מאחדים כוחות: מפלגת ש"ס תנסה להגדיל את כוחה במועצה בעזרת המתמודד יעקב אוחיון



המתמודד למועצת העיר יעקב אוחיון יתמודד ברשימה של ש"ס ולא ברשימה עצמאית, וזאת לאחר שהחליטו המפלגות הדתיות לאחד כוחות ולנסות להגדיל את כוחן במועצת העיר הבאה. אוחיון על ההחלטה להצטרף לש"ס "מכיר את ר' עופר כרדי שנים רבות, איש של עשייה"

נציגות מפלגת ש"ס תנסה להגדיל את כוחה במועצה בבחירות ב-30 באוקטובר, באמצעות איחוד עם המתמודד יעקב אוחיון, פעיל ציבור מוכר בעיר, וחבר אופוזיציה לשעבר במועצת עיריית באר שבע. אוחיון, שהתכוון להתמודד ברשימה עצמאית, החליט לחבור לנציגות ש"ס במועצת העיר והכריז על תמיכתו בהם "את ר' עופר כרדי אני מכיר שנים רבות" אומר אוחיון.

"עופר איש עשייה של ממש, אדם שדואג לכל אחד ואחת בעיר ללא משוא פנים, מקדיש את כל כולו בשביל הציבור. לזכותו יאמר שהרבה מהשינוי הרוחני שעברה העיר בשנים האחרונות נזקף לזכותו. יחד איתו עומדת המנצחת על הלהקה גברת עליזה ביטון שעושים יחד פעילויות רבות למען תושבי העיר. ואנו עבדנו ונעבוד בשיתוף פעולה להמשך העשייה".

ש"ס תנסה להגדיל את כוחה במועצה. בתמונה: יעקב אוחיון (מימין) ועופר כרדי - ש"ס (משמאל)

אוחיון, המוכר בעיר באר שבע כראש ארגון חסד "למען אחי ורעי" העוסק באיסוף סלי מזון ותווי קנייה עבור מאות משפחות נזקקות מדי שבוע, על אחת כמה וכמה בתקופות חגים ומועדים בהם נדרש יותר חוסן כלכלי. הוא מביא עמו תמיכה פוליטית של משפחות רבות המכירות את פועלו בעיר.

את קולות תומכיו הוא קורא להפנות לש"ס במועצה, ואת פתק הראשות לשים לטובתו של ראש העיר המכהן רוביק דנילוביץ' "אני קורא לכל תומכי ולכל חברי במפלגה "באר שבע שלנו" ולכל אלה שעזרתי להם בעבר ולכל אלה שרוצים לתת לי את הכוח להמשיך בעשייה הברוכה .הצביעו רוביק דנילוביץ לראשות העיר ואת הפתק הנכון בזמן הנכון - ש"ס בראשותו של ידידי ואהוב ליבי ר עופר כרדי הי"ו" כך בהודעה שהפיץ אוחיון.

יעקב אוחיון - פעיל מוכר בעיר באר שבע. צילום: פרטי

"כל חיי הלכתי אך ורק ע"פ דעת תורה וע"פ דעת מורי ורבי הרה"ג יהודה דרעי שליט"א. במעמד הזה אני קורא לכל חברי באשר הם בואו הצטרפו לאחדות בואו נשים את באר שבע על המפה בתור סמל לאחדות, העיר היחידה שתהווה מודל חיקוי לאחדות לשאר ערים אחרות".

בריאיון שקיימנו ב'באר שבע נט' לאחרונה עם המתמודד יעקב אוחיון, סימן את תיק הרווחה כיעד ראשי לבחירות במועצה. עוד אמר כי יפעל לטובת קידום עסקים בעיר, לסגירת תאגיד "מי שבע", ולפיתוח השכונות הוותיקות. "אני האלטרנטיבה  המושלמת למועצה" סיכם אוחיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה