מצדיעים להם: פרס החינוך לשנת 2017 הוענק ל-11 אנשי חינוך מצטיינים מבאר-שבע

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f2d3fa71-6dbb-4aa6-b811-4ffeab22b673','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33743,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('f2d3fa71-6dbb-4aa6-b811-4ffeab22b673','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33743,'Image','');},7]]);})


בטקס חגיגי ומרגש שהתקיים אמש (ראשון, 17/09) במשכן לאמנויות הבמה הוענק פרס החינוך ע"ש יצחק וולבר ז"ל לשנת 2017. עיריית באר שבע, באמצעות מנהל החינוך, המחלקה לאירועים ומשרד החינוך מחוז דרום , מקימים מסורת נפלאה של הענקת פרס החינוך לאנשי מופת במערכת החינוך בבאר שבע.

ואלה שמות הזוכים: כוכי כהן – סייעת בגן "רביבים", עידית אביטל – גננת גן "ירושלים", קטי מימון- חברת צוות ניהול, מחנכת בבית ספר "בן גוריון", ממי אסתר- מנהלת חטיבה צעירה בית ספר "רמות", טלי וטשטיין- יועצת חינוכית "מקיף רגר",יופה גלנה - מורה "מקיף ג", רותי בוטרשווילי- סייעת גן "צדק", ליאת קבלי- מחנכת בית ספר "רימונים", יוליה  בלא- מורה לתורת המוזיקה "קונסרבטוריון עירוני", צוות קידום נוער חרדי פרס על מפעל חיים הוענק לרפי חדד, מנהל החווה החקלאית.

-

האירוע שהנחה דן כנר נערך בין היתר במעמד ראש העיר רוביק דנילוביץ', סגני רה"ע וחברי מועצת העיר, מנהלת מחוז דרום במשרד החינוך עמירה חיים, ראש מינהל החינוך זהבה הראל, נשיאת מכללת קיי לאה קוזמינסקי, יו"ר הסתדרות המורים ד"ר אליעזר וינוגרד, יו"ר ארגון המורים העל-יסודיים שלמה חדד, נציגי בנק "מסד",אנשי חינוך, אורה ולבר ובני משפחת ולבר וכמובן החתנים וכלות פרס החינוך ובני משפחותיהם.

בחלק האמנותי הופיעו חברי הרכב "שירת הזהב".

ראש העיר, רוביק דנילוביץ':" אתם, זוכי פרס החינוך בבאר שבע, נשים וגברים מעוררי השראה, גיליתם מנהיגות, לקחתם אחריות והובלתם, באמונה ובנחישות, חזון חינוכי פורץ דרך. בעשייתכם, מלאת התשוקה, נגעתם בליבם של התלמידים, הצלחתם להטביע חותם ושיניתם את חייהם. הנני מבקש להודות לכם מעומק הלב, על תרומתכם האדירה ".

מנימוקי הועדה לבחירת הזוכים:

עידית אביטל - גננת בגן "ירושלים"

עידית מהווה דוגמה ומופת לצוותי ההוראה ולצוות הגן, בגישתה החינוכית, המשלבת דרכי הוראה חדשניות וחתירה למצוינות, לצד יחס חם ואוהב המקדם את הילדים ומאפשר להם לצמוח. לאורך השנים עידית קיבלה וממשיכה לקבל באהבה, ילדים בעלי צרכים מיוחדים, מכילה ומקדמת אותם רגשית, חברתית ולימודית.

פרס החינוך ע''ש יצחק וולבר מוענק לעידית על מקצועיות, הובלת צוותים חינוכיים, כתיבת תכניות לימודים חדשניות ופורצות דרך, יכולת הכלה מצוינות ועשייה חינוכית מעל ומעבר לתפקידה.

כוכי כהן- סייעת בגן "רביבים"

כוכי החלה את דרכה החינוכית לפני שלושים ושלוש שנים. היא מעשירה את ילדי הגן ומעצימה אותם בתחומים רבים, במיוחד באמנות בטכניקות ייחודיות. פרס החינוך ע''ש יצחק וולבר מוענק לכוכי על מוסר עבודה גבוה, על עבודת צוות, על יצירתיות, הובלה והעצמת דורות של תלמידים באהבה ובאחריות נדירות.

קטי חן מימון - מחנכת בית ספר ''בן גוריון''

קטי חן-מימון קטי מעודדת למידה עצמית ושימוש בספרייה ומפעילה מועדוני קריאה של תלמידים ושל הוריהם. מורה למדעים וחברה בצוות ניהול בית הספר. פרס החינוך ע''ש יצחק וולבר מוענק לקטי חן-מימון על פדגוגיה איכותית , על העצמת תלמידיה, על מעורבות אישית ועל נחישות והתמדה בלתי נלאות.

אסתר ממי – מנהלת חט''צ בית ספר ''רמות''

אסתר מקדמת למידה אינטראקטיבית, ומעודדת את התלמידים לעצמאות . בד בבד עם עבודתה ,אסתר מדריכה מחוזית למורות ולגננות .היא הובילה דורות של תלמידים ומורים כאחד, לחשיבה יצירתית ולהצלחות בלימודים.

פרס החינוך על שם יצחק וולבר מוענק לאסתר ממי, על תרומתה הרבה בחדשנות הפדגוגית, בהשקעה, בהתמדה, בחריצות ובחיזוק מערכת החינוך בבית הספר בפרט ובמחוז הדרום  בכלל.

ליאת קבלי, מחנכת בבית הספר "רימונים"

ליאת מעניקה לתלמידיה נתינה אינסופית, אמפתיות תוך הקפדה על הקניית הרגלים וסקרנות יוצאת דופן . היא יוזמת רעיונות חדשים תוך יצירתיות, גיוס משאבים במטרה להטמיע את התכניות החדשות.

פרס חינוך על שם יצחק וולבר הוענק לליאת קבלי על חדשנות פדגוגית, יכולת הכלה, נתינה והובלה להצלחה, מעורבות אישית נחישות והתמדה בלתי נלאית.

רותי בוטרשווילי, סייעת בגן "צדק"

רותי נרתמת לעשייה החינוכית בגן, ולטיפוח התלמידים וקידומם, כל אחד על פי צרכיו האישיים. היא יוצרת קשרים עם המשפחות, ומשלבת מקצועיות רבה עם מסירות והעצמה. רותי מהווה מודל לחיקוי ומייחסת חשיבות גבוהה לעבודת הצוות.

פרס חינוך על שם יצחק וולבר  הוענק לרותי בוטרשווילי על חינוך עם נשמה יתרה, על מקצועיות, על מסירות, על אחריות ועל ערכיות.

טלי וטשטיין - יועצת חינוכית במקיף על שם "רגר"

טלי יועצת חינוכית ומדריכה מחוזית בנושא מיניות ומניעת פגיעות מיניות. תרומתה הגדולה ביותר היא בתחום מערך הייעוץ , קביעת דפוסי עבודה, הטיפול בפרט והעבודה המערכתית – קהילתית תוך החדרת תפיסת עולם עמוקה של שוויוניות ושיתופיות.

פרס החינוך על שם יצחק וולבר הוענק לטלי וטשטיין על היותה סמל למסירות ולאהבת התלמיד, על הישגים מרשימים בחינוך, שיטתיות ועל הובלת מצוינות תוך דוגמא אישית לטיפוח ערכים והקניית ידע רב.

גלנה יופה- מורה בתיכון העירוני מקיף ג'    

גלנה מובילה תהליך קליטת תלמידים עולים, ומלווה את השתלבותם בסביבה החברתית והלימודית לאורך כל שנות לימודיהם בבית הספר. היא פיתחה דרך ייחודית בהוראת ההיסטוריה, במסגרת הרפורמה של הלמידה המשמעותית.

פרס החינוך על שם יצחק וולבר הוענק לגלנה יופה על עשייה חינוכית מעל ומעבר למתחייב מתפקידה ועל תרומתה הייחודית לקליטת העלייה.

יוליה בלא , מורה לתורת המוסיקה בקונסרבטוריון העירוני למוסיקה בבאר – שבע ומנצחת מקהלת בית הספר "אשכול"

יוליה מכינה את תלמידיה בקונסרבטוריון לאולימפיאדת תאוריה מטעם משרד החינוך. בשנה שעברה  זכו תלמידיה במקום השני ברמה הארצית .יוליה הקימה את מקהלת " צלילי אשכול ", הזוכה להצלחה בהופעותיה בבאר - שבע ובאירועים ברחבי הארץ. פרס החינוך על שם יצחק וולבר הוענק ליוליה בלא על הובלה, על מקצועיות, על יצירתיות ועל למידה חווייתית.

צוות קידום נוער חרדי  - יניר ישי, מתנאל מגירה, בועז טיירי, שמעון טובול והרב יוסף חיים בצרי

צוות קידום נוער חרדי מפתח תכניות חדשניות המותאמות לאוכלוסיית היעד. הצוות הצליח לשלב את בני הנוער בתכניות – היל"ה, לימודי קודש ומערך הגיוס לצה"ל. הצוות מונע התנהגות מסוכנת ועובד עם קבוצות הורים להתמודדות עם גיל ההתבגרות. חברי הצוות מציעים שפע של מיומנויות מקצועיות.

פרס חינוך על שם יצחק וולבר הוענק לצוות קידום נוער חרדי על מסירות , מקצועיות , רגישות ואחריות רבה.

רפי חדד מנהל החווה לחינוך חקלאי

רפי מנהל את החווה לחינוך חקלאי המהווה מרכז ידע עירוני בחקלאות מסורתית ומתקדמת. החווה משמשת מעבדת לימוד ומחקר, ורפי חרט על דגלה הענקת הזדמנות שווה לכל לומד להיחשף , להעמיק ולחקור בסביבה חדשנית ומתקדמת.


רפי וצוות המורים בחווה פיתחו תכנית חקר מדעי שלם "מפזרים זרעים של מדע", בעבור תלמידים המגיעים לחווה לביצוע עבודות מחקר. רפי משקיע מעל ומעבר לתפקידו ולזמנו בחווה ובצוות . הוא עובד בחווה עם מובילי התוכנית " ידיד לחינוך " ועוסק בפעילות מבורכת עם חברת אדמה מכתשים בתמיכה, בליווי ובמהפכה חינוכית .

הוא מוביל את המורים במסע מופלא לשינוי מהפכני הדורש מכל אחד ואחת לעזוב את המוכר והידוע אל הלא נודע תוך החדרת הנעה (מוטיבציה), ולקיחת אחריות אישית וקבוצתית לתוצאות המדברות בעד עצמן.

פרס החינוך על שם יצחק וולבר לשנת תשע"ז על מפעל חיים הוענק לרפי חדד על עשייתו פורצת הדרך ברמה גבוהה ועל העמדת דורות של תלמידים המצטיינים בתחום, על אחריות , על יזמה ועל מסירות יתרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f27aff12-ab43-422c-9782-ca0c659939dd','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה