות הן ברמת המדינה, ונטפל בהן"

שמעון בוקר, יו"ר מועצת סניף הליכוד בבאר שבע, נבחר לאחרונה לראשות סניף המפלגה ברוב קולות. בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות יתמודד בוקר עם רשימתו, כשהוא מסמן את סגנות העיריה כיעד וכדרך להשפיע "אנחנו לא נסתפק במנדט אחד כדי לקבל מושב במועצה, מכוונים לפחות ל-3 מנדטים כדי שיהיה לנו כח במועצה ונוכל להשפיע ולעזור לעיר באר שבע". אומר בוקר ל'באר שבע נט'.

בוקר הרכיב לאחרונה את רשימתו, ואחריו ברשימה המתמודדים הבאים: לירן מימון, דוד חדד, אורטל פלרמן-שמואלי (חברת מועצת העיר מטעם "אופק" בקדנציה הנוכחית), חיים חדד, מאיר זמר טוב, יוסי ג'יבלי, אלעד זמיר, מאיר דיאי, אביעד שמלה ויוסי דלויה. נציין כי בפני ראש הרשימה לשריין את מקומות 2 ו-5 לנציג/ה לבחירתו.   

שמעון בוקר נבחר ברוב קולות לראשות סניף הליכוד בבאר שבע. צילום: פרטי

"דיברתי עם ביבי על מצב העסקים בבאר שבע"

כזכור, לאחרונה פורסמו נתוני נתוני חברת המידע "דן אנד ברדסטריט" שחשפו כי מגמת דעיכת העסקים בבאר שבע נמשכת גם ב-2018. כזכור, ב-2017 באר שבע נותרה עם מאזן עסקים שלילי, כאשר 1,097 עסקים נסגרו, לעומת 899 שנפתחו. לפי הנתונים שנחשפו לאחרונה, מתחילת שנת 2018, חלה בבאר שבע ירידה של 1.6% במספר העסקים - 7.1% מסך העסקים בעיר נפתחו, אך 8.7% מסך העסקים בעיר נסגרו. עוד מעיד דו"ח החברה כי באר שבע היא היחידה בין הערים הגדולות בה מאזן שלילי של פתיחת עסקים, בעוד שבכל הערים הגדולות שנבדקו מאזן העסקים נותר חיובי, גם אם במעט. 

מגמת דעיכת העסקים בבאר שבע נמשכת. נתונים: דן אנד ברדסטריט

"המטרה שלנו היא להביא את ירושלים לבאר שבע", אמר ל'באר שבע נט' שמעון בוקר בהתייחסו למצב העסקים בעיר "רוב הבעיות זה ברמת מדינה, בירוקרטיה עצומה ואנחנו מכוונים כדי לטפל בזה. לאחר שנחשפנו לנתונים על מצב העסקים בבאר שבע, דיברתי על כך עם ראש הממשלה והוא ביקש ממני לאתר את הבעיות ונתחיל לטפל בעניין. העסקים הקטנים והבינוניים הם המעסיקים הכי גדולים שיש לנו. צריכים להיות במקום ראשון בצד החיובי ולא בשלילי".

שמעון בוקר "דיברתי עם ביבי על מצב העסקים בבאר שבע. הבעיות הן ברמת המדינה, ונטפל בהן". צילום: פרטי

עוד אמר בוקר כי דיבר עם ראש הממשלה על התפתחות האזור "דיברתי איתו גם על מרכז התקשוב, מרכז הסייבר והתפתחות העיר באר שבע. אמרתי לו שזה מאוד חשוב ששדה תעופה יקום ליד באר שבע כדי שהאזור יוכל להמשיך להתפתח ולשגשג".

ביקור של נתניהו בביתו של שמעון בוקר בשבוע שעבר. צילום: פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה