לאחר שפרש מהמירוץ לבחירות: אלי לוי במילות פרידה לתושבי להבים



ראש מועצת להבים אלי לוי הודיע שלא יתמודד פעם נוספת על ראשות המועצה, ובעלון שהפיץ לתושבים הודה להם על התקופה בה שימש כראש המועצה "אני מודה על האמפטיה, על האמון שניתן בי, עשיתי הכל מתוך אמונה שאני פועל למענכם. תבורך להבים"

ראש המועצה המכהן בלהבים אלי לוי הודיע בשבוע שעבר כי החליט שלא להתמודד פעם נוספת בבחירות לראשות להבים. לוי, המשמש כראש מועצת להבים ב-18 בשנים האחרונות, היה שותף לקידום היישוב להבים הנחשב לאחד היוקרתיים בנגב, ובמהלך כהונתו הוקמה בה תחנת רכבת, היישוב התרחב והתפתח, וכן קודמו בו נושאים חינוכיים וחברתיים רבים.

בעלון ששלח אלי לוי לתושבים להבים, הודה להם על התקופה ששימש עבורם ראש מועצה "היום אני בוחר לפנות אליכם עדיין בתפקיד אותו אני ממלא 18 שנים כראש המועצה המקומית להבים. כתושב היישוב 32 שנים [..] בחרתי לפעול ולקדם את להבים, גם כשלא נשאתי בתפקיד בעל סמכות ומוגדר כמו למשל: שותף בהקמת בית הספר הראשון אולם הספורט והספרייה.

אלי לוי במילות תודה לתושבי להבים. צילום העלון שנשלח

כשנבחרתי לתפקיד ראש המועצה [...] בחרתי לבנות תוכניות הן לפיתוח היישוב, להרחבת היישוב, ואני שמח שעמדתי בכל היעדים שהצבתי לעצמי, ואני מרשה לעצמי אף לומר מעבר לכך". בדבריו אף התייחס לוי והודה לעובדי המועצה ובעלי התפקידים על העשייה המשותפת.

במהלך כהונתו נאלץ לוי להתמודד עם נסיבות רפואיות לא פשוטות - ניתוח רפואי בעמוד השדרה, תאונה שגרמה לפציעתו בצומת להבים, והחלמה לא פשוטה ממחלת הסרטן. שום דבר מכך לא הכריע אותו והוא המשיך את תפקידו עד כה. אך כעת, כפי שציין, לאחר התייעצות עם קרוביו ומשפחתו, ולמרות שסיכוייו להיבחר נראים טובים, הוא בוחר שלא להתמודד פעם נוספת.

אלי לוי, יסיים 18 שנות כהונה. צילום: מועצת להבים, פייסבוק

מדוע החליט אלי לוי לפרוש מתפקידו?

סערת שלטי הבחירות במועצת להבים

לוי סיכם והודה לתושבי להבים "אני מודה על האמפטיה, על האמון שניתן בי, עשיתי הכל מתוך אמונה שאני פועל למענכם". ; " לכל אחד ואחת, ילד וילדה, נער ונערה על הדרך הארוכה שהלכנו כולנו יחד כשלנגד עינינו מטרה אחת, טובת להבים. מאחל לכולנו שתמיד תשכון בלהבים אחדות, שלווה ואהבת חינם, תבורך להבים".

כעת נותרו במירוץ חמישה מתמודדים: כפיר מימון, יוסי ניסן, שלומי שטרית, לימור לוגסי, וקובי נודלמן. פחות מ-130 ימים נותרו לבחירות ברשויות המקומות, ובלהבים - הקלפים נטרפים מחדש.

להבים. צילום: שרון טל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה