מנכ"לית תיאטרון הפרינג' ו"שגרירת רוטשילד" מצטרפות לרשימתו של רוביק דנילוביץ'



מנכ"לית תיאטרון הפרינג' אפרת זיו-אספיס ושגרירת תוכנית "שגריר רוטשילד" שיר אלימלך מצטרפות לרשימתו של דנילוביץ' "דרך חדשה". דנילוביץ': "רואה חשיבות רבה בשילוב נשים בתפקידי מפתח"

חיזוק נשי כפול נוסף לרשימתו של רוביק דנילוביץ' "דרך חדשה". לאחר שצירף לרשימתו את יו"ר ועד העובדים בכללית פנינה פחימה ועו"ד שירלי נגר-כהן, מצרף דנילוביץ' לרשימתו שתי נשים נוספות - אפרת זיו-אספיס, מנכ"לית תאטרון הפרינג' בבאר שבע, ושיר, שגרירה בתכנית "שגרירי רוטשילד".

אפרית זיו-אספיס

אפרת (בת 45), נשואה ואמא לארבעה משמשת כמנכ"לית תאטרון הפרינג' באר-שבע, לאחר שנים של עשיה בתחום ההפקות והיצירה. אפרת בעלת תואר ראשון בחינוך וקרימינולוגיה ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית שמשה גם כשליחה דיפלומטית בשגרירויות רומא, מוסקבה ואנקרה. כמו כן, שירתה בצה"ל כקצינת שלישות ות"ש.

עוד עוסקת בפעילות התנדבותית וחברתית במרכז לבריאות הנפש, בתאטרון באר-שבע ובעבר גם בהנהגת ההורים העירונית. אפרת תדורג מס' 10 ברשימתו של דנילוביץ'.

מנכ"לית תיאטרון הפרינג' אפרת זיו-אספיס מצטרפת לסיעתו של דנילוביץ' ותדורג במקום העשירי. צילום: באדיבות "דרך חדשה"

אפרת זיו-אספיס: "אני מודה על האמון שרוביק נותן בי ואני שמחה ונרגשת להצטרף לנבחרת למועצה ויחד עם התומכים הרבים שלנו ניתן לראש העיר גם בקדנציה הבאה את הכוח להצעיד את העיר ליעדים חדשים ולממש פרויקטים חדשים."

שיר אלימלך

רכש נוסף ברשימתו של דנילוביץ' היא שיר אלימלך, בת 25 וסטודנטית שנה ב' לרפואה באוניברסיטת בן גוריון. שיר, שגרירה בתכנית "שגרירי רוטשילד", משתתפת בתכנית המצטיינים igem לפיתוח מחקר ביו-רפואי ומייצגת את האוניברסיטה בתחרות הבינלאומית בבוסטון.

שימשה בעברה כרכזת הדרכה וחניכים בתנועה "כנפיים של קרמבו" לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים, מנחה במיזמים חברתיים, השתתפה במשלחת הומניטרית באתיופיה ובתכנית הכנת בני נוער לבגרויות (סל"ה). את שירותה הצבאי עשתה בחיל האוויר. שיר תדורג מס' 14 ברשימתו של דנילוביץ'.

שיר אלימלך: "אני רואה בפעילות החברתית והציבורית דרך חיים. יחד עם ראש העיר והנבחרת המצוינת למועצת העיר נוביל ונקדם פרויקטים נוספים."

שיר אלימלך - תדורג במקום ה-14. צילום: באדיבות "דרך חדשה"

ראש העיר רוביק דנילוביץ' ידוע כאחד שדוגל בשילוב נשים בתפקידים ניהוליים, וראיה לכך בצירוף 4 נשים לרשימתו "אני רואה חשיבות רבה בשילוב נשים בתפקידי מפתח" מציין דנילוביץ' לאורך דרכו. 

ביום שבת האחרון פתח דנילוביץ' את קמפיין הבחירות שלו לעיני אלפי תומכים ודיבר על ההתקדמות הרבה שעברה באר שבע בעשור האחרון, אולם הדגיש "אסור לנוח על זרי דפנה". דנילוביץ' עמל במרץ בימים אלו להרכיב את רשימתו לקראת הבחירות הקרבות, בהן הוא צפוי להיבחר פעם נוספת לראשות העיר. השאלה המורכבת יותר היא הרכב המועצה הבאה, שכן, הפעם עומד דנילוביץ' בפני  משימה לא פשוטה, לשמר את כוחו במועצה הבאה, על כן קרא בערב הקמפיין להצביע גם לרשימת "דרך חדשה".

 חיזוק נשי כפול נוסף לרשימתו של דנילוביץ'. צילומים: אודי אבן חיים, באדיבות סיעת "דרך חדשה"

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה