מתגייסים לטירונות קרבית – קבלו כמה טיפים



הגיוס לצבא יכול להיות מרגש, מפחיד, מסעיר ועוד מגוון רגשות אישיים שכל אדם חווה אחרת. ישנם אנשים שלא יודעים למה לצפות והאמת שישנו איזה פחד מהלא נודע. אך הדרך הטובה להתכונן לגיוס היא פשוט להיות מוכנים לטירונות ולדעת למה לצפות. להלן מספר טיפים לטירונות אשר אספנו עבורכם ביחד עם אתר המכירות YOH המתמחה בציוד צבאי לחיילים, בתקווה שזה יסייע לכם להיות מוכנים טוב יותר ולהרגיש טוב יותר.

טייק איט איזי -  בטירונות אתם צפויים לפגוש מפקדים צעירים שאולי גדולים ממכם בשנה אחת בלבד; הם יתזזו אתכם ואפילו יצעקו עליכם ויעשו דרמה מכל  פיסת אבק בפינת החדר במסדר הניקיון. אל תלחצו, קחו את זה בקלות זה פשוט חלק מהמשחק.

-

זמן פנוי -  אמנם אתם לא מתגייסים לצבא בשביל לשחק ואתם צפויים להיות עסוקים מאוד רוב הזמן וגם עייפים מאוד. אך תתפלאו לשמוע שגם יהיה לכם לא  מעט זמן פנוי. נצלו את הזמן ליצור קשרי חברות, לדבר עם המשפחה והחברים ואפילו לשבת עם ספר טוב ולהירגע. יש לא מעט רגעי שלווה בטירונות אם יש טיפים לטירונות שאתם צריכים לנצל במיוחד, זה אחד מהם.

-

שתפו את החברים -  החברה או המשפחה שלחו לכם חבילה עם כל מיני דברים טובים? אל תשכחו לשתף את כל החברים לטירונות. אפילו אם ממש בא  לכם לטרוף לבד את שקית הבמבה או הביסלי, עדיף לשתף עם החברים.

-

הכל אנשים -  כל אחד מאיתנו מגיע ממקום אחר ומרקע אחר; אך בסופו של דבר הבא הוא כור ההיתוך של החברה הישראלית ושם תפגשו אנשים שונים  ממקומות שונים; במקרים רבים הם מאוד שונים מכם. שימרו על ראש פתוח ואל תישפטו אנשים לפי רושם ראשוני, זה עלול לגרום לכם להפסיד חברים נהדרים. זכרו שכל אחד מביא איתו טיפים לטירונות אותם תוכלו לשתף האחד עם השני כדי לעבור את בתורה טובה יותר.

-

ציוד  - מקובל מאוד לבקר בטרם הגיוס באחת החנויות המוכרות ציוד לחיילים;  שם בדרך כלל יש רשימת ציוד מומלץ למתגייסים. בהחלט תוכלו למצוא שם דברים מועילים אבל אל תשכחו שהרשימה גם נועדה עבור הצרכים של החנות למכור כמה שיותר. לא בהכרח אתם צריכים את כל הדברים ובעיקרון ככל שתסחבו פחות כך יהיה לכם יותר נוח. נסו לרכוש את המוצרים באמצעות אתרי האינטרנט הרלוונטיים המתמחים בתחום, כך תרגישו בנוח יותר ותוכלו לרכוש את כלל הציוד ולקבלו במשלוח, מבלי לצאת מהבית.

-

וטיפ אחרון מבין שלל טיפים לטירונות שקראתם, פשוט השתדלו ליהנות מכל רגע. גם הרגעים הקשים ביותר בסוף עוברים ורק מחשלים אתכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה